Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Moderator: Mroczny
Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Hej!
Siedzę i szukam i jakoś nie mogę trafić.
Jaka jest wartość przełożenia szybkiego reduktora z cherokiego? Jest 1.1 czy wolniej?
Siedzę i szukam i jakoś nie mogę trafić.
Jaka jest wartość przełożenia szybkiego reduktora z cherokiego? Jest 1.1 czy wolniej?
Jestem na odwyku!
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
jak rozumiem chodzi Ci o XJ
ale którego reduktora ? 207, 229, 231 czy 242
ale którego reduktora ? 207, 229, 231 czy 242
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Dawaj wszystkie. Szukam jakiegoś 1:1.
Jestem na odwyku!
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Gierek pisze:Dawaj wszystkie. Szukam jakiegoś 1:1.
reduktor 1:1 ?


"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
przełożenie reduktora 4LO/4L we wszystkich XJ'tach jest takie same: 2.72:1
lepsze przełożenie ma tylko Rubicon, ale tam jest NV241 z przełożeniem 4:1
w trybie H (czyli bez zapiętej redukcji) każdy reduktor ma 1:1 i nie ma prostej opcji zmiany tego
uwarunkowane jest to konstrukcyjnie, gdyż wynika to z wyjścia wału na tył bezpośrednio od wałka wejściowego reduktora. Niestety nie ma tam możliwości wstawienia czegoś (jakiejś przekładni) "po drodze".
Z tego co wiem to chyba Suzuki ma redukcję szosową 1.3:1
lepsze przełożenie ma tylko Rubicon, ale tam jest NV241 z przełożeniem 4:1
w trybie H (czyli bez zapiętej redukcji) każdy reduktor ma 1:1 i nie ma prostej opcji zmiany tego
uwarunkowane jest to konstrukcyjnie, gdyż wynika to z wyjścia wału na tył bezpośrednio od wałka wejściowego reduktora. Niestety nie ma tam możliwości wstawienia czegoś (jakiejś przekładni) "po drodze".
Z tego co wiem to chyba Suzuki ma redukcję szosową 1.3:1
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
O to mi właśnie chodzi żeby był 1:1 , bo nie każdy jednak ma 1:1 Przeważnie reduktory w trybie H też są spowolnione( i nie chodzi mi o jepowskie) Samurai ma 1.409 , rocky ma 1.2cośtam a ja właśnie potrzebuję takiego z 1:1.i takiego co go łatwo można szczepić z każdą krzynką z biegami.
Dzięki za info!
Pozdr
Dzięki za info!

Pozdr
Jestem na odwyku!
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
jak już masz coś szukać to szukaj wersję 242


Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Najlepszy reduktor jest w G tyle że przód kręci odwrotnie
(w 463 nie)
(w 463 nie)
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
A ja sie zapytam czy jak podniosę auto kołami w powietrze i wrzucę na N to koła się maja obracać swobodnie ? bo na mój rozum rozłączam reduktor i obracaja sie tylko same wały napędowe . Pytam bo szukam usterki dlaczego mi auto ściąga a nie ma nigdzie luzu .
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Wrzucając N rozpinasz reduktor ze skrzynią..
czyli koła będą się kręcić swobodnie + opór jaki stawia wał + most
czyli koła będą się kręcić swobodnie + opór jaki stawia wał + most
Re: Przełożenie H w reduktorze - jaka wartość
Sygma pisze:Wrzucając N rozpinasz reduktor ze skrzynią..
czyli koła będą się kręcić swobodnie + opór jaki stawia wał + most
A no tak myślałem , u mnie bardzo ciężko się obracają koła na ' N ' by pokrecic przednie koło trzeba gdzieś 5kg siły na 1m ( tak na oko ) nie ma znaczenia które koło . Czy przyczyna lezy teraz w moście ?( chyba raczej nie bo tylne też tak mają) , Może coś z reduktorem ?
aaaaa, na moście jest troszkę luzu to w tym miejscu obraca sie swobodnie bez użycia siły . To nie może być wina mostu , to coś dalej .
A może ta usterka nic nie ma do sciągania auta na czarnym , po prostu może reduktor nie rozpina napędu na N i obracam sprzegło z płynem ?
Odkręciłem przedni wał i ciężko się obraca w reduktorze , ledwo go dam radę pokręcić , Auto w pozycji N. Koła bez wała się obracaja w miarę swobodnie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość