Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » pt sty 29, 2010 9:41 am
Witam
nie doszukalem się na forum info:
1.czy wymiana reduktora na ten od sj z silnikiem 1.0 spowoduje że zwolnią sie również przełożenia szosowe czy tylko terenowe?
mam kola 30" i na szosowych troche mi dusi silnik zwłaszcza pod górki
2. czy reduktory od 1.0 i 1.3 różnią się czymś jeśli chodzi o sposób mocowania tzn. czy trzeba cos dodatkowo motac czy tylko wymiana?
dzięki

Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt sty 29, 2010 9:42 am
ad 1 pomoze wymiana reduktora to dla Ciebie Misiu
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 9:59 am przez
wolf_87, łącznie zmieniany 1 raz.
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » pt sty 29, 2010 9:45 am
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
misiu

- Posty: 599
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
- Lokalizacja: Gąbin / Płock
Post
autor: misiu » pt sty 29, 2010 9:45 am
wolf_87 pisze:reduktor jest tylko od biegów terenowych

skrzynia od szosowych

bzdura
410 redukuje szosowe o bodaj 12% w stosunku do 413/samurai
flansze moga miec inne
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt sty 29, 2010 9:48 am
misiu pisze:wolf_87 pisze:reduktor jest tylko od biegów terenowych

skrzynia od szosowych

bzdura
410 redukuje szosowe o bodaj 12% w stosunku do 413/samurai
flansze moga miec inne
zdązyłes mnie przyłapac zanim poprawiłem post

-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt sty 29, 2010 9:50 am
i wszystko jasne

-
misiu

- Posty: 599
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
- Lokalizacja: Gąbin / Płock
Post
autor: misiu » pt sty 29, 2010 9:52 am
wolf_87 pisze:
zdązyłes mnie przyłapac zanim poprawiłem post

nadal piszesz nieprawde

-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt sty 29, 2010 10:00 am
misiu pisze:wolf_87 pisze:
zdązyłes mnie przyłapac zanim poprawiłem post

nadal piszesz nieprawde

poprawione

-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » pt sty 29, 2010 10:06 am

wcieło mi posta
wolf_87 pisze:poprawione
kolego ładnie mi tu namieszałeś.
Z tabeli wynika mi że 410 ma wolniejsze przełożenia zarówno w skrzyni jak i w reduktorze
misiu pisze:410 redukuje szosowe o bodaj 12% w stosunku do 413/samurai
słyszałem że PODOBNO tak - dlatego chce sie upewnic zanim wywale kase

Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt sty 29, 2010 10:13 am
urok forum 40 kasztanów i jedna konkretna odpowiedz

-
misiu

- Posty: 599
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
- Lokalizacja: Gąbin / Płock
Post
autor: misiu » pt sty 29, 2010 10:17 am
V pisze:Z tabeli wynika mi że 410 ma wolniejsze przełożenia zarówno w skrzyni jak i w reduktorze
misiu pisze:410 redukuje szosowe o bodaj 12% w stosunku do 413/samurai
słyszałem że PODOBNO tak - dlatego chce sie upewnic zanim wywale kase

reduktor 410 redukuje o 12% biegi szosowe w stosunku do sj413/sami
skrzynia od 410 jest 4biegowa, i ma szybsza jedynkę (wg. tej tabeli)
-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » sob sty 30, 2010 10:16 am
a jeszcze jedno czy red od 1.0 ma jakieś oznaczenie lub coś charakterystycznego poczym możnaby poznać że to faktycznie taki coby nie dać sie naciąć ?
Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » sob sty 30, 2010 11:28 am
najlepszym sposobem jest liczenie stosunku obrotów flanszy od skrzyni do tych co wychodzą na mosty (zdawczych)
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob sty 30, 2010 11:40 am
V pisze:a jeszcze jedno czy red od 1.0 ma jakieś oznaczenie lub coś charakterystycznego poczym możnaby poznać że to faktycznie taki coby nie dać sie naciąć ?
liczyć przełożenia.
I starsza 410 ma troche inną obudowę(bardziej zaokrągloną) i inne łożyska na środkowym wałku.
Uwaga przy kupnie bo można sie naciąć - mieliśmy sytuacje że znajomy przywiózł red do zmotania, mówił że kupił za nieduże pieniądze i że sprzedający go zapewniał że na 100% to jest 410...
Jak rozebrałem tak wyszła prawda na jaw

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
MarcinX
- jestem tu nowy...

- Posty: 79
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 4:09 pm
Post
autor: MarcinX » sob sty 30, 2010 7:07 pm
sprawdzajcie przelozenia ja kupilem ostatnio red na allegro na kup teraz i sprawa zlogoszna na policje bo kontaktu ze sprzedajacym brak a reduktor od 1.3 :/
Dodge Dakota 4.7 V8
Suzuki Samurai 1.9D
-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » sob sty 30, 2010 7:17 pm
kurcze więc nie jest to takie proste tym bardziej ze liczyłem na zakup z alledrogo więc nie ma szans na sprawdzenie
może ktoś ma sprawdzone źródło ?
MarcinX pisze:kupilem ostatnio red na allegro na kup teraz i sprawa zlogoszna na policje bo kontaktu ze sprzedajacym brak a reduktor od 1.3 :/
kolego możesz podac jak się nazywa ten koleś żeby na niego uważać !
Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
MarcinX
- jestem tu nowy...

- Posty: 79
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 4:09 pm
Post
autor: MarcinX » ndz sty 31, 2010 4:25 pm
to jest kobieta (przynajmniej konto jest na takie dane) ale raczej jak cos to bedzie nowe konto bo to raczej zostanie zablokowane bo walcze tez w POK kruszynka_2008
Dodge Dakota 4.7 V8
Suzuki Samurai 1.9D
-
slavok
-

- Posty: 4611
- Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
- Lokalizacja: KWA
Post
autor: slavok » ndz sty 31, 2010 8:09 pm
MarcinX pisze:to jest kobieta (przynajmniej konto jest na takie dane) ale raczej jak cos to bedzie nowe konto bo to raczej zostanie zablokowane bo walcze tez w POK kruszynka_2008
Jacy ludzie potrafią być qfa paskudni i fałszywi, zamiast uderzyć się w pierś i oddać te kilka stówek, zachować honor to nie menda jedna będzie się pazurami zapierała i kłamała robiąc z siebie oszusta na własne życzenie.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » ndz lut 07, 2010 7:30 pm
koledzy znalazlem na allegro taki red z 1.0
http://www.allegro.pl/item914729247_suz ... zesci.html
co to za wielkie koło ? czy każdy tak ma bo w 1.3 takiego nie ma
a co do ceny jak myślicie 800 zł to rozsadna kwota czy troche wygórowana bo od 1.3 są tańsze ?
Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
okino

- Posty: 576
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:11 pm
- Lokalizacja: gdzieś koło Żywca
Post
autor: okino » ndz lut 07, 2010 7:46 pm
wielkie koło to hamulec ręczny
Samurai 89 1.3 nie motany Sahara 205/70/15
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » ndz lut 07, 2010 7:48 pm
to duże "koło" to hamulec bębnowy, który robi za hamulec ręczny.
410 są droższe niż 413/samurai
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » ndz lut 07, 2010 7:57 pm
czy ten hamulec mozna zdemontowac czy trzeba całe ustrojstwo montować ? jeśli tak czy podejdzie bez żadnych przeróbek ?
rozumiem że każdy red tak ma ?
Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » ndz lut 07, 2010 8:00 pm
nie każdy reduktor tak ma(tzn każdy ma otwory pod ten bęben), można zdjąć ale wtedy trzema mieć inną flansze o ile dobrze pamiętam(z dłuższym kołnierzem).
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » pn lut 08, 2010 1:12 am
Trzeba mieć flansze od samuraia, wyjście na tył

-
V
-

- Posty: 186
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 12:34 pm
Post
autor: V » pn lut 08, 2010 6:46 pm
czyli gdybym załozył flansze od swojego reduktora zamiast tego bębna byłoby ok?
Samurai 1.3 "99 Esmeralda green - powoli sobie dłubiemy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości