To mój pierwszy post,liczę na Wasze rady.Poruszam się SUV-em Outlander Turbo benzyna(I gen.) fajny samochód,ale...
Mam działkę w dziczy i zimą jak nawieje śniegu,to zawieszam się na podwoziu.Stąd pomysł na zakup prawdziwej terenówki.
Główne zastosowania-błotnista droga,głęboki śnieg,ale myślę,że w miarę jeżdżenia i nabywania doświadczenia chętnie
pobawiłbym się w cięższy teren.Do tego jazda po asfalcie ale raczej nie więcej niż 20 km w jedną stronę.
I tu pytanie:jakiej wersji przedniego zawieszenia szukać:resor czy sprężyna ? Resor ma większy prześwit i jest twardszy-w terenie to plus ale jak na asfalcie ? Silnik raczej w wersji 102 KM .Czy warto szukać wersji z rozrządem na kołach i która to wersja DL ...?(Upss... tu sam sobie zaprzeczyłem -zębatki to przy 88KM).A mocy w tym DL 51-91 km wystarcza ?Jaką wersję dopinania przodu polecacie ? Na razie tyle bo i tak przydługo wyszło.Pozdrawiam.
P.S.
W razie pytań: Tak,przegdlądałem posty tak do 18 strony
