

Moderator: Student
wojtekd pisze:Kasprol pisze:uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac![]()
to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie
o w morde
Ej, no daj spokój... Zacznij jeszcze udowadniać, że gazu się nie opłaca montować... Ile jeździsz? Bo ja ok. 40 kkm rocznie...romanowicz_z3 car469b pisze:wojtekd pisze:Kasprol pisze:uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac![]()
to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie
o w morde
tylko masz 315 litrów benzyny z 1200 złotych które nie dałeś na instalację gazową
SebastianS pisze:Ej, no daj spokój... Zacznij jeszcze udowadniać, że gazu się nie opłaca montować... Ile jeździsz? Bo ja ok. 40 kkm rocznie...romanowicz_z3 car469b pisze:wojtekd pisze:![]()
to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie
o w morde
tylko masz 315 litrów benzyny z 1200 złotych które nie dałeś na instalację gazową
A co, za wolnoromanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
przynajmniej ja siebie nie widzę
Adampio pisze:A co, za wolnoromanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
przynajmniej ja siebie nie widzęA gdzie Ci sie tak spieszy
![]()
Jesli mowa o jezdzie UAZ-em niezawodowej a na przyklad na wakacjach to tyle zupelnie wystarczy. Mozna wtedy sluchac radia, gadac ze "sputnikami" i rozgladac sie na boki...
Powiem Ci, że co do sprawności tych silników - nie ma dyskusji, choć to nie MB rządzi w dziedzinie common rail'a. Z tym, że:MOC pisze:dlatego uwazam ze tylko diesel a najlepiej CDI jesli ktos duzo jezdzi![]()
60-70? Jasne - o tyle szybciej od przeciętnej - chętnieromanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
SebastianS pisze:60-70? Jasne - o tyle szybciej od przeciętnej - chętnieromanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
A tak serio - kto Ci broni założyć mocniejszy silnik i szybsze dyfry? W terenie i tak zredukowanej jedynki się praktycznie nie używa - możesz założyć szybsze dyfry a gdy w terenie potrzebujesz bardzo wolnego przełożenia - zapinasz 1+red. i szlus.
zgadzam sie w 99%SebastianS pisze:Tylko co to za radocha - grzechotnik pod maską?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości