Problem ze skrzynia wrangler 2.5

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

holsik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 22, 2006 10:25 pm
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Problem ze skrzynia wrangler 2.5

Post autor: holsik » wt lip 11, 2006 9:39 pm

Witam
Moj problem polega na tym ze jezeli chce wzucic drugi bieg lub czwarty musze, wyczuc moment aby skrzynia niezgrzytla. W czy moze lezec wina?? Jestem nowy i dopiero sie ucze :evil:

mjaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 04, 2005 11:40 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mjaw » wt lip 11, 2006 10:01 pm

jaki olej tam w tej skrzynce (sugeruję 75w90) masz proponuję dać "search" i na forum się znajdzie odpowiedź

holsik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 22, 2006 10:25 pm
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Post autor: holsik » wt lip 11, 2006 10:04 pm

Witam
Zdaje sobie sprawe ze przyczyna moga byc synchronizatory. Jest to autko z 89. Jaki jest koszt naprawy, chodzi mi o synchronizatory??


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr lip 12, 2006 8:05 am

Akurat ostatnio to samo robilem. Komplet wszystkich 5ciu synchornizatorow do AX5 ok. 400PLN, ja dodatkowo placilem 400PLN za wymiane (ale wyjmowalem i zakladalem skrzynie sam). A sprzeglo lapie Ci normalnie? Bo u mnie przyczyna zjechania synchronizatorow byl cieknacy silownik. Po za tym jak zrzucisz skrzynie to bardzo mozliwe, ze sensownie bedzie wymienic tez tarcze sprzegla. Dodatkowe: koszty pompa, silownik po 380PLN, tarcza+docisk 520PLN. A no i skrzynie dawaj do sprzawdzonego, dobrego mechanika, bo sporo ludzi mialo nieprzyjemne doswiadczenia ze skrzyniami naprawionymi przez 'fachowcow'.
Jak bedziesz sam zdejmowal skrzynie (znaczy nie samemu, ale we dwoch to juz spoko) - odkrec najpierw reduktor, mniej wazyc bedzie :) i przy zakladaniu tak samo, najpierw skrzynia, potem dokrec reduktor. A no i po zdjeciu walow pamietaj zeby miseczki na krzyzakach zabezpieczyc (np. izolacja), zeby Ci nie spadla do kanalu - duzo roboty potem z myciem igielek :) i nie stawiac reduktora na 'dupce' bo syfu nalezie.
A i przy ew. wymianie tarczy pamietaj zeby ja wycentrowac, bo potem skrzyni nie wsadzisz.
No to powodzenia :)
Jak cos to pytaj tu, GG 1242100, na jeep.org.pl/forum albo DanielF@jeep.org.pl.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

holsik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 22, 2006 10:25 pm
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Post autor: holsik » śr lip 12, 2006 10:22 am

Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości