Jaki gaznik?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz wrz 19, 2004 10:15 pm

pierwsza rozsadna opinia na temat zuzycia paliwa 8) :)2
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » pn wrz 20, 2004 6:41 am

wojtekd pisze:
Kasprol pisze:uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac
:o :o

to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie

o w morde :)24


tylko masz 315 litrów benzyny z 1200 złotych które nie dałeś na instalację gazową 8)
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt wrz 21, 2004 10:26 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:
wojtekd pisze:
Kasprol pisze:uaz 452 przyspokojnej jezdzie kierowcy firmowego potrafi spalic 8-10l na 100 potwierdzone od kierowców wiadomo wszystko ponizej normy firmowej jest do prywatnego auta wiec opłaca sie kombinowac
:o :o

to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie

o w morde :)24


tylko masz 315 litrów benzyny z 1200 złotych które nie dałeś na instalację gazową 8)
Ej, no daj spokój... Zacznij jeszcze udowadniać, że gazu się nie opłaca montować... Ile jeździsz? Bo ja ok. 40 kkm rocznie...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr wrz 22, 2004 3:05 am

dlatego uwazam ze tylko diesel a najlepiej CDI jesli ktos duzo jezdzi 8) :)2
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr wrz 22, 2004 8:05 am

SebastianS pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:
wojtekd pisze: :o :o

to w $$ wychodzi tyle samo co 20l LPG u mnie

o w morde :)24


tylko masz 315 litrów benzyny z 1200 złotych które nie dałeś na instalację gazową 8)
Ej, no daj spokój... Zacznij jeszcze udowadniać, że gazu się nie opłaca montować... Ile jeździsz? Bo ja ok. 40 kkm rocznie...

Jeżdzę na gazie dopiero od 2 lat (ale młody jeszcze jestem), w wakacje zrobiłem syfem 5-8kkm (głównie na gazie) i do gazu absolunie nic nie mam - a co do benzyny to czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??

przynajmniej ja siebie nie widzę 8)
Tzarrr!!

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » śr wrz 22, 2004 9:10 am

romanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
przynajmniej ja siebie nie widzę 8)
A co, za wolno ?? A gdzie Ci sie tak spieszy ?? :)
Jesli mowa o jezdzie UAZ-em niezawodowej a na przyklad na wakacjach to tyle zupelnie wystarczy. Mozna wtedy sluchac radia, gadac ze "sputnikami" i rozgladac sie na boki...

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr wrz 22, 2004 9:13 am

Adampio pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
przynajmniej ja siebie nie widzę 8)
A co, za wolno ?? A gdzie Ci sie tak spieszy ?? :)
Jesli mowa o jezdzie UAZ-em niezawodowej a na przyklad na wakacjach to tyle zupelnie wystarczy. Mozna wtedy sluchac radia, gadac ze "sputnikami" i rozgladac sie na boki...

Tu chodzi panie to TIRy 8)




diabelstwo na postojach - szataństwo za kierownicą :)21
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr wrz 22, 2004 10:19 am

MOC pisze:dlatego uwazam ze tylko diesel a najlepiej CDI jesli ktos duzo jezdzi 8) :)2
Powiem Ci, że co do sprawności tych silników - nie ma dyskusji, choć to nie MB rządzi w dziedzinie common rail'a. Z tym, że:

- jeżdżę warszawą, bo chcę nią jeździć, a swap takiego silnika jest kłopotliwy (elektronika itd)
- nie lubię dyzli i wolę zapłacić trochę więcej za LPG i cieszyć się moim V8
- wysokość ceny wysokosprawnego, nowoczesnego dyzla w porównaniu do porównywalnego technologicznie i "pochodzeniowo" benzyniaka, bardzo długo kompensuje oszczędności na paliwie, choć masz słuszną rację - oczywiście tym krócej, im więcej jeździsz. Tylko co to za radocha - grzechotnik pod maską? :)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr wrz 22, 2004 10:23 am

romanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
60-70? Jasne - o tyle szybciej od przeciętnej - chętnie :)21

A tak serio - kto Ci broni założyć mocniejszy silnik i szybsze dyfry? W terenie i tak zredukowanej jedynki się praktycznie nie używa - możesz założyć szybsze dyfry a gdy w terenie potrzebujesz bardzo wolnego przełożenia - zapinasz 1+red. i szlus.

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » śr wrz 22, 2004 3:41 pm

SebastianS pisze:
romanowicz_z3 car469b pisze:czy realne jest poruszać się na trasie w granicach 60-70 km/h??
60-70? Jasne - o tyle szybciej od przeciętnej - chętnie :)21

A tak serio - kto Ci broni założyć mocniejszy silnik i szybsze dyfry? W terenie i tak zredukowanej jedynki się praktycznie nie używa - możesz założyć szybsze dyfry a gdy w terenie potrzebujesz bardzo wolnego przełożenia - zapinasz 1+red. i szlus.

Masz oczywiście rację - ma to swoje plusy i minusy - np brak synchro (wiem że można podwójnie wysprzęglać),

Tak na marginesie to gdzie i czy można dostać nowy atak + wałek honkra (wiadomo o którym mówię)? Ile to chodzi???

Nie żebym się napalał - mówię tak czysto hipotetycznie

pozdrawiam
paweł
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw wrz 23, 2004 12:35 am

10:41 to nie jest uzębienie honkera tylko tarpana perkinsa.
Mam taki sklep, bez problemu sprowadzą.. Ale niestety ciężko poniżej 350 wyrwać. Chyba że gdzieś okazyjnie

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw wrz 23, 2004 12:50 am

SebastianS pisze:Tylko co to za radocha - grzechotnik pod maską? :)21
zgadzam sie w 99% :D poza tym jednym 8)

Nowe dieselki chodza tak ze ciezko jest stwierdzic stojac obok czy to jest diesel czy benzyna, jedyna wskazowka moze byc dluzszy czas rozruchu w sensie oczekiwania na rozgrzanie sie swiec lub zerkniecie na skale obrotomierza :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw wrz 23, 2004 12:58 am

Tyyy, no jak mi powiesz o kulturze pracy TDi, to padnę... Plomby z zębów wypadają... Muszę jednak trochę skapitulować... Jechałem ostatnio jaguarem S-type z nowym dieslem 2.7 l V6 biturbo z blokiem z karbonu... Posrałem się prawie... Cudowny silnik - przynajmniej pod względem kultury pracy i mocy. Nie wiem, jak ze zużyciem i trwałością... Z jednej strony PSA go dłubał, z drugiej kolesie z forda... Czas pokaże...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw wrz 23, 2004 1:23 am

mowie o CDI mercedesach.... 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

tatran
 
 
Posty: 156
Rejestracja: pn paź 04, 2004 12:27 pm

Post autor: tatran » czw paź 07, 2004 7:11 pm

MOC: Słuchu nie masz czy baba jesteś?
Diesel zawsze dieslem bedzie. Słychać go i juz czy to bedzie cdi czy sdi czy inne g...
Ja na szczescie mam alergie na "traktory" diesle i z daleka je słysze

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » czw paź 07, 2004 7:31 pm

Akurat. Nic tak pięknie nie chodzi jak diesel MB albo TDi! Jeżdże oboma takimi gratami, taki warkot to poezja :lol: ! Chyba nie powiecie, że taki bzyczący gniot benzynowy z Seico albo jakiegokolwiek innego tam gluta na byne, albo, najlepiej, Poldka 1.5 (koniecznie z dziurawym tłumikiem!) to ma miły dla ucha gang! Jak mój 9 letni brat się w gacie posrał to był lepszy dżwięk... :)23 :)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt paź 08, 2004 8:46 am

Nie, no proszę cię... grzechot dyzla to ma być muzyka? I do jakich silników ty to porównujesz? Jak chcesz porównywać 900 cm3 z cinqecento, to porównuj to z silnikiem z kutra rybackiego produkowanym przez andorię - podobna pojemność :) Wtedy zrozumiesz co to jest kultura pracy silnika. Każdy diesel, nawet zawieszony na hydraulicznych poduszkach, zawsze będzie emitował drgania, hałasował i wydawał chu.jowe dźwięki... Jak chcesz sobie posłuchać naprawdę muzyki wydawanej przez silnik - to sobie posłuchaj takiego rovera v8 na przykład, szzcególnie jak ma wydech dobrze zestrojony, albo - z nowoczesniejszych przykładów - jakąś rzędową szóstkę z BMW. A co do silników z poldka - jest taki jeden, montowany ongiś w poldkach, którego też warto posłuchać, bo to klasyk - 2.0 DOHC.
Diesel zawsze będzie wydawał z siebie dźwięki, jakby troll płukał gardło gwoździami :)21

Bubu
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 10:10 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl

Post autor: Bubu » pt paź 08, 2004 10:21 am

De gustibus non est disputandum- jak to mowił jakis frajer na uniwersytecie :)21
Chociaż, w sumie takie 1.8T albo 2.7T z VW to nawet fajnie brzmią ( bo mają sprężarkę)... Albo UMZ, też ładny dzwięk... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości