
mosty nissan
Moderator: Student
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
tak tylko po co zmieniać to nie ma sensu mówię już lepsze afgany śmiało znoszą 33" a i prześwit duuużo lepszypakjusz_pl pisze:mudder pisze:Jakoś nie widzę sensu wkładania mostów od 160(już wolę afgany) jak już zmieniać to tylko gr
taa ale nalezy tez zwrocic uwage na ceny takich mostowk160 mozna kupic tyl i przod za przyzwoite pieniadze a GR to juz wiadomo grubsza kasa
w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
mudder pisze:tak tylko po co zmieniać to nie ma sensu mówię już lepsze afgany śmiało znoszą 33" a i prześwit duuużo lepszypakjusz_pl pisze:mudder pisze:Jakoś nie widzę sensu wkładania mostów od 160(już wolę afgany) jak już zmieniać to tylko gr
taa ale nalezy tez zwrocic uwage na ceny takich mostowk160 mozna kupic tyl i przod za przyzwoite pieniadze a GR to juz wiadomo grubsza kasa
co do oponek 33" to nawet zwykle mosty uazowskie wytrzymuja tyle ze warto zmienic przelozenia na "szybsze" i mozna smialo smigac... (oczywiscie tez zalezy od stylu jazdy bo skatowac mozna kazdy most) zreszta poruszalem wlasnie na forum temat 33" w uazie przy oryginalnych mostach

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
mudder pisze:stąd moje pytanie jaki ma sens taka zamiana
Na to pytanie ci odpowiem dopiero kiedy naprawde sie przekonam ze warto wrzucac mosty patrola do syfa. Narazie chce jezdzic na oryginalach i zobaczyc jak to sie ma na wlasnej skorze



Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

ja też jestem na nie jeśli chodzi o 160 ale GR to inna bajkapakjusz_pl pisze:mudder pisze:stąd moje pytanie jaki ma sens taka zamiana
Na to pytanie ci odpowiem dopiero kiedy naprawde sie przekonam ze warto wrzucac mosty patrola do syfa. Narazie chce jezdzic na oryginalach i zobaczyc jak to sie ma na wlasnej skorzeznajomy jezdzil 4 lata uazem na oryginalnych mostach i nawet na oryginalnych przelozeniach a silnik prawie 200koni i zadnych remontow zwiazanych z mostami tylko olej zmieniac... wiec co do motania mostow patrola to naprawde musze sie przekonac..narazie jestem na nie
![]()

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
mudder,
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy
Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy

Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

nie przekonałeś mnie uważam że mosty od 160 to strata pieniedzy i czasuDoktor200 pisze:mudder,
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy
Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
a ty czym jezdzisz? GR?studiujesz filozofie?
Ostatnio zmieniony czw wrz 21, 2006 9:44 pm przez Doktor200, łącznie zmieniany 1 raz.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

wiesz mi wyszło że cały patrol z silnikiem v8 i oryginalną budą skróconą o 30 cm będzie ważył 1500 więc to tyle co uaz powodzenia ze 160Doktor200 pisze:mam nadzieje ze niebedziesz przekladal bydy bo rama w w patrolu jest strasznie niska, i ciezka,a ja jakkbym chcial kolosa to kupil bym calego 2tonoweg patrola, tylko chce lekkie zwinne auto

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
silnik waży 150 kg skrzynia niecałe 80 skrócona z tyłu do mocowań mostu dobranocDoktor200 pisze:skrucona o 30?? w ktorym miejscu to zrobiles,a e tyle wazy to troche ci niewieze. bo seryjny uaz wazy 1600, a jak ty dolozyles mosty ciezkie jak cholera, silnik tez duzy to ci wyszlo 1500
,napewno kulka niemae zaloysz, nadwozia nielicze bo to tylko blacha
w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Doktor200 pisze:mudder,
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy
Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak
co do talerzy i atakow to sie nie boje bo wlasnie poto zmieniam przelozenia,gorzej wlasnie z polosiami o to sie obawiam ze nie beda dawac rady


Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

- Mike
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
- Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka
podłącze sie do tematu...
ja mam mosty od k160 wsadzone do uaza... silnik 2,8 V6 .. i nic sie z nimi nie dzieje.. no i w końcu mam hamulce po wyjechaniu z wody.... hehehe.... jedyne co szarpneło mnie po kieszeni to sprzegiełka manualne AVM .. ponieważ oryginały nie dały rady...
.....dla zainteresowanych moge wysłać fotki na meila.....
pozdrawiam...
ja mam mosty od k160 wsadzone do uaza... silnik 2,8 V6 .. i nic sie z nimi nie dzieje.. no i w końcu mam hamulce po wyjechaniu z wody.... hehehe.... jedyne co szarpneło mnie po kieszeni to sprzegiełka manualne AVM .. ponieważ oryginały nie dały rady...
.....dla zainteresowanych moge wysłać fotki na meila.....
pozdrawiam...
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Mike pisze:podłącze sie do tematu...
ja mam mosty od k160 wsadzone do uaza... silnik 2,8 V6 .. i nic sie z nimi nie dzieje.. no i w końcu mam hamulce po wyjechaniu z wody.... hehehe.... jedyne co szarpneło mnie po kieszeni to sprzegiełka manualne AVM .. ponieważ oryginały nie dały rady...
.....dla zainteresowanych moge wysłać fotki na meila.....
pozdrawiam...
chetnie sie przyjze co jak masz pomotane

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości