LR3 TDV6 czy V8

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

LR3 TDV6 czy V8

Post autor: pan.boczek » pt lut 01, 2008 10:05 am

moze juz bylo, ale co mi tam... najwyzej mnie pogryziecie :-)

zastanawiam sie nad kupnem LR3 (Discovery 3).
mam szanse ze skorzystania z powaznych znizek na nowe auto. w rezultacie ceny obu modeli bylyby porownywalne (w okolicy 30 tys euro za nowke sztuke).
interesuje mnie auto niezawodne, ktorym pojezdze przez przynajmniej 10 lat.
osobisie wole silniki benzynowe, ale boje sie troche automatu w V8 (mialem przykre doswiadczenia z automatami w BMW).
prosze o oponie na temat niezawodnosci ukladow jezdnych, silnika i skrzyn biegow w obu modelach.
LRD3

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: LR3 TDV6 czy V8

Post autor: TRAWOLT » pt lut 01, 2008 10:22 am

Panie zboczek a co jeep nie daje rady? :wink: :D
pan.boczek pisze:interesuje mnie auto niezawodne, ktorym pojezdze przez przynajmniej 10 lat.
nie no to mi się podoba
LR i niezawodność przez 10 lat :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt lut 01, 2008 10:30 am

gdzie takie zniżki??,
biorę też jakby co. acha w moim przypadku proszę dizla zapakować.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt lut 01, 2008 10:45 am

ja poproszę dwa, dyzla i wiejta ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lut 01, 2008 11:55 am

jak chcesz to pytaj... mam jakies doswiadczenie z tymi autami :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » pt lut 01, 2008 1:16 pm

no to pytam :D
czy silniki sa dobre (solidne). tak jak wspomnialem wole benzyne,
ale jesli ktos powie, i poprze przykladami, ze technicznie V8 jest dno, a TDV6 to krzyk techniki, to moze zmienie zdanie :D
tak jak wspomnialem boje sie tego cholernego automatu. jesli bym kupowal diesla to tylko w manualu. V8 natomiast nie wystepuje z manualem, wiec zostaje tylko automat. noz wiec jaki jest ten automat?
solidny, czy bede jezdzil z dusza na ramieniu. ostatnio nawet w 3 letnich autach wyzszej klasy (audi, merc, bmw) siadaja skrzynie. raczej nie chcialbym remontowac skrzyni tuz po uplywie gwarancji. wiem co to jest remont automatu (zwlaszcza dla portfela), wiec wolalbym tego uniknac.
spalanie to sprawa drugo lub trzeciorzedna wiec nie pytam.
podejrzewam, ze ktos powie, ze TDV6 zapewnia podobna dynamike
przy spalaniu mniejszym o polowe od V8. gdyby tak rzeczywiscie bylo, to moze jeszcze raz zastanowie sie nad dieslem.
jak sprawuje sie system terrain response? gdybym kupowal diesla, to raczej na 100% zrezygnawalbym z tego gadzetu (wystarczy zwylky reduktor), natomiast w benzynie jest on w standardzie. no wiec co to za gizmo? dziala to jakos sensownie, czy to tylko zbytek?
LRD3

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt lut 01, 2008 1:25 pm

mudder Ci opowie o bezawaryjności :)21
również mógłby mój kolega placek, co dyzla V6 posiada, te same jaja z trybami awaryjnymi co u muddera
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » pt lut 01, 2008 1:35 pm

Damian pisze:mudder Ci opowie o bezawaryjności :)21
również mógłby mój kolega placek, co dyzla V6 posiada, te same jaja z trybami awaryjnymi co u muddera
chodzi o tryby awaryjne skrzynki biegow?
LRD3

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt lut 01, 2008 1:41 pm

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... highlight=

z tego co wiem, to mudder ma D3 z początku produkcji, takoż jak i mój znajomek - może w tym problem :roll:
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lut 01, 2008 1:49 pm

pan.boczek... jestes w polsce? chcesz to zadzwon do mnie.. bo pisanie na tyle pytan, inormacji itd co wiem o nich to nie chce mi sie... za duzo klepania a i tak zaliczy jako jeden post :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
marmoo
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marmoo » pt lut 01, 2008 3:16 pm

Tylko wiesz...
GAZFAN cuś mało obiektywny będzie :)21
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt lut 01, 2008 3:28 pm

pan.boczek pisze:
Damian pisze:mudder Ci opowie o bezawaryjności :)21
również mógłby mój kolega placek, co dyzla V6 posiada, te same jaja z trybami awaryjnymi co u muddera
chodzi o tryby awaryjne skrzynki biegow?
chodzi o tryby awaryjne wszystkiego :)21
najczęstsze problemy z zawiechą, tak poza tym bardzo komfortowa fura(świetnie się prowadzi) ale nie liczyłbym na bezawaryjność nawet w tego rocznych modelach to jest po prostu lr i tyle albo pokochasz albo znienawidzisz, jeżeli chodzi o silniki jak Cię stać na zalewanie wiejta to bez sensu zastanawiać się nad dieslem
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt lut 01, 2008 4:13 pm

marmoo pisze:Tylko wiesz...
GAZFAN cuś mało obiektywny będzie :)21
Akurat w tym przypadku mogę być obiektywny, z różnych powodów.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » pt lut 01, 2008 7:44 pm

ale według strony importera nie ma V8 benzin na ten rok :)21

wiec problem z głowy
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt lut 05, 2008 9:21 pm

no i co kolega w końcu kupił...Jeepa ??
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr lut 06, 2008 9:08 am

ignat36 pisze:ale według strony importera nie ma V8 benzin na ten rok :)21

wiec problem z głowy
Ano nie będzie. z kilku powodów.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: jacekwr » śr lut 06, 2008 9:16 am

GAZFAN pisze:
ignat36 pisze:ale według strony importera nie ma V8 benzin na ten rok :)21

wiec problem z głowy
Ano nie będzie. z kilku powodów.
A ja przedwczoraj wieczorkiem 3 tiry z nowiusiusieńkimi LRami jadące 7 w kierunku na stolyce widziałem... i wiejt na dupie któregoś z wozów też się na oczy rzucił... :o chociaż przyznaję że nie pamiętam, czy na disco, czy na rendżyku... :)21
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » pn lut 11, 2008 7:33 pm

mudder pisze:no i co kolega w końcu kupił...Jeepa ??
jeszcze nic nie kupilem, ale w planach jednak jest LR :wink:
ale raczej zdecyduje sie na prostote czyli wersje S.
a jeepa mam juz od dawna...
LRD3

gromczas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 13, 2008 1:29 pm
Lokalizacja: łódź

Post autor: gromczas » śr lut 13, 2008 2:02 pm

witam
Od prawie 2lat mam disco 3 tdv6 wersje se i powiem szczerze że auto jak narazie sie sprawdza .
Generalnie rzadko jezdze w terenie raczej trasa i miasto .Jest komfortowy i nie meczy a zdarza mi sie przejechac trase np łódź-stuttgart z przerwą tylko na tankowanie.
Co do usterkowosci to jakis istotnych problemów nie bylo (60000tyskm) ,na gwarancji wymienili tylko radio i zbiornik od spryskiwaczy.Rzeczywiscie kilka razy cos tam zastrajkowało w zawieszeniu (nigdy w skrzyni) auto opadło na glebe i nie chcialo sie podniesc ale po chwili wszystko wracało do normy.
Jezeli moge cos sugerowac to kupno własnie wersji se bo ma kilka fajnych rzeczy których nie ma ska (pneumatyka ,genijalnie swiecące bixenony) no i oczywiscie automat.
pozdrawiam i zycze udanego zakupu

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr lut 13, 2008 3:20 pm

pan.boczek pisze:
mudder pisze:no i co kolega w końcu kupił...Jeepa ??
jeszcze nic nie kupilem, ale w planach jednak jest LR :wink:
ale raczej zdecyduje sie na prostote czyli wersje S.
a jeepa mam juz od dawna...
chcesz to oddam swojego w dobre ręce :wink:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr lut 13, 2008 3:23 pm

gromczas pisze:witam
Od prawie 2lat mam disco 3 tdv6 wersje se i powiem szczerze że auto jak narazie sie sprawdza .
Generalnie rzadko jezdze w terenie raczej trasa i miasto .Jest komfortowy i nie meczy a zdarza mi sie przejechac trase np łódź-stuttgart z przerwą tylko na tankowanie.
Co do usterkowosci to jakis istotnych problemów nie bylo (60000tyskm) ,na gwarancji wymienili tylko radio i zbiornik od spryskiwaczy.Rzeczywiscie kilka razy cos tam zastrajkowało w zawieszeniu (nigdy w skrzyni) auto opadło na glebe i nie chcialo sie podniesc ale po chwili wszystko wracało do normy.
Jezeli moge cos sugerowac to kupno własnie wersji se bo ma kilka fajnych rzeczy których nie ma ska (pneumatyka ,genijalnie swiecące bixenony) no i oczywiscie automat.
pozdrawiam i zycze udanego zakupu
A dziękuję za pozytywną opinię.
Eska tez ma swoje zalezy. a automat to opcja do se. niemniej przy terazniejszej kompletacji se to jest to fajnie wyposazone auto. :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr lut 13, 2008 5:49 pm

to sie nazywa artykuł sponsorowany

i nie można publicznie dziękować bo czar pryska :)21
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lut 13, 2008 5:52 pm

Broncosaurus pisze:to sie nazywa artykuł sponsorowany

i nie można publicznie dziękować bo czar pryska :)21
a tam, najlepsze jest to:
Co do usterkowosci to jakis istotnych problemów nie bylo (60000tyskm)
za raz się tu jakieś parchowate toitoje zlecą i będzie chryja ... że niemożliwe :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

gromczas
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 13, 2008 1:29 pm
Lokalizacja: łódź

Post autor: gromczas » śr lut 13, 2008 6:29 pm

no to powiem wiecej..
mamy 3 takie disco w firmie i zaden sie jakos konkretnie nie psuje !!
Faktem jest ze nie pierwszy raz słysze o awaryjnosci tych aut ale jak na razie
nie moge narzekac.
co do sponsoringu to chetnie :lol: bo serwis okrutnie drogi :lol:
pozdr

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » czw lut 14, 2008 10:42 am

gromczas pisze:Rzeczywiscie kilka razy cos tam zastrajkowało w zawieszeniu (nigdy w skrzyni) auto opadło na glebe i nie chcialo sie podniesc ale po chwili wszystko wracało do normy.
wersja na sprezynach takiej szopki by nie odwalila...
osobiscie nie lubie, gdy samochod robi cos nieproszony.
mam dosc humorow w wykonaniu naszpikowanych elektronika aut.
dlatego zdecyduje sie jednak na wersje prostsza.
nie chodzi tu o kwestie ceny auta, ale o spokojna glowe.
szkoda, ze nie bede mial xenonow, ale trudno... obejdzie sie :wink:
LRD3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości