Gaźnik K131

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Gaźnik K131

Post autor: garry » pn lip 26, 2004 7:49 am

Pilnie poszukiwane wszelkie dane regulacyjne na temat tego gaźnika.

Mile widziane opinie tzn. jak wypada w konfrontacji z innymi jeżdżącymi w Waszych uazach, co zrobić żeby uaz z tym gaźnikiem palił 5,5l/100km ekstremalnego terenu :-? itp.

Za wszelkie informacje z góry dzięki.

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

c.d.

Post autor: garry » pn lip 26, 2004 7:53 am

...i jeszcze wyzwanie dla jeżdżących z tym gaźnikiem na gazie: jak optymalnie zapodać gaz, mikserem czy rurą w gardziel?

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik K131

Post autor: Wojtek_K » pn lip 26, 2004 8:32 am

garry pisze: co zrobić żeby uaz z tym gaźnikiem palił 5,5l/100km
wsadzić go na lewetę
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » pn lip 26, 2004 9:11 am

Kolega nie potrafi czytać między wierszami czy też nie dostrzega żartobliwości tego pytania?

A skoro już kasztanimy to jakie auto z uazem na lawecie spali 5,5l/100km?

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pn lip 26, 2004 9:18 am

garry pisze:Kolega nie potrafi czytać między wierszami czy też nie dostrzega żartobliwości tego pytania?

A skoro już kasztanimy to jakie auto z uazem na lawecie spali 5,5l/100km?
nie z uazem na lawecie tylko uaz na lawecie :lol:
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » pn lip 26, 2004 9:22 am

No to jak ten uaz przemieści się te 100km :P z punktu A do punktu B???

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5556
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pn lip 26, 2004 9:38 am

na pych :)
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » pn lip 26, 2004 9:46 am

No to chyba lżej pchać samego uaza niż mordować się jeszcze z lawetą.... Wojtek widziałeś, ten pomysł jest tysz nie zgorszy :)2 . Zająłeś drugie miejsce :)3 .

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » pn lip 26, 2004 1:19 pm

Temat skasztaniony... ale nadal aktualny. Mile widziane wszelkie info na temat tego gaźnika.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » wt lip 27, 2004 5:09 pm

drogi garku,
zamiast pytac to sie najpierw sprawdza takie rzeczy na UAZ-buce :)21.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt lip 27, 2004 5:18 pm

załatw sobie nakładke na gaznik bo zawsze mozna przełozyc wtedy gaznik na inny i nie kombinowac a co do spalnia to kazdy uaz pali innaczej wiem bo miałem juz kilka uazów
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » wt lip 27, 2004 8:23 pm

Kasprol pisze:za³atw sobie nak³adke na gaznik bo zawsze mozna prze³ozyc wtedy gaznik na inny i nie kombinowac a co do spalnia to kazdy uaz pali innaczej wiem bo mia³em juz kilka uazów
noo, moja wolga ostatnio wziela 10litrow w 15 min ne wolnych obrotach :roll:

pawel

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » śr lip 28, 2004 7:04 am

zamiast pytac to sie najpierw sprawdza takie rzeczy na UAZ-buce
Chciałem na łatwiznę... mój rosyjski techniczny jest denny więc liczyłem ze może ktoś coś rzuci...np. taki kolega Adampio... a on nic.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » śr lip 28, 2004 8:31 am

Ja jezdze na gazie wiec nic w gazniku nie reguluje, moze poza poziomem paliwa w okresach chlodu (zeby sie sinik zbytnio nie zlewal podczas odpalania)

garry
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: wt kwie 29, 2003 12:25 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: garry » śr lip 28, 2004 9:17 am

Ja właśnie zakładam gaz... ale słyszałem że wcześniej trzeba gaźnik dobrze wyregulować na benzynie żeby potem było git.

Z tego co piszesz wynika że nie ma takiej potrzeby?

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » czw lip 29, 2004 7:34 pm

nie ma potrzeby

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pt maja 13, 2005 3:10 pm

Tylko 2 pytania dt. K-131 ktore tutaj nikt nie odpowiedzial :


DO CZEGO PODLACZYC RURKE KTORA NA UAZBUCE NAZWANO "odparownikiem paliwa ? "

Zamiast 2 regulatorow mieszanki mam teraz 2 :) do czego sluz± ?

Pozdrawiam
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pt maja 13, 2005 3:29 pm

KleryK pisze:Tylko 2 pytania dt. K-131 ktore tutaj nikt nie odpowiedzial :
DO CZEGO PODLACZYC RURKE KTORA NA UAZBUCE NAZWANO "odparownikiem paliwa ? "
Zamiast 2 regulatorow mieszanki mam teraz 2 :) do czego sluzą ?
Pozdrawiam
a pokaz no na jakims rysunku ktora to..
ta na gorze zwrocona w strone kabiny?
u mnie nie jest do niczego podlaczona.. :o
Obrazek

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pt maja 13, 2005 4:20 pm

http://www.uazbuka.ru/k131.htm

na pierwszym rysunku to bodajze 22 .

i o te 2 srubki regulacyjne mi chodzi od strony pasazera


A pozatym moj K131 nie ma okienka do sprawdzania ilosci paliwa i troche inaczej wygl±da :) niz ten na www.


Wogole to zamontowalem podlaczylem lekko podkrecilem srubeczki i odpala normalnie po 20 setnych sekundach rozrusznika. Jak czarodziejsk± ró¿d¿k± ! i tak duzo równiej chodzi i korb± bez problemu odpala na cieplym jak i zimnym.

WYWALAJCIE K129 ! KUPUJCIE K131 :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pt maja 13, 2005 4:28 pm

no.. najelpsze jest to ze moj ma oznaczenie k129 a wyglada DOKLADNIE TAK jak k131, a rozni sie od drugiego k129 ktory tez posiadam :lol: :o
nie czaje tego :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pt maja 13, 2005 6:22 pm

Bo korpusy sa chyba identyczne. Rozni sie tylko dolna czesc i gorna :) Moze ktos zrobil hybryde ? :D
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pt maja 13, 2005 6:26 pm

KleryK pisze:Bo korpusy sa chyba identyczne. Rozni sie tylko dolna czesc i gorna :) Moze ktos zrobil hybryde ? :D
no wlasnie podejrzewam ze ktos do gory i dolu k131 wsadzil srodek k129 :lol:
uwielbiam takie akcje :x
no i mimo nie podlaczenia tej rurki (a moze jej nie trzeba wcale podlaczac i tak ma byc?) na benzynie zapierdala az huczy...
na gazie niestety zdycha ale to chyba wina instalki :-?
ale skoro tak zachwalasz to zaloze chyba k131
podobno na 131 pali ciut mniej niz na 129, prawda to?
Obrazek

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » sob maja 14, 2005 1:06 am

mialem juz 2 K129 i oba chodzily srednio. Zamontowalem ten K131 i roznice widzieli nawet s±siedzi :) jak uruchamialem silnik. 1/5 sekundy ruchu rozrusznika wystarcza do odpalenia. Korb± odpala bez problemu. Szczelny sukinsyn niesamowicie ani kropli benzyny poza przewodami. Wchodzi na obroty piêknie a na maksymalnym ssaniu ma niskie obroty wiec chyba dobrze. Ssanie wyciagasz doslownei z 2cm by zamknac przepustnice maksymalnie a nie 10cm :) jak w K129. Jestem cholernie z niego zadowolony.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob maja 14, 2005 1:07 am

jutro zakladam.. jak bedzie gorzej niz teraz to bedzie kara :wink: :)21
Obrazek

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » sob maja 14, 2005 1:10 am

wogole z tego co po rusku wyczytalem to ta rurka jest jakims odparowaniem paliwa. Dziala w sumie gdy samochod jest na jalowym albo wylaczony.


A powinno dzialac wiecej bo ma wiecej pierdolnikow do regulacji :) ajuz ktos pisal ze K131 jest oszczedniejszy od K129 i ogolnie lepszy,.
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość