zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Moderator: Pasza
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
wszystkie wątki dotyczące imprezy na forum regulamin niebawem
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
- Patryk"pepe"
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: Sławków
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Cześć 
gdzie dokładnie ta wakacyjna przygoda sie odbedzię
pozdrawiam
pepe

gdzie dokładnie ta wakacyjna przygoda sie odbedzię

pozdrawiam
pepe
PATROL GR 

Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
konkretnie,gdzie,kiedy i za ileszymek gaz pisze:wszystkie wątki dotyczące imprezy na forum regulamin niebawem



Patrol GR 2.8TD.www.forum4x4.pl '' Patrol Włocławek'' na FB
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Gdzie: w Abramowie k. Lubartowa województwo Lubelskie
Kiedy: 07. sierpień 2009 - 09. sierpień 2009
Ile: wpisowe 300 zł
zainteresowani pisać
Kiedy: 07. sierpień 2009 - 09. sierpień 2009
Ile: wpisowe 300 zł
zainteresowani pisać
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
- Patryk"pepe"
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: Sławków
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Niestety odpada termin ! bo 7 jade do bułgarii na wczasy 
Życzę powodzenia i wielkich wrażeń
Pozdrawiam
pepe

Życzę powodzenia i wielkich wrażeń

Pozdrawiam
pepe
PATROL GR 

Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
A co to dokładnie jest za impreza?jakaś przeprawówka,czy to bedą jakieś os'y szybkościowe?Z miła checią sie pojawie tylko jak bede wiedział co to jest...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Rajd podzielony na dwie grupy Ekstrem przeprawówa taka pożądna a Wyczyn Os-y sprawnościowe zgłoszenia prosze przesyłać na kuba3.3@op.pl imie i nazwisko pilota i kioerowcy oraz marka model i nr. rej. pojazdu
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Napisz coś wiecej na temat os'ów.Ile będzie kilometrów oesowych, i ile dni jazdy?Ile przewidujecie załóg w poszczególnych klasach?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Przewidujemy jakieś 50 załóg w obu klasach długość całej trasy to jakieś 170km (dojazdówki i Os-y) impreza planowana na trzy dni.
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Ok jak dla Mnie super.Zgłoszenie poszło na maila.Daj jak możesz na priv jakiś kontakt do siebie.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
a mozesz zasadzic jakis szczegołowy plan imprezyszymek gaz pisze:Gdzie: w Abramowie k. Lubartowa województwo Lubelskie
Kiedy: 07. sierpień 2009 - 09. sierpień 2009
Ile: wpisowe 300 zł
zainteresowani pisać

wspomniałes ze bedzie klasa extrem przeprawowa , jestesmy zainteresowani udziałem

cztery parchy z mechanikami z Biłgoraja
Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Klasa Ekstremalna to głównie pieczątki i około 3, 4 os-ów sprawnościowych pieczątki umieszczone będą na terenie około 2ha (las na torfowiskach) i jeszcze w dwóch miejscach w cięzkim terenie więcej info na 601-236-222 Jacek lub 606-635-191 Hektor
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
do kiedy termin zapisów? (nie wiem czy dokończę auto)
impreza ma wspólne cechy z czapajami? (bywałem i sobie chwale)
impreza ma wspólne cechy z czapajami? (bywałem i sobie chwale)
-
- Posty: 343
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 3:04 pm
- Lokalizacja: Chelm i okolice
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Szymon a wyczyn troche błotka i wody dostanie
czy pustynia nas czeka
pozdro. 



TAK MNIE ZWĄ EL KOPYTO-KITKA-KILLER ... SAMURAJ 1.3 a teraz KILER II 1.6 16v http://www.chelm4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Liste zamykamy 1 sierpnia. My organizowalismy LATO CZAPAJ TEAM 2008 i 2009. A wyczyn będzie miał wszystko i pustynie i błoto. Serdecznie zapraszam!!!
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
-
- Posty: 343
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 3:04 pm
- Lokalizacja: Chelm i okolice
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
To git



TAK MNIE ZWĄ EL KOPYTO-KITKA-KILLER ... SAMURAJ 1.3 a teraz KILER II 1.6 16v http://www.chelm4x4.pl
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
bywałem we wcześniejszych latach,od 2003 roku,szymek gaz pisze:Liste zamykamy 1 sierpnia. My organizowalismy LATO CZAPAJ TEAM 2008 i 2009. A wyczyn będzie miał wszystko i pustynie i błoto. Serdecznie zapraszam!!!
zawsze było super.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Zapraszam i w tym roku!!! 

Nissan Patrol GR 3.3 TDI
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
nasze zgłoszenie poszło , czekamy na instrukcje 

Genitalia-to nie są włoskie linie lotnicze!!!!!!
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
niedługo dostaniecie maila z regulaminem i intrukcjami 

Nissan Patrol GR 3.3 TDI
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Witam - ciesze sie ze bedzie Abramow i w tym roku
moja obecnosc= obowiazkowa, bo tu zawsze jest fajnie
do zobaczenia 7 sierpnia
moja obecnosc= obowiazkowa, bo tu zawsze jest fajnie
do zobaczenia 7 sierpnia
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Panowie dajcie na forum jakiś regulamin dotyczący podziału klas oraz czy będą OSy, PP TRIALe itc.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 9:01 pm
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Regulamin imprezy „Wakacyjna Przygoda 4x4”
I. UCZESTNICTWO
1. Do Rajdu dopuszczone zostaną pojazdy posiadające ważne badania techniczne w dowodzie
rejestracyjnym oraz aktualne ubezpieczenie OC NW oraz napęd 4x4. Samochody, które wyposażone są w instalację gazową muszą posiadać jej atest.
2. W Rajdzie będą wyróżnione 2 klasy:
- sport (wyczynowa) samochody do 33 cali [opona typu rolnik odpada]bez wyciągarek
- extreme (ekstremalna) samochody od 33 cali z wyciągarkami
3.Minimalna ilość załóg startujących w danej klasie wynosi 5 , w przypadku mniejszej ilości załóg startujących w klasie extremalnej , zostaną one przesunięte do klasy wyczynowej.
4. Załoga samochodu terenowego składa się wyłącznie z kierowcy i pilota, przy czym
kierowcą może być osoba posiadająca prawo jazdy min. kat. B.
5. Samochód terenowy startujący w rajdzie musi posiadać podstawowe wyposażenie określone przez organizatora Rajdu w punkcie IV Regulaminu.
6. Tylko KARTA DROGOWA otrzymana od organizatorów jest dokumentem upoważniającym do startu w rajdzie.
7. KARTĘ DROGOWĄ należy zdać w Biurze Rajdu w terminie wyznaczonym przez
organizatora.
8. Załoga zobowiązana jest do przekazania KARTY DROGOWEJ sędziemu na próbach punktowanych , jej nie oddanie równa się z nie przystąpieniem do próby.
9. Poprawki dokonywane przez załogi w KARCIE DROGOWEJ są niedopuszczalne i karane dyskwalifikacją.
10. Załoga startująca w rajdzie zobowiązana jest do zwrotu KARTY DROGOWEJ organizatorom. Jej nie oddanie powoduje dyskwalifikację a załoga, która dopuści się takiego zaniedbania może zostać nie dopuszczona do następnej imprezy.
11. Załogi startujące w Rajdzie Wakacyjna Przygoda 4x4 uczestniczą w imprezie na zasadzie odpowiedzialności własnej, zatem nie będą wnosiły żadnych roszczeń w stosunku do Organizatorów, właścicieli i administratorów udostępnionych terenów, w wypadku strat, uszkodzeń czy uszczerbku na zdrowiu.
12. W rozmowach na CB obowiązuje kanał 17
II TRASA
1. Przewidywana długość trasy wynosi ok. 170 km.
2. Trasę rajdu należy pokonywać według roadbooka otrzymanego od organizatora.
3. Trasa będzie składała się z następujących elementów:
- próby pokonywane na czas (OS) pomiar czasu przejazdu stoperem,
- próby przejazdu (PP) z limitem czasowym ,
- próby kontrolne (PK) tj. zależnie od organizatora
4. Próby załogi będą pokonywać według kolejności KART DROGOWYCH przyjętych przez
sędziego na danej próbie.
WYPRZEDZANIE NA DOJAZDÓWKACH =taryfa
5. Na próby punktowane startuje wyłącznie załoga kierowca + pilot
6. Do każdej z prób wolno podchodzić tylko jeden raz , wycofanie się za linię Startu
traktowane będzie jako opuszczenie próby.
7. Punkty PK czyli pieczątki będą obserwowane przez sędziego.
II PRZEPISY OGÓLNE
1. Na trasie Rajdu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu. Załogi, które nie dostosują się do powyższego zalecenia zostaną wykluczone.
2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do sprawdzenia trzeźwości, uprawnień uczestników,
jak również stanu technicznego i wyposażenia pojazdu w dowolnym miejscu i czasie podczas trwania imprezy u każdego uczestnika biorącego udział w Rajdzie.
3. Za zachowanie oraz szkody wyrządzone przez osoby towarzyszące odpowiada kierowca zgłoszony do Rajdu.
4. Zabrania się przebywania na trasie PP OS w czasie, gdy jedna z załóg pokonuje ich trasę.
5. Zabrania się zawracania i jazdy samochodem pod prąd na próbach.
6. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Rajdzie załoga jest zobowiązana do zwrotu KARTY DROGOWEJ w Biurze Rajdu lub jednemu z Sędziów na próbie.
7. Załoga samochodu jest zobowiązana do prawidłowego zamocowania liny w przypadku potrzeby wyciągania pojazdu.
8. Załogi dopuszczone biorą udział w Rajdzie na własne ryzyko.
9. Za szkody powstałe u uczestników Rajdu organizatorzy nie ponoszą żadnej
odpowiedzialności.
10. Naklejki sponsorów należy nakleić na samochód pod karą nie dopuszczenia do Rajdu.
11. Jedyną i ostateczną rację w przyznawaniu punktów mają Sędziowie na odcinkach , Sędziowie Lotni i Główny Sędzia rajdu.
12. Organizator ma prawo odwołać próbę bez podania przyczyny
13. Załogi uczestniczące w Rajdzie zobowiązane są do bezwzględnego przestrzegania przepisów Ruchu Drogowego.
14. Zabrania się, pod rygorem dyskwalifikacji:
- niszczenia zieleni i roślin (łąk, upraw, młodników, itp.),
- jazdy po polach uprawnych,
- jazdy poza trasą wyznaczoną przez Organizatorów,
- śmiecenia podczas trwania imprezy,
- zachowania nie sportowego,
- dyskusji z sędziami,
- niewłaściwego zachowania wobec mienia i osób postronnych,
- pokonywania prób w kolejności innej niż wyznaczona przez organizatorów.
- usuwania, niszczenia, przenoszenia oznakowań trasy
- używanie radioodbiorników w sposób słyszalny poza pojazdem,
- palenia otwartego ognia na terenach leśnych,
15. Pilot nie może prowadzić samochodu podczas imprezy. W przypadku stwierdzenia prowadzenia samochodu przez pilota, załoga zostanie wykluczona.
16. Uczestnicy imprezy zobowiązują się bezwzględnie przestrzegać przepisów powyższego
Regulaminu , a przekroczenie linii startu oznacza jego akceptację w całości.
17. Niniejszy regulamin jest regulaminem czysto poglądowym organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wprowadzenia zmian do dnia rozpoczęcia imprezy z wyjątkiem punktu mówiącego o minimalnym wyposażeniu samochodu (patrz punkt I / 1 i IV).
IV MINIMALNE WYPOSAŻENIE I PUNKTACJA:
1. Brak:
Ważnego ubezpieczenie OC - Dyskwalifikacja
Ważnego przeglądu technicznego - Dyskwalifikacja
Ważnego atestu instalacji gazowej - Dyskwalifikacja
Ważnego prawa jazdy (kierowcy) - Dyskwalifikacja
Apteczki – Dyskwalifikacja
Pasów bezpieczeństwa – Dyskwalifikacja
Kasków bezpieczeństwa - Dyskwalifikacja
Niesprawny układ hamulcowy – Dyskwalifikacja
Niesprawne światło STOP 60pkt.
2 solidnych zaczepów holu , po jednym z przodu i z tyłu (na standardową linę) - 100pkt.
(za każdy)
Linka holownicza (mocna min. 6 m) 100pkt.
Gaśnica 60pkt.
Trójkąt ostrzegawczy 20pkt.
Łopata 10pkt.
Podnośnik 10pkt
2. Na każdym odcinku obowiązuje meta STOP – czyli bramka mety musi znaleźć się miedzy OSIAMI samochodu po jego zatrzymaniu – sędzia zatrzymuje stoper po zatrzymaniu samochodu w odpowiedniej pozycji.
3. W rajdzie wygrywa załoga, która zdobędzie najmniejszą i ilość punktów:
- 1 sekunda na odcinku = 1 pkt
- stracenie jednej chorągiewki w bramce = 20 pkt
-WYPRZEDZANIE NA DOJAZDÓWKACH =100pkt
-ominiecie bramki = TARYFA
- taryfa – nieukończenie odcinka = 150% 3go czasu na odcinku w punktach.
- niestawienie się na odcinek lub PP= 200% 3go czasu na odcinku w punktach.
- niezaliczenie PK = 50 pkt
- klasyfikacja generalna - ukończone co najmniej 6 odcinków
V. PROGRAM IMPREZY
07.08.2009r. – PIĄTEK
15.00–19.00 – zapisy
– badania techniczne
19.00 – Prolog
22.00 - Integracja
08.08.2009r. – SOBOTA
7.00–8.30 – plombowanie kart drogowych
8.30 – wyjazd na otwarcie imprezy i parada
9.00 – otwarcie rajdu po ukończeniu parady obiad na trasie rajdu
20.00 – ostateczne zdanie kart drogowych z soboty
20.30 – kolacja i impreza integracyjna
19.04.2009 – NIEDZIELA
8:00 - pobudka,
9.00 - wyjazd na trasę Rajdu
obiad na trasie rajdu
18.00 - ostateczne zdanie kart drogowych
19.00 - oficjalne wyniki rajdu, rozdanie nagród
VI. Baza Rajdu i opłaty
Zbiórka uczestników i biuro imprezy zlokalizowane będzie w Abramowie na terenie tartaku
Wpisowe wynosi 300PLN
Zaliczka w wysokości 100PLN płatna na konto do 01.08.09 potwierdza udział w imprezie
12102032060000850200646125 PKO BP Syta Marian
W tytule przelewu proszę wpisać: Wakacyjna Przygoda 4x4
Pytania proszę kierować pod numer: 721-804-071
Pozdrawiam!!!!
I. UCZESTNICTWO
1. Do Rajdu dopuszczone zostaną pojazdy posiadające ważne badania techniczne w dowodzie
rejestracyjnym oraz aktualne ubezpieczenie OC NW oraz napęd 4x4. Samochody, które wyposażone są w instalację gazową muszą posiadać jej atest.
2. W Rajdzie będą wyróżnione 2 klasy:
- sport (wyczynowa) samochody do 33 cali [opona typu rolnik odpada]bez wyciągarek
- extreme (ekstremalna) samochody od 33 cali z wyciągarkami
3.Minimalna ilość załóg startujących w danej klasie wynosi 5 , w przypadku mniejszej ilości załóg startujących w klasie extremalnej , zostaną one przesunięte do klasy wyczynowej.
4. Załoga samochodu terenowego składa się wyłącznie z kierowcy i pilota, przy czym
kierowcą może być osoba posiadająca prawo jazdy min. kat. B.
5. Samochód terenowy startujący w rajdzie musi posiadać podstawowe wyposażenie określone przez organizatora Rajdu w punkcie IV Regulaminu.
6. Tylko KARTA DROGOWA otrzymana od organizatorów jest dokumentem upoważniającym do startu w rajdzie.
7. KARTĘ DROGOWĄ należy zdać w Biurze Rajdu w terminie wyznaczonym przez
organizatora.
8. Załoga zobowiązana jest do przekazania KARTY DROGOWEJ sędziemu na próbach punktowanych , jej nie oddanie równa się z nie przystąpieniem do próby.
9. Poprawki dokonywane przez załogi w KARCIE DROGOWEJ są niedopuszczalne i karane dyskwalifikacją.
10. Załoga startująca w rajdzie zobowiązana jest do zwrotu KARTY DROGOWEJ organizatorom. Jej nie oddanie powoduje dyskwalifikację a załoga, która dopuści się takiego zaniedbania może zostać nie dopuszczona do następnej imprezy.
11. Załogi startujące w Rajdzie Wakacyjna Przygoda 4x4 uczestniczą w imprezie na zasadzie odpowiedzialności własnej, zatem nie będą wnosiły żadnych roszczeń w stosunku do Organizatorów, właścicieli i administratorów udostępnionych terenów, w wypadku strat, uszkodzeń czy uszczerbku na zdrowiu.
12. W rozmowach na CB obowiązuje kanał 17
II TRASA
1. Przewidywana długość trasy wynosi ok. 170 km.
2. Trasę rajdu należy pokonywać według roadbooka otrzymanego od organizatora.
3. Trasa będzie składała się z następujących elementów:
- próby pokonywane na czas (OS) pomiar czasu przejazdu stoperem,
- próby przejazdu (PP) z limitem czasowym ,
- próby kontrolne (PK) tj. zależnie od organizatora
4. Próby załogi będą pokonywać według kolejności KART DROGOWYCH przyjętych przez
sędziego na danej próbie.
WYPRZEDZANIE NA DOJAZDÓWKACH =taryfa
5. Na próby punktowane startuje wyłącznie załoga kierowca + pilot
6. Do każdej z prób wolno podchodzić tylko jeden raz , wycofanie się za linię Startu
traktowane będzie jako opuszczenie próby.
7. Punkty PK czyli pieczątki będą obserwowane przez sędziego.
II PRZEPISY OGÓLNE
1. Na trasie Rajdu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu. Załogi, które nie dostosują się do powyższego zalecenia zostaną wykluczone.
2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do sprawdzenia trzeźwości, uprawnień uczestników,
jak również stanu technicznego i wyposażenia pojazdu w dowolnym miejscu i czasie podczas trwania imprezy u każdego uczestnika biorącego udział w Rajdzie.
3. Za zachowanie oraz szkody wyrządzone przez osoby towarzyszące odpowiada kierowca zgłoszony do Rajdu.
4. Zabrania się przebywania na trasie PP OS w czasie, gdy jedna z załóg pokonuje ich trasę.
5. Zabrania się zawracania i jazdy samochodem pod prąd na próbach.
6. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Rajdzie załoga jest zobowiązana do zwrotu KARTY DROGOWEJ w Biurze Rajdu lub jednemu z Sędziów na próbie.
7. Załoga samochodu jest zobowiązana do prawidłowego zamocowania liny w przypadku potrzeby wyciągania pojazdu.
8. Załogi dopuszczone biorą udział w Rajdzie na własne ryzyko.
9. Za szkody powstałe u uczestników Rajdu organizatorzy nie ponoszą żadnej
odpowiedzialności.
10. Naklejki sponsorów należy nakleić na samochód pod karą nie dopuszczenia do Rajdu.
11. Jedyną i ostateczną rację w przyznawaniu punktów mają Sędziowie na odcinkach , Sędziowie Lotni i Główny Sędzia rajdu.
12. Organizator ma prawo odwołać próbę bez podania przyczyny
13. Załogi uczestniczące w Rajdzie zobowiązane są do bezwzględnego przestrzegania przepisów Ruchu Drogowego.
14. Zabrania się, pod rygorem dyskwalifikacji:
- niszczenia zieleni i roślin (łąk, upraw, młodników, itp.),
- jazdy po polach uprawnych,
- jazdy poza trasą wyznaczoną przez Organizatorów,
- śmiecenia podczas trwania imprezy,
- zachowania nie sportowego,
- dyskusji z sędziami,
- niewłaściwego zachowania wobec mienia i osób postronnych,
- pokonywania prób w kolejności innej niż wyznaczona przez organizatorów.
- usuwania, niszczenia, przenoszenia oznakowań trasy
- używanie radioodbiorników w sposób słyszalny poza pojazdem,
- palenia otwartego ognia na terenach leśnych,
15. Pilot nie może prowadzić samochodu podczas imprezy. W przypadku stwierdzenia prowadzenia samochodu przez pilota, załoga zostanie wykluczona.
16. Uczestnicy imprezy zobowiązują się bezwzględnie przestrzegać przepisów powyższego
Regulaminu , a przekroczenie linii startu oznacza jego akceptację w całości.
17. Niniejszy regulamin jest regulaminem czysto poglądowym organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wprowadzenia zmian do dnia rozpoczęcia imprezy z wyjątkiem punktu mówiącego o minimalnym wyposażeniu samochodu (patrz punkt I / 1 i IV).
IV MINIMALNE WYPOSAŻENIE I PUNKTACJA:
1. Brak:
Ważnego ubezpieczenie OC - Dyskwalifikacja
Ważnego przeglądu technicznego - Dyskwalifikacja
Ważnego atestu instalacji gazowej - Dyskwalifikacja
Ważnego prawa jazdy (kierowcy) - Dyskwalifikacja
Apteczki – Dyskwalifikacja
Pasów bezpieczeństwa – Dyskwalifikacja
Kasków bezpieczeństwa - Dyskwalifikacja
Niesprawny układ hamulcowy – Dyskwalifikacja
Niesprawne światło STOP 60pkt.
2 solidnych zaczepów holu , po jednym z przodu i z tyłu (na standardową linę) - 100pkt.
(za każdy)
Linka holownicza (mocna min. 6 m) 100pkt.
Gaśnica 60pkt.
Trójkąt ostrzegawczy 20pkt.
Łopata 10pkt.
Podnośnik 10pkt
2. Na każdym odcinku obowiązuje meta STOP – czyli bramka mety musi znaleźć się miedzy OSIAMI samochodu po jego zatrzymaniu – sędzia zatrzymuje stoper po zatrzymaniu samochodu w odpowiedniej pozycji.
3. W rajdzie wygrywa załoga, która zdobędzie najmniejszą i ilość punktów:
- 1 sekunda na odcinku = 1 pkt
- stracenie jednej chorągiewki w bramce = 20 pkt
-WYPRZEDZANIE NA DOJAZDÓWKACH =100pkt
-ominiecie bramki = TARYFA
- taryfa – nieukończenie odcinka = 150% 3go czasu na odcinku w punktach.
- niestawienie się na odcinek lub PP= 200% 3go czasu na odcinku w punktach.
- niezaliczenie PK = 50 pkt
- klasyfikacja generalna - ukończone co najmniej 6 odcinków
V. PROGRAM IMPREZY
07.08.2009r. – PIĄTEK
15.00–19.00 – zapisy
– badania techniczne
19.00 – Prolog
22.00 - Integracja
08.08.2009r. – SOBOTA
7.00–8.30 – plombowanie kart drogowych
8.30 – wyjazd na otwarcie imprezy i parada
9.00 – otwarcie rajdu po ukończeniu parady obiad na trasie rajdu
20.00 – ostateczne zdanie kart drogowych z soboty
20.30 – kolacja i impreza integracyjna
19.04.2009 – NIEDZIELA
8:00 - pobudka,
9.00 - wyjazd na trasę Rajdu
obiad na trasie rajdu
18.00 - ostateczne zdanie kart drogowych
19.00 - oficjalne wyniki rajdu, rozdanie nagród
VI. Baza Rajdu i opłaty
Zbiórka uczestników i biuro imprezy zlokalizowane będzie w Abramowie na terenie tartaku
Wpisowe wynosi 300PLN
Zaliczka w wysokości 100PLN płatna na konto do 01.08.09 potwierdza udział w imprezie
12102032060000850200646125 PKO BP Syta Marian
W tytule przelewu proszę wpisać: Wakacyjna Przygoda 4x4
Pytania proszę kierować pod numer: 721-804-071
Pozdrawiam!!!!
Nissan Patrol GR 3.3 TDI
Re: zapraszamy na wakacyjną przygode 4x4 do abramowa
Za wyprzedzanie na dojazdówkach zgodne z kodeksem drogowym są punkty karne??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości