Materiał na klatke

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » czw mar 31, 2005 8:22 am

nie no, ale na poważnie.
ile powinna mieć optymalnie rura grubości, mam też cieńsze (wszystkie te rury nie są jeszcze zamontowane, poprostu dysponuje na dziś takimi :-)
mam też rure o grubości 3,5 mm

to ile powinna mieć???

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » czw mar 31, 2005 3:34 pm

Do konstrukcji klatki bezpieczeństwa winny być stosowane rury ciągnione bez szwu  45 x 2,5 mm lub  50 x 2,0 mm, ewentualnie o przekroju większym.

tak bylo w regulaminie tech. na 2004 a skoro do rmpst takie to mysle ze beda spelniac swoja funkcje... :)2
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » czw mar 31, 2005 3:47 pm

rury kwadratowe??

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » czw mar 31, 2005 5:33 pm

znaczek przekroju rury sie nie wkleil :)
(tam powinno byc takie przekreslone o -prosciej mowiac :wink: )
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw mar 31, 2005 5:50 pm

Ja mialem fi 60 scianka 3,6mm tylko ze przy gieciu sie troche namordowalem. Teraz moze zrobie z 50 bo mam dwa kopyta do gietarki i jednym mozna zrobic dosyc maly promien ale zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Jak bedzie przeginac to niestety wieksze kopyto.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Garbatek
Posty: 434
Rejestracja: pn mar 01, 2004 11:38 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Garbatek » czw mar 31, 2005 6:33 pm

kubas pisze:Do konstrukcji klatki bezpieczeństwa winny być stosowane rury ciągnione bez szwu  45 x 2,5 mm lub  50 x 2,0 mm, ewentualnie o przekroju większym.

tak bylo w regulaminie tech. na 2004 a skoro do rmpst takie to mysle ze beda spelniac swoja funkcje... :)2
50x2 czy 40x2 nie dają się giąć na zwykłej giętarce ...
płaszczą się i fałdują ... testowane

najlepiej ścianka co najmniej 2,8 - 3,0

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw mar 31, 2005 8:35 pm

Majkello pisze: Świetnie - to może podjął byś się zamieszczenia tego tekstu i OPATRZENIA GO KOMENTARZEM PRAKTYKA.
Dla pożytku całego rozdzaju offroadowego (-tak mi się powiedziało po świętach:)
Szczególnie odniesienie światłych rad zał J do kształtów nadwozia i plandeki uaza byłbym ciekawy...
Nie mam takich mozliwości-to postulat do własciciela strony.
http://www.pzm.pl/sporty.asp?ID2=menu_r ... nik_j.html

Rozdział:wyposażenie bezpieczeństwa :)2
Ostatnio zmieniony czw mar 31, 2005 8:44 pm przez vandall1, łącznie zmieniany 1 raz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » czw mar 31, 2005 8:44 pm

Znaczy proponujecie rury o fi 45-50 X 3mm??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

pioterok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: wt maja 04, 2004 8:35 am
Lokalizacja: warszawa-ciechanów

Post autor: pioterok » pt kwie 01, 2005 11:09 am

Ja przypomnę tylko adres http://www.126fan.pl/www/klatka.htm
znalazłem go na tym forum kilka miesięcy temu, jest aktualny czyli działający.

Pozdrawiam
PiotreK

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pt kwie 01, 2005 7:10 pm

na klatkę do uaza potrzeba ok 15 m /b rury

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pt kwie 01, 2005 7:16 pm

..........coś się dzisiaj to forum wiesza -przepraszam jeżeli się powtażam ....

wszyscy się podniecają fi-fi , na zimno i bez szwu - a do czego to fi 60 macie zamiar przykręcić ( w przypadku uaza - blacha 1mm )..........widziałem już klatki przyspawane bezpośrednio do podłogi i wzmocnione nitami typu pop - no ale najważniejsze to że planteka dobrze leżała

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » pt kwie 01, 2005 8:52 pm

Nie no! Zaraz! Mocowania też trzeba wzmocnić! Dospawać pod mocowania blache powiedzmy 3mm- chyba już wystarczy żeby się solidnie trzymało, prawda? Sądze ze bezpieczeństwo przedkłada się nad elegancje plandeki- chociaz najlepiej by było gdyby było bezpiecznie i plandeka ładnie leżała- bo czemu nie?
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt kwie 01, 2005 10:18 pm

aha teraz nadeszla chwila by poklocic sie za mocowaniem klatki :D do budy czy do ramy ??

...juz kiedys bylo - nawet fajne zdjecie z "crash testu" uaza ktos wleil...
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pt kwie 01, 2005 10:25 pm

Dragunov pisze:...juz kiedys bylo - nawet fajne zdjecie z "crash testu" uaza ktos wleil...
to ja wklejalem :)21
Obrazek

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt kwie 01, 2005 10:31 pm

wiem :)21
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » sob kwie 02, 2005 9:52 am

Nie no pokłócić się to kiepskie okreslenie- przedyskutujmy to! :)2 Ja chciałbym mocowac klatke do budy. Wystarczy wspawanie wzmocnień z 3mm blachy?
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » ndz kwie 03, 2005 10:50 am

jak juz robic klatke to tylko do ramy ja spawac szczegulnie ze w autach ramowych buda to jak by nie bylo tylko troche poszycia, a tak wogule fi rurki i grubosc scianki to nie wszysto, moze sie okazac ze ta klatka z cienszych rurek bedzie duzo wytrzymalsza niz z grubych bo gosc wezmie i da wiecej palakow i zastrzalow a i tak cala klatka bedzie wazyla tyle co ta z grubych rur i bedzie znacznie bardziej wytrzymala, za w najblizszym czasie bedziemy robic z leszkiem klatke do suzuki z rurek fi 40x2 calosc bedzie przyspawana do ramy

Obrazek

Obrazek

Red = 1.62 Dia x .250 Wall fi 40x6,25

Blue = 1.62 Dia x .120 Wall fi 40x3

Green = 1.00 Dia x .120 Wall fi 25x3

Orange = 1.00 Dia x .095 Wall fi 25x2.4

Grey = 1.37 Dia x .120 Wall fi 34x3

Black = 1.50 Dia X .120 Wall fi 37,5x3



fotki pochodza ze stronki http://www.azrockcrawler.com/
project BMP/ the plan/design

w zaklatkach tech i project MP tez jest troche ineteresujacych rzeczy
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz kwie 03, 2005 4:28 pm

Tieri, ten rurak to chyba velorex jest :)20

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » ndz kwie 03, 2005 6:31 pm

ja tez slyszalem rozne opinie co do mocowania klatki i osobiscie rowniez uwazam, ze klatka musi byc przytwierdzona do ramy pojazdu !!
sam tez w najblizszym czasie bede kreowal klatke, bo przeciez bezpieczenstwo to podstawa :)2 8)

pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » ndz kwie 03, 2005 6:49 pm

koles tego ruraka pierwsze zamodelowal a potem zrobil juz tym jezdzi od paru miesiecy
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz kwie 03, 2005 7:33 pm

tieri pisze:koles tego ruraka pierwsze zamodelowal a potem zrobil juz tym jezdzi od paru miesiecy
W to nie watpię... Ale przypuszczam, na postawie wymiarów tych rur, że jest to prawdziwie amerykańskie auto - czyli waży co najmniej 4 tony :)20
Facet zbudował konstrukcję nośną do batyskafu, który jest zdolny pływać w rowie mariańskim :)21

A kojarzysz, co to velorex?

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn kwie 04, 2005 12:41 am

:o Ktoś tu ocipiał z tym pancernikiem :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » pn kwie 04, 2005 2:56 pm

no troche koles przegiol z gruboscia tych scianek, pisal ze dal grubsze bo w poprzednim wynalazku mu sie od skalek pogiely

ja robie takie pierwsze niesmiale przymiarki do rurkowej zmoty ale mysle to zrobic wszystko z rurek bez szwu fi 40x2 jedynie te do ktorych beda wachacze montowane dalbym z grubsza scianka

a co to jest ten velorex??
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pn kwie 04, 2005 3:01 pm

Obrazek

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » pn kwie 04, 2005 3:09 pm

Cholera! Niedługo ktos tu wklei plany konstrukcyjne statku kosmicznego! :)21 Panowie sprawa rozchodzi się o to że moim przypadku klatka musi wyglądać jak ta na fotce- i w dodatku musi byc mocowana do budy- co więc radzicie jeśli chodzi o wzmocnienie punktow mocowania??
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość