
Mowa tutaj o elemencie numer 6. Zadnych spinek ani klipsow dojego trzymania na obraku tez nie ma, wiec tym bardziej mnie to zastanawia


Moderator: Albert_N
PrawieBrowning pisze:A Ty założyłeś już te swoje odciągi?ostrokolowo pisze:Wszystko kupisz w castoramie
Rurka leży luzem na takim plastykowym osłaniaczu silnika (o ile jeszcze jest ten osłaniacz).szympro pisze:. Zadnych spinek ani klipsow dojego trzymania na obraku tez nie ma, wiec tym bardziej mnie to zastanawia
U mnie ten plastyk zniknął po jednym z wyjazdów, więc zdjęcia nie będzie.szympro pisze:Na tym co jest pod chlodnica? Serio, luzem? A jakies zdjecie moglbym prosic?
Mam tę samą oponę daję 1,4 przód i tył, nic się nie dziejeslavok pisze:przy 1,2 atm obraca
bo jeździsz jak gupiSalata123 pisze:a mi nawet na 1.2 potrafi ściągnąć oponę
trójnik razem z tą papierową rurką wywal w p***u - no bo niby jak to uszczelnisz?I jeszcze jedno pytanie. Założyłem snorkel w swoim samim. Czy trzeba dodatkowo uczelniać pokrywe filtra? I co z "papierową rurką" która idzie do nagrzewnicy? Trzeba to jakoś zabezpieczyć czy cos?
nad nogami kierowcy, powyżej skrzynki z bezpiecznikamisebastian2357 pisze:Powiedzcie koledzy gdzie jest przerywacz kierunków i awaryjnych w samcu? Gdzie ewentualnie można taki kupić?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość