Nie macałem tego ale na obrazku wygląda rozsądnie.
Podobno używali ich w dużych ilościach duńczycy i można kupić 168M11FAL z wyciągarką itd. za 7-10kEUR

znalazłem takie dane:
Length: 7.51 m (292 inches).
Width: 2.50 m (97 inches).
Height: 3.42 m (133 inches).
Weight: 11.800 kg (25.960 lb.).
Engine: Deutz Diesel, 6-cylinder, type BF6L 913, 6.128 cm3 (373 cubic inches) displacement, air-cooled, turbocharged.
Horsepower: 168 at 2.650 rpm.
Transmission: 6-speed S 6-36 gearbox.
Transfer case: 2 speed.
Electrical system: 24 volt, negative ground.
Brakes: Dual circuit pneumatic.
Tyres: 13.00 - 20.
Fording depth:
without preparation: 0.8 m (31 inches).
with deep water fording kit: N/A.
Fuel type: Diesel.
Fuel capacity: 200 liter (44 gallons).
Range: 300 km (187 miles).
Crew: 1 + 22.
ja rozumiem że silnik am 6 litrów ale lekko się przeraziłem bo prosta matematyka daje 69l ropy/100km

Myślałem żeby zrobić z tego mega kampera ale jak ma połykać takie ilości ropy to wolę nadal pomykać szescianem wlewając "tylko" 20l benzyny na setke