no to pytam
czy silniki sa dobre (solidne). tak jak wspomnialem wole benzyne,
ale jesli ktos powie, i poprze przykladami, ze technicznie V8 jest dno, a TDV6 to krzyk techniki, to moze zmienie zdanie
tak jak wspomnialem boje sie tego cholernego automatu. jesli bym kupowal diesla to tylko w manualu. V8 natomiast nie wystepuje z manualem, wiec zostaje tylko automat. noz wiec jaki jest ten automat?
solidny, czy bede jezdzil z dusza na ramieniu. ostatnio nawet w 3 letnich autach wyzszej klasy (audi, merc, bmw) siadaja skrzynie. raczej nie chcialbym remontowac skrzyni tuz po uplywie gwarancji. wiem co to jest remont automatu (zwlaszcza dla portfela), wiec wolalbym tego uniknac.
spalanie to sprawa drugo lub trzeciorzedna wiec nie pytam.
podejrzewam, ze ktos powie, ze TDV6 zapewnia podobna dynamike
przy spalaniu mniejszym o polowe od V8. gdyby tak rzeczywiscie bylo, to moze jeszcze raz zastanowie sie nad dieslem.
jak sprawuje sie system terrain response? gdybym kupowal diesla, to raczej na 100% zrezygnawalbym z tego gadzetu (wystarczy zwylky reduktor), natomiast w benzynie jest on w standardzie. no wiec co to za gizmo? dziala to jakos sensownie, czy to tylko zbytek?