Ratowanie sie z opresji - na przykladzie.
Moderator: Mroczny
http://www.autokrata.pl/ogien/3502/wypadek_w_terenie/
- było ślisko ok
- wsteczny??
- bez pasów??
fart
- było ślisko ok
- wsteczny??
- bez pasów??
fart

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
tak wracając do początu tego tematu to poza stopniowaniem trudności w zależności od umiejętności to polecam zamykać szyby przy trawersach i innych możliwościach dania boka lub dacha, już dwukrotnie widziałem połamane łapki które zostały wystawione przez otwarte okno celem podparcia się instynktownego w czasie robienia boka...
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe
sorry karwa nie to mialo byc.pezet pisze:Bardzo ładne
Articulatio Magna
Ale spodzik to chyba patrolowy?
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=8
No i nie miej tu blokadyredzik pisze:sorry karwa nie to mialo byc.
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=8


do przemyślenia to ma swoją głupote...
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl
http://www.opelfrontera.pl
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl
http://www.opelfrontera.pl
dokładnieArmon pisze:powiedziałbym, ze miał więcej szczęścia niż ...
teren go przegiął, a potem wyprostował, jak by miało to zależeć od jego reakcji to musiałby skręcić kółka ostro w lewo
facet nic nie zrobił żeby się ratować, tylko pogorszył sytuację kręcąc w nieodpowiednią stronę - szczęście miał i tyle
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- Bartosz_79
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
- Lokalizacja: Słupsk - Pomorze
Kiedyś zrobiłem tam samo Samuraiem
Bo z tym to wiadomo -- najpierw sprawdź gdzie jedziesz:
http://www.youtube.com/watch?v=v_ZC_k8T ... re=related
Ale od tego czasu już zawsze wychodzę i sprawdzam teren

Bo z tym to wiadomo -- najpierw sprawdź gdzie jedziesz:
http://www.youtube.com/watch?v=v_ZC_k8T ... re=related
Ale od tego czasu już zawsze wychodzę i sprawdzam teren

GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Co powinien zrobić kierowiec, żeby się ratować? Jeszcze energiczniej odbić w lewo? http://www.youtube.com/watch?v=OMCp0ASr ... re=related
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
- Zielony&Załoga
- Posty: 565
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
- Lokalizacja: Wysoki parter
- Kontaktowanie:
http://www.milanos.pl/video.php?cat=2&id=6652 nie wiem czy bylo ale kierowca genialny nie widzialem jeszcze czegos takiego
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
- Zielony&Załoga
- Posty: 565
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
- Lokalizacja: Wysoki parter
- Kontaktowanie:
Wydaje mi się, że ratował się dobrze, skręcając w prawo jak przewraca się w prawo i w lewo jak przewracał się w lewo.Zielony&Załoga pisze:raczej nie było :o zimna krew i fart, że miał miejsce na ten popis :)2 :)2
Nie bierz tego do siebie, nie zamierzam kreować się na mistrza off-roadu ;)Zielony&Załoga pisze:jeszcze duuużo nauki przede mną
Taka obserwacja kiedyś mnie naszła, jak zjeżdżałem z górki.
Przede wszystkim - dodać gazujarekstryszawa pisze:Co powinien zrobić kierowiec, żeby się ratować? Jeszcze energiczniej odbić w lewo? http://www.youtube.com/watch?v=OMCp0ASr ... re=related

Mocniej skręcić też.
Ale takich odruchów nabywa się właśnie z doświadczeniem.
Intuicyjnie w sytuacji zagrożenia hamujemy, a to pogarsza sprawę.
Miałem identyczną sytuację - a nawet gorszą, bo nie wiedzieć czemu, tył koniecznie chciał mnie wyprzedzić, a obserwatorzy mówili, że tylne koło obracało się do tyłu.
Uratowało mnie wciśnięcie gazu, a post factum się okazało, że miałem reduktor - ale bez zapiętego diff-locka

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości