
Jaki pathfinder ?
Moderator: Kosiarz
Jaki pathfinder ?
Czy do jazdy na co dzień i lekkiej turystyki ( jak zdechnie y60 mam nadzieje że go zastąpi )brać Pathfindera z lat 2011 2012 w dieslu ze skrzynią manualną czy awtomat 

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Jaki pathfinder ?
Benzyna 4.0+awtomat.iskra69 pisze:Czy do jazdy na co dzień i lekkiej turystyki ( jak zdechnie y60 mam nadzieje że go zastąpi )brać Pathfindera z lat 2011 2012 w dieslu ze skrzynią manualną czy awtomat
Diesel raczej 3.0, chyba będzie lepszy od słynnego YD25...
Nissan-y
Re: Jaki pathfinder ?
...tak bym wybierał dla siebie , ale ja tylko podpowiadam żonie , więc ten 3,0 chyba go budżet nie puści a 4,0 benzyna boje się bo to ze stanów - a to w większości bite auta , tak więc jak 2,5 to lepiej manual czy awtomat.
.

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Jaki pathfinder ?
Całkiem nowy, automat, mniej zajedzie silnik, wymieniać olej w skrzynce.iskra69 pisze:...tak bym wybierał dla siebie , ale ja tylko podpowiadam żonie , więc ten 3,0 chyba go budżet nie puści a 4,0 benzyna boje się bo to ze stanów - a to w większości bite auta , tak więc jak 2,5 to lepiej manual czy awtomat..
Używka - olej do sprawdzenia w automacie, oryginalny pewnie starcza na całe życie skrzyni

Nissan-y
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Zakupiłem 3 letniego automata z przebiegiem 85 tysięcy, 171km (można czipować do 205) ale ja nie potrzebuje autko rozpędza się do 190, zbiera się ładnie, często na mokrym mruga ESP (jak sam tył). Nowe zdają się że mają 190km, jak nie rusza cię spalanie w okolicy 15 bier automat.
O rdzy w 3 latku chyba nie trzeba wspominać?
W manualach padają dwumasy jak muchy...

O rdzy w 3 latku chyba nie trzeba wspominać?
W manualach padają dwumasy jak muchy...

Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Jaki pathfinder ?
Dwumasy były tylko do 2007 roku.Potem zrezygnowano z tego...Przynajmniej w navarze
Gr 850Nm mi sie marzy :)
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Byc może oglądałem takie do roku 2008 i każdy był po wymianie dwumsy jeszcze na gwarancji. Jeden z 2009 nie szarpał a facet twierdził że nie było ruszane.
W automacie przy jezdzie miejskiej dosc szybko znikaja klocki.
W automacie przy jezdzie miejskiej dosc szybko znikaja klocki.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Jaki pathfinder ?
Manual do jazdy w okolo komina jest taki se...strasznie zle maja zestopniowane biegi-jedynka za krotka,dwojka za słaba.Automat jest fajny ale spalanie jest do dupy
Gr 850Nm mi sie marzy :)
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Tez miałem o tym pisać, na 1 wydaje się jak byś jechał na reduktorze, dobre jak trzeba manewrować, ale już na 1/4 mili pod światłami niekoniecznie
Jak przełączysz automata na wachlowanie ręczne i nie przekraczasz 2000 obrotów to zejdziesz w okolicy 10 w mieście ale to za dużo patrzenia i pewnie szybko się znudzi, na trasie w automacie zejście poniżej 10 jest możliwe ale nie można przekraczać 120km/h. No ale Iskra69 chce kupić auto za jakieś 200 koła więc raczej będzie go stać na ON...

Jak przełączysz automata na wachlowanie ręczne i nie przekraczasz 2000 obrotów to zejdziesz w okolicy 10 w mieście ale to za dużo patrzenia i pewnie szybko się znudzi, na trasie w automacie zejście poniżej 10 jest możliwe ale nie można przekraczać 120km/h. No ale Iskra69 chce kupić auto za jakieś 200 koła więc raczej będzie go stać na ON...
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Jaki pathfinder ?
iskra69 pisze:Czy do jazdy na co dzień i lekkiej turystyki ( jak zdechnie y60 mam nadzieje że go zastąpi )brać Pathfindera z lat 2011 2012 w dieslu ze skrzynią manualną czy awtomat
Wybrac inne auto

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
- patrolpulawy
- Posty: 331
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 7:38 pm
- Lokalizacja: Pulawy
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
a jakie doniesienia macie Panowie jeśli chodzi o pathfindery 4.0 zza oceanu?
Piotr
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Wojtka nie słuchaj, mnie też zniechęcał
Żonie się strasznie nie podobał, a w sylwestra do mnie gada: Fajnie auto miałes racje... Dobrze że nie kupilismy x-tralla albo Captivy...
Fajnie się smiga, wygodnie, wysoko itp. W teren bym nim nie zapuszczał, ale jako miejskie auto bardzo fajne, budzi respekt a sporo wygodniejszy od Navary. Jedyny mankament to dosc głosny silnik, może musze się przyzwyczaic bo w C8 silika wcale nie było słychac.
Co do 4.0 to z Ułesej większosc bita i ponoc pala 20 PB a 25LPG ale to tylko wiem z zaszłyszanych opinii.

Fajnie się smiga, wygodnie, wysoko itp. W teren bym nim nie zapuszczał, ale jako miejskie auto bardzo fajne, budzi respekt a sporo wygodniejszy od Navary. Jedyny mankament to dosc głosny silnik, może musze się przyzwyczaic bo w C8 silika wcale nie było słychac.
Co do 4.0 to z Ułesej większosc bita i ponoc pala 20 PB a 25LPG ale to tylko wiem z zaszłyszanych opinii.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Gdzie trzymać komórkę w tym cudzieoko_demona pisze:Zakupiłem 3 letniego automata z przebiegiem 85 tysięcy, 171km (można czipować do 205) ale ja nie potrzebuje autko rozpędza się do 190, zbiera się ładnie, często na mokrym mruga ESP (jak sam tył). Nowe zdają się że mają 190km, jak nie rusza cię spalanie w okolicy 15 bier automat.
O rdzy w 3 latku chyba nie trzeba wspominać?
W manualach padają dwumasy jak muchy...


y60 autobus, czerwony.
Re: Jaki pathfinder ?
na łańcuchu przy karku 

gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
to co widac koło ręcznego kawałek tylko to 3 kubeczki gdzie możesz trzymac. Po za tym js trzymam w kieszeni a auto samo gada z telefonem odbierami dzwonie przyciskiem w kietownicy
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Nie lubię jeździć z komórką w kieszeni - bo żeby ją wyjąć muszę robić jakieś ekwilibrystyczne ruchy 
Z całym szacunkiem, ale y60 ma więcej schowków

Z całym szacunkiem, ale y60 ma więcej schowków

y60 autobus, czerwony.
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
A po co telefon wyjmować w czasie jazdy? Chyba że do pisania SMSa a za to można zarobić punkt i chyba 100zł... Telefon się łączy z autem i jest obsługiwany z kierownicy, zarówno w odbieraniu jak i wykonywaniu rozmów. Ja się przyzwyczaiłem i bardzo mi się podoba niewyciąganie telefonu ani kluczyka z kieszeni.Wowos pisze:Nie lubię jeździć z komórką w kieszeni - bo żeby ją wyjąć muszę robić jakieś ekwilibrystyczne ruchy
Z całym szacunkiem, ale y60 ma więcej schowków
co do schowków tu bym się spierał ale może ja mam inne Y60 i w podłokietniku za dużo miejsca nie mam a do tego gorąco i topi mi batoniki...
.





Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Jaki pathfinder ?
4.0 jest OK, spalanie nie boli.
16 mpg, czyli coś koło 15l/100km, miasto w USA.
16 mpg, czyli coś koło 15l/100km, miasto w USA.
Nissan-y
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Jaki pathfinder ?
Aaa widzisz - nie wiedziałem, że tam nad schowkiem pasażera jest jeszcze jeden 
Przekonałeś mnie
- ten podłokietnik też nie głupi 

Przekonałeś mnie


y60 autobus, czerwony.
Re: Jaki pathfinder ?
oko_demona pisze:Tez miałem o tym pisać, na 1 wydaje się jak byś jechał na reduktorze, dobre jak trzeba manewrować, ale już na 1/4 mili pod światłami niekoniecznie![]()
Jak przełączysz automata na wachlowanie ręczne i nie przekraczasz 2000 obrotów to zejdziesz w okolicy 10 w mieście ale to za dużo patrzenia i pewnie szybko się znudzi, na trasie w automacie zejście poniżej 10 jest możliwe ale nie można przekraczać 120km/h. No ale Iskra69 chce kupić auto za jakieś 200 koła więc raczej będzie go stać na ON...
..........jakie dwieście 2,5 manual bez szajsowatej skóry ok. 145tyś a są jeszcze z zeszłego roku - jak autmat miałby spalać 15l to lepiej się już z y60 męczyć

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: Jaki pathfinder ?
Ostrzegam, że jak się dowiadywałem, to najtańsza wersja nie ma LSD ani kontroli trakcji, ma za to mniejsze koła (zewnętrzna średnica, nie tylko felga) i szybsze przełożenie, bo użytkowo, to nic jej nie brakuje. Te braki w XE uzupełnia XE+ - ale dowiadywałem się parę lat temu...iskra69 pisze:..........jakie dwieście 2,5 manual bez szajsowatej skóry ok. 145tyś a są jeszcze z zeszłego roku - jak autmat miałby spalać 15l to lepiej się już z y60 męczyć.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Jaki pathfinder ?
Wojtek_W pisze:iskra69 pisze:Czy do jazdy na co dzień i lekkiej turystyki ( jak zdechnie y60 mam nadzieje że go zastąpi )brać Pathfindera z lat 2011 2012 w dieslu ze skrzynią manualną czy awtomat
Wybrac inne auto
...jakie inne toyota czy micufiszi to bez dwustu nie ma co oglądać

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: Jaki pathfinder ?
Długie pajero - od 170k, Toyota i LR - drogie, ale jest jeszcze jedna opcja (poza Ssangyongiem oczywiście
Rexton na zamówienie 150k) - Jeep Wrangler Unlimited - od około 140, a do tego bywają ciekawe okazje od dealerów. I jak by porównywać do Patrola 4.2 to może słabo wypada, ale opinie o pathfinderze, jego silnikach i zawieszeniu nie stawiają Jeepa na straconej pozycji. Do tego znaczny potencjał rozwojowy.

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Jaki pathfinder ?
no jak taki rubicon na dwóch sztywnych mostach z morzem badziewnego dzwięczącego plastiku w środku to doby wybór na codzień i ewentualnie w przyszłości turystyk , to się jednak Kolego zdeczka rozmijamy , ale dzięki za odpowiedz.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: Jaki pathfinder ?
To trzeba się spieszyć. W dzisiejszym motorze jest informacja, że w tym roku wchodzi na rynek nowa generacja pathfindera oparta na nowej platformie. Tego nie napisali ale stawiam, że z ramą i reduktorem można się pożegnać.
A przyznam, że mi się obecny path podoba, byłem bliski zakupu i jedyne co odrzuca to straszna różnica ceny wobec bliźniaczej navarry. Czy niezależny zawias i trzy okna są warte 50 tysięcy?
A przyznam, że mi się obecny path podoba, byłem bliski zakupu i jedyne co odrzuca to straszna różnica ceny wobec bliźniaczej navarry. Czy niezależny zawias i trzy okna są warte 50 tysięcy?
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości