Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Seba350
Posty: 430
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 4:07 pm
Lokalizacja: Złotów
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Seba350 » pn sie 10, 2009 12:10 am

Chyba o ta poduszke chodzi : http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-120/s ... -s25063893 ,ale gdzie to u nas dostac?? U mnie w miescie powiedzieli ,ze nie maja :(
Suzuki Samurai 1,8 - PARARAŃCZA - sprzedana
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: apede » pn sie 10, 2009 1:54 pm

@seba wyrwales sie z kontekstu :)21 juz dwie strony minely. Coraz berdziej sklaniam sie ku 6,5, mialbym zapas przelozenia na prawdziwe czolganie lub w przyszlosci wieksze kola.
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
slavok
 
 
Posty: 4611
Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
Lokalizacja: KWA

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: slavok » pn sie 10, 2009 9:21 pm

Seba350 pisze:Chyba o ta poduszke chodzi : http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-120/s ... -s25063893 ,ale gdzie to u nas dostac?? U mnie w miescie powiedzieli ,ze nie maja :(
Grzebie w katalogach intercarsu i też tego nie mogę wynaleźć ale popytam na dniach po sklepach u mnie w mieście.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Kostuch » śr sie 12, 2009 9:21 am

Przypomnę stare niezajebliwe rozwiązanie:
Stare gumki albo polibusze z resorów plus śruby na przestrzał.
Działa do końca świata (i jeden dzień dłużej).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » śr sie 12, 2009 9:51 am

slavok , czemu w podpisie jako (tak sie przynajmniej domyslam) upgrade masz podane NKN (jak domyslam sie przeguby) ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: apede » pt sie 21, 2009 7:30 am

Jeszcze jedno pytanie - ten zestaw Trail Gear pasuje do kazdego reduktora? Tzn czy te koncowe santany z XXI wieku nie mialy jakichs zmian uniemozliwiajacych zalozenie wolnych trybikow?
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Aśka&Kuba » pt sie 21, 2009 11:39 pm

nie miały
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
slavok
 
 
Posty: 4611
Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
Lokalizacja: KWA

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: slavok » sob sie 22, 2009 8:26 pm

Zun pisze:slavok , czemu w podpisie jako (tak sie przynajmniej domyslam) upgrade masz podane NKN (jak domyslam sie przeguby) ??
miało być calimini+NKN taki zestaw...
Suzuki Samurai - samurai.org.pl

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » sob sie 22, 2009 10:51 pm

slavok pisze:
Zun pisze:slavok , czemu w podpisie jako (tak sie przynajmniej domyslam) upgrade masz podane NKN (jak domyslam sie przeguby) ??
miało być calimini+NKN taki zestaw...
Aha .... tak sie pytam , bo ostatnio wyjelismy taki piekny , pekniety przegub NKN z naszego mostu ;) A przegub świeżutki ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: maristez » ndz sie 23, 2009 7:02 am

bo jeździć trzeba umić :)21

na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » ndz sie 23, 2009 11:15 am

maristez pisze:bo jeździć trzeba umić :)21

na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.
Ograniczniki sa wykrecone zupelnie ;) Zamiast nauczyc sie jezdzic i zalozyc cos mneisjzego niz 32 cale zdecydowalismy sie jednak na zalozenie osi z przegubami HD.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
szympro
Posty: 660
Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
Lokalizacja: Kujawy

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: szympro » ndz sie 23, 2009 2:32 pm

maristez pisze:bo jeździć trzeba umić :)21

na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.
A gdzie w Samuraiu sa ograniczniki skretu ?? :oops:
Miejsce na Twoją reklamę.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » ndz sie 23, 2009 7:56 pm

szympro pisze:
maristez pisze:bo jeździć trzeba umić :)21

na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.
A gdzie w Samuraiu sa ograniczniki skretu ?? :oops:
Dwie z śrub którymi są przykręcane blaszki przytrzymujące filc na kuli są wyższe od innych - to są ograniczniki ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
szympro
Posty: 660
Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
Lokalizacja: Kujawy

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: szympro » śr sie 26, 2009 4:41 pm

Hm, to u mnie chyba wszystkie cztery srubki byly takiej damej dlugosci, pewnie ktos sobie chcial zmniejszyc promien skretu :D
Miejsce na Twoją reklamę.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » śr sie 26, 2009 5:20 pm

szympro pisze:Hm, to u mnie chyba wszystkie cztery srubki byly takiej damej dlugosci, pewnie ktos sobie chcial zmniejszyc promien skretu :D
Moze sa wkrecone gdzie indziej. Oblukaj wszystkie sruby na blaszkach. Czasem ktos nie wie czemu jest dluzsza i jak przykreca z powrotem te blaszki to wkreca jak popadnie
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Jabu
 
 
Posty: 115
Rejestracja: czw lip 27, 2006 10:40 am
Lokalizacja: Lublin

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Jabu » pn wrz 28, 2009 3:14 pm

Seba350 pisze:Odczego zastosowac poduszki do reduktora?? U Danielsa napisane jest ,ze skoda,ale jak pojde do sklepu i powiem ,ze chce do reduktora samuraia poduszki od skody to mnie raczej nie obsluza :).
Od jakiej skody i ktorego jej elementu??
Nie wiem czy sprawa jest aktualna, ale chciałbym coś w tej sprawie powiedzieć:) Mam gościa co pracuje w sklepie z częściami samochodowymi i kiedyś dobierał mi poduszke do reduktora od jakiegoś volvo. W opisie było, że to poduszka silnika do volvo 340, dysponuję też numerem katalogowym firmy SCANDICAR: 51.0518. Kosztowało to śmieszne pieniądze, coś ok 40 zł ale to było 2 lata temu.
"Dadzą sobie radę, nie są z pierwszej łapanki. Oni nie mają 2k postów" :)

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: apede » czw gru 03, 2009 7:54 am

Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca :)21 . A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty :)3 Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Kostuch » czw gru 03, 2009 3:48 pm

apede pisze:Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca :)21 . A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty :)3 Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.
Nie histeryzuj :wink:
Wsadzenie przełożeń to w 3 godziny na blacie w kuchni jak żona wyjdzie :)21
Poza tym bardzo wolny reduktor do szybkich mostów to taki sobie pomysł...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » czw gru 03, 2009 8:21 pm

Kostuch pisze:
apede pisze:Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca :)21 . A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty :)3 Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.
Nie histeryzuj :wink:
Wsadzenie przełożeń to w 3 godziny na blacie w kuchni jak żona wyjdzie :)21
Poza tym bardzo wolny reduktor do szybkich mostów to taki sobie pomysł...
Taaaa pod warunkiem , że łożyska wyjdą jak ta lala i dobrze sie weźmiesz do szlifowania ścianki w środku w reduktorze ;)
A 6,5 z przełożeniami 3,4 imho bedzie robic rewelacyjnie - tak w sam raz ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Kostuch » pt gru 04, 2009 10:58 am

Zun pisze:
Kostuch pisze:
apede pisze:Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca :)21 . A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty :)3 Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.
Nie histeryzuj :wink:
Wsadzenie przełożeń to w 3 godziny na blacie w kuchni jak żona wyjdzie :)21
Poza tym bardzo wolny reduktor do szybkich mostów to taki sobie pomysł...
Taaaa pod warunkiem , że łożyska wyjdą jak ta lala i dobrze sie weźmiesz do szlifowania ścianki w środku w reduktorze ;)
A 6,5 z przełożeniami 3,4 imho bedzie robic rewelacyjnie - tak w sam raz ;)
Zawsze można żonie wykupić weekend w spa i zostanie jeszcze czas, żeby porządnie oblać przeszczep :)21
Nie chodziło mi o całkowite przełożenia układu 6,5x3,4 tylko fakt, że moment nie rozkłada się "równomiernie". Pierwsze skonają krzyżaki. Po ich wzmocnieniu pewnie atak.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Misiek Bielsko » pt gru 04, 2009 11:07 am

Pierwsze obstawiam łapy reduktora.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Zun » ndz gru 06, 2009 10:59 am

Misiek Bielsko pisze:Pierwsze obstawiam łapy reduktora.
Raczej łapa , ta wzdłuż co idzie. Ta druga raczej wytrzymuje. Właśnie w piątek ją prostowaliśmy i wzmacnialiśmy , bo się makaron z niej zrobił ;) Reszta jakoś daje rade , a dostało w tym sezonie naprawdę mocno w dupę
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Misiek Bielsko » ndz gru 06, 2009 8:51 pm

U mnie przy 4,16 po paru tys. km na reduktorze szlag trafił najpierw jedną, a zaraz wynikiem tego - drugą.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Adam.Ż » ndz gru 06, 2009 10:10 pm

jedna sie skręca, druga za to pęka :wink:
było już u nas w klubie kilka przypadków że ta mniejsza pękła.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Salata123 » pn gru 07, 2009 9:20 am

dokładnie :)21

a, i ta dłuższa łapa skręca się nawet bez zmiany przełożeń na małych kołach :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości