Oryginalne wspomaganie
Moderator: Student
Oryginalne wspomaganie
Hey jak juz byl poruszony temat wspomagania od merca to moze ktos ma i moze mi powiedziec cos blizszego na temat wspomagania do UAZ'a (oryginalnego) -bo slyszalem, ze takie egzystuje w tarmocie chyba? :)2
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.
tel. 600 520 504
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.
tel. 600 520 504
Re: Oryginalne wspomaganie
jose pisze:Hey jak juz byl poruszony temat wspomagania od merca to moze ktos ma i moze mi powiedziec cos blizszego na temat wspomagania do UAZ'a (oryginalnego) -bo slyszalem, ze takie egzystuje w tarmocie chyba?
Przymiarki czynię, mówią, że warto! Cena w Tarmocie podobno ok.1900 PLN, ale możesz to sprawdzić pod adresem: tarmot@telvinet.pl Napisz mejla, dadzą Ci ostatnią cenę. Mowa oczywiście o wspomaganiu oryginalnym. Zmoty od merca są oczywiście tańsze ale ponoć obarczone ryzykiem prawnym. Rozważyć musisz!
Władek - Kraków
- Slawquu
- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
Władek pisze:Slawquu pisze:młody ledwo auto kupił i już wydziwia, wspomagania sie mu za chciało...a w rękach to nie łaska...![]()
![]()
Nie zawstydzaj gościa. Może w budowie mikry jakiś i krzepy nie ma, a może przyzywczaił się jednym paluszkiem....?
pojeżdzi troche UAZem to i krzepe sobie wypracuje...nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
glownie o to chodzi, ze bede duzo jezdzil po lesie, miedzy drzewami. mozna przekrecic kilka razy na postoju, ale chodzi glownie o wygode. poza tym jestem zdania, ze wspomaganie to swietny wynalazek (uklony w strone USA):)
pozdr
jose
pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.
tel. 600 520 504
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.
tel. 600 520 504
Re: Oryginalne wspomaganie
Jak cie stać (1600zł) i masz oryginalny silnik uaza to kupuj ,zero problemów z montażem ,wyciągasz stare i zakładasz nowe.jose pisze:Hey jak juz byl poruszony temat wspomagania od merca to moze ktos ma i moze mi powiedziec cos blizszego na temat wspomagania do UAZ'a (oryginalnego) -bo slyszalem, ze takie egzystuje w tarmocie chyba?
kupuj komplet tam jest wszystko łacznie z wężami.
LJ 70
szary pisze:Czego się tłumaczysz?- Jak chcą to niech jeżdżą bez wspomagania kieratu, bez serwa hampli też i na jednym obwodzie. Prawdziwki jedne he he

I z czego się śmieją? Z mojego potwora? Ja już wspomagania hamulców mam, wspomaganie kierownicy mam mieć, prócz tego szpejów kilka zanabyłem specjalnych np. do grzania silnika i wnętrza. Chcę więc mam!

Jose! Znów nieco poważniej: masz możliwości - kupuj i nie zwracaj uwagi na "odradzających". Bo to Ty będziesz jeździł tym autkiem a oni będą mogli o nim najwyżej poczytać na Forum. Bo to Ty będziesz inwestował siłę fizyczną w kierownicę a nie oni. Bo to Tobie będzie (tu 4 litery) przymarzała do fotela jeśli sobie autka nie ogrzejesz i to Ty będziesz wstawał z fotela przy hamowaniu pompą bez wspomagania!

Władek - Kraków
Mag69 pisze:Chyba zle Władziu zrozumiałes Szarego .........
Bo z tego co sie orientuje to on ma wspomaganie w Gazie




A tak ciut poważniej: Szary jeździsz na wspomaganiu kierownicy? I Ty Magu chyba też, nieprawdaż? Powiedzcie mi Dobrzy Ludzie, czy jest sens - przy założonym wspomaganiu kierownicy oczywiście - montować sworznie zwrotnicze łożyskowane? Podobno z tymi sworzniami łatwiej się kręci. Ma to znaczenie dla wspomagania? Nie pytam o inne przesłanki - bezawaryjność, wytrzymałość międzyprzeglądowa itp.
Władek - Kraków
Bo lubie robić na szaro
Generalnie sworznie na kulach czy łożyskowane zakłada się bo wytrzymalsze a jak masz wspomaganie to nie ma znaczenia na jakich sworzniach będziesz jeździł- kręci się łatwiej ale ważne są też inne zalety np. nie kopnie cie kierat i nie wyłamie kciuków czy skrócenie czasu manewrowania

Generalnie sworznie na kulach czy łożyskowane zakłada się bo wytrzymalsze a jak masz wspomaganie to nie ma znaczenia na jakich sworzniach będziesz jeździł- kręci się łatwiej ale ważne są też inne zalety np. nie kopnie cie kierat i nie wyłamie kciuków czy skrócenie czasu manewrowania
Innymi słowy - radzisz "zanabyć drogą kupna"?szary pisze:Bo lubie robić na szaro![]()
Generalnie sworznie na kulach czy łożyskowane zakłada się bo wytrzymalsze a jak masz wspomaganie to nie ma znaczenia na jakich sworzniach będziesz jeździł- kręci się łatwiej ale ważne są też inne zalety np. nie kopnie cie kierat i nie wyłamie kciuków czy skrócenie czasu manewrowania
Władek - Kraków
Mag69 pisze:@
Władek
Co z twoim wspomaganiem tym z MB masz jusz zmotane ?
Jak chcesz organoleptycznie stwierdzić jak to wygląda to zapraszam do Gliwic ( czuję sie trochę zobowiązany )




Władek - Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości