ktory lepszy wg was?

G, Unimog

Moderator: Mroczny

rolins
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 15, 2005 7:57 am

ktory lepszy wg was?

Post autor: rolins » pn lis 28, 2005 2:52 pm

Dodam jeszcze ze glownie do jazdy w terenie (zima musi sobie radzic z nieodsniezonymi drogami a moze po zamontowaniu plugu te drogi odsniezac ;) . Ma to byc samochod rozwojowy czyli musi miec mozliwosc rozbudowy i przygotowania do rajdow przeprawowych

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C670895
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=74210422
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C363049
`97 XJ 4.0 automat

www.sport-on.com

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pn lis 28, 2005 3:17 pm

sorry ale auta nie kupuje się po zdjęciach ...
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » pn lis 28, 2005 3:20 pm

ale cenowo i rocznikowo pierwszy jest najbardziej "przyjazny" ale musisz pojechać i zobaczyć
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pn lis 28, 2005 3:25 pm


Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pn lis 28, 2005 3:26 pm

eee wogole chyba zdjecie z innego auta.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » pn lis 28, 2005 3:28 pm

Drako pisze:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C670895
dziwna deske ma ten model ? :o
Tak na oko to wszczepiona cała konsola z patrola...

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pn lis 28, 2005 3:29 pm

he, he

wnętrze pstryknął od miczibuszi

:)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pn lis 28, 2005 3:33 pm

łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Francek
Posty: 638
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
Lokalizacja: Śródmieście

Re: ktory lepszy wg was?

Post autor: Francek » pn lis 28, 2005 3:50 pm

rolins pisze:Dodam jeszcze ze glownie do jazdy w terenie (zima musi sobie radzic z nieodsniezonymi drogami a moze po zamontowaniu plugu te drogi odsniezac ;) . Ma to byc samochod rozwojowy czyli musi miec mozliwosc rozbudowy i przygotowania do rajdow przeprawowych

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C670895
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=74210422
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C363049
:)2 :)2 :)2
Do przeprawowych powiadasz :wink:

powodzenia życzę z G :wink:
Higway to hell

FAZI1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lut 02, 2004 4:37 pm

Post autor: FAZI1 » pn lis 28, 2005 4:40 pm

Czyzby G nie nadaje się na przeprawy??

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » pn lis 28, 2005 5:10 pm

Tą pierwszą z Człuchowa oglądałem, stała u mechaniora wymieniali jej hydropopychacz , jest zgnita , i Ci handlarze wyrwali ją podobno za niecałe 2 tys euro .
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn lis 28, 2005 6:24 pm

FAZI1 pisze:Czyzby G nie nadaje się na przeprawy??
Franc jest zboczony ;) i ma uraz, i twardo nie chce mi uwierzyć ;D

G sie nadaje, do wszystkiego :) do przeprawy też... przedewszystkim do przeprawy

noo, moze z motorem 3.0D to do rmpst sie nie nadaje ;)

1) 2.3 w automacie... to nie jedzie
2) 2.8 w automacie, jedzie, duzo pali ale jedzie ;)
3) 2.3 , nadal nie jedzie :(

chyba 2.8 z tego wszystkiego, choc ja jeżdze 3.0d i na 2.8 bym nie zamienił.. mimo prawie stu koni róznicy
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ktory lepszy wg was?

Post autor: Krecik » pn lis 28, 2005 6:24 pm

Francek pisze: :)2 :)2 :)2
Do przeprawowych powiadasz :wink:

powodzenia życzę z G :wink:
marudzisz ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn lis 28, 2005 7:53 pm

Popieram Franca, a z Krecikiem zupelnie sie nie zgodze.
Kret ty jeszcze nie wiesz, ze G nie nadaje sie do przepraw, ale sie napewno dowiesz.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pn lis 28, 2005 7:57 pm

mdebski pisze:Popieram Franca, a z Krecikiem zupelnie sie nie zgodze.
Kret ty jeszcze nie wiesz, ze G nie nadaje sie do przepraw, ale sie napewno dowiesz.
wiem, wiem, od roku mi to powtarzasz ;P
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

FAZI1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lut 02, 2004 4:37 pm

Post autor: FAZI1 » pn lis 28, 2005 8:39 pm

Prawda jest taka że tyle jest opini na temat przydatności samochodów do przepraw czy rmpst ilu jest ich użytkowników.Ten co jeździ G mówi że g ma blokady, sprężyny i że bez gwiazdy niema jazdy, ten co jeździ K160 mówi że G się buja i że Nissan jest nie do zaje....nia, a goście od suzuk mówią że te ciężkie krowy to oni rozpędem biorą. Ja mam VW Iltisa i po 5-cio letnim epizodzie z UAZ-em nie zamieniłbym Iltisa na 6 UAZ-ów. :D

Pozdro :)2

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn lis 28, 2005 9:19 pm

Ja mam aro i mowie ze rumuni to debeściacy i na 5 G bym nie zamienił :lol: :lol: :lol: :)21 :)21 :)21
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » wt lis 29, 2005 9:36 am

Ml_Kruszka18 pisze:Ja mam aro i mowie ze rumuni to debeściacy i na 5 G bym nie zamienił :lol: :lol: :lol: :)21 :)21 :)21
A to dziwna postawa :o

Ja mama suke no ale jak by mi ktos zaproponwal gandzie......hmmmm :lol:
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt lis 29, 2005 11:02 am

FAZI1 pisze:Prawda jest taka że tyle jest opini na temat przydatności samochodów do przepraw czy rmpst ilu jest ich użytkowników.Ten co jeździ G mówi że g ma blokady, sprężyny i że bez gwiazdy niema jazdy, ten co jeździ K160 mówi że G się buja i że Nissan jest nie do zaje....nia, a goście od suzuk mówią że te ciężkie krowy to oni rozpędem biorą.
Bo to zależy od kierowcy, a nie od samochodu :roll:

Awatar użytkownika
Francek
Posty: 638
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: Francek » wt lis 29, 2005 3:06 pm

Adamo pisze:
FAZI1 pisze:Prawda jest taka że tyle jest opini na temat przydatności samochodów do przepraw czy rmpst ilu jest ich użytkowników.Ten co jeździ G mówi że g ma blokady, sprężyny i że bez gwiazdy niema jazdy, ten co jeździ K160 mówi że G się buja i że Nissan jest nie do zaje....nia, a goście od suzuk mówią że te ciężkie krowy to oni rozpędem biorą.
Bo to zależy od kierowcy, a nie od samochodu :roll:
Ale kierowcy nie ważą po 500 kg.
No chyba, że Ci wypasieni :wink:

A tak na poważnie. G jest za.....tym wozem terenowym.
Serio. Tylko na przeprawówkach niestety masa go wtłacza w gnój.
Tylko mechanik od Starka ją ratuje. Albo bardzo poważna orka pilota i kierowcy :)2
Natomiast na wyprawy, triale i inne takie nie masz nic lepszego nad seryjne G.
No i motać nie trza za dużo.
Bo coś mi się ostatnio wydaje, że zbytnie poprawki inzynierów to tak dokońca nie wychodzą na dobre :roll:
Higway to hell

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt lis 29, 2005 3:12 pm

Francuś, ale na szczescie nie wszystkie próby są w gnoju :)

a na tych twardych 'technicznych' jest naprawde super, jak sobie pyr pyr pyr i pojedziesz dalej w miejscach gdzie inne autka musza kombinować butem :D

jako ciężko doświadczony przez los polecam G na przeprawówki

w koncu dlaczego inni mają mieć lepiej niż ja ?

(ps. wlasnie dzwonie po przystawke do reduktora... miały juz byc ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » wt lis 29, 2005 3:20 pm

ja tam to bym chciał takie G gwiazda to gwiazda a i z krecikiem miałbym czym powalczyć ale jak się nie ma miedzi to sie w suzie siedzi :)2 a tak na poważnie jak masz do wydania tyle co chcą za to G to może motaj suzue tanie w zakupie tanie wmotaniu a dobrze zmotane do przepraw the best to moje zdanie :wink:
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt lis 29, 2005 3:27 pm

g naprawde nie jest taaaakie drogie, w zakupie drozsze od zuzi, co począć, ale w eksploatacji zdecydowanie porównywalne.

cały rok eksploatacji - czyli w sumie 9 rajdów, kilkanascie imprez terenowych mniej rajdowych, razem circa 3-4 tys. km w terenie plus 18 tys po asfalcie kosztował mnie - siedem tysięcy - w tym jest wszystko, oleje, filtry, naprawy bieżące, naprawy okazjonalne itd itp. bez ceny ropy
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt lis 29, 2005 4:59 pm

Krecik pisze:g naprawde nie jest taaaakie drogie, w zakupie drozsze od zuzi, co począć, ale w eksploatacji zdecydowanie porównywalne.
teraz to pojechales po calosci :)21
Napisze jako uzytkownik obu aut... suzi jest tansze:)21
no!
za siedem tys to w suzuce mozesz przeorbic 2 razy zawieszenie na sprzezyny , kupic dwa auta na czesci, zalozyc 7 nowych silnikow, kupic 7 kpl mostow, kupic ok 20 skrzyn biegow..... itp

Oczywiscie mozna do G wsadzic lozyszko z pralki ( pasuje do mostu) ale po co , jak pozniej caly most kosztuje 2 tys ...ble ble ble :)21

Naszczescie nie musze duzo robic przy mojej G.
i zeby nie bylo to ja naprawde lubie G :)21

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » wt lis 29, 2005 5:24 pm

masz racje jak bym zapakował 7 tys w suze to mozna na ksieżyc wjechac :D
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości