TadeuszK pisze:tybero pisze: ....
a mógłbyś jeszcze napisać dlaczego Twój wybór padł na truetrack'a i detroit locker'a ......
.... a nie np. dyfer 4 - satelitowy i arba?
w okresie kiedy kupowalem roznica w cenie byla znaczaca, nie bylo mnie wtedy stac.
oczywiscie ze wolalbym arby, ale:
- truetrack niweluje na zwrotnicach skutki liftu
- obie "blokady" sa bezobslugowe i mozna przyjac ze mniej awaryjne - brak systemu sterowania
- mniej obciazaja polosie, w sumie to caly czas jezdzilem na oryginalach
- nie musisz sie zastanawiac przez przeszkoda czy zapiac blokade czy nie....
- w terenie caly czas jedziesz z zapieta tylnia blokada, co czas jest bardzo pomocne.
no ale za to minusy tez sa:
- gorsze prowadzenie na asfalcie z powodu detroita
- brak kontroli nad nimi, choc nigdy nie bylo potrzeby ich "wylaczenia"
- mniejsza skutecznosc tylniej blokady
- przedniej blokady wtedy brak jest w ogole, ale jak napisalem powyzej trutrack w moich gorskich, kamienistych, kretych warunkach lepiej sie sprawdzal - poza walka z glebokim sniegiem, ale to juz inna bajka...
napisze jeszcze raz

pomimo ze taraz mam obie blokady, a pewnie do disco tez bym je kiedys w koncu kupil, nie moge sie jakos pogodzic z brakiem trutracka z przodu...