Silniki w uazie 3151

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Gr_uby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 02, 2006 8:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Silniki w uazie 3151

Post autor: Gr_uby » śr lis 22, 2006 11:51 pm

Czy widział ktoś silniki montowane seryjnie w uazie 3151 (2000r) o pojemności R4 2,9l./120KM i V6 4,3l./184KM? V jest na wtrysku.Silniczki te mają mieć odpowiednio 224 Nm i 340 Nm. Gdzie i za ile ewentualnie można to nabyć? I jakie to ma mosty, skrzynie i reduktor?

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw lis 23, 2006 7:46 am

Ja widziałem 2.7 / 128 Koni i 2,9 / 84 - bo przystosowany do etyliny 76 oktanów . Patrz klasyczny Hunter i ot cała tajemnica .
2.7 jet klasycznym silnikiem nowej wołgi toćka w toćkę reszta jak napisałem wyżej hunter.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 23, 2006 8:16 am

cena - 10tys zł - za uzbrojony silnik 2,7 :)3 oczywiscie nowy z fabryki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw lis 23, 2006 8:50 am

Drugie 10 tysi na wachę do niego :wink:
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw lis 23, 2006 1:07 pm

no napewno ten motor chla niemilosiernie...wkoncu ruska technologia... :roll: :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » czw lis 23, 2006 5:03 pm

Coś słaby ten silniczek jak na 4,3L V6 tylko 184KM. 8) 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pt lis 24, 2006 7:53 pm

Tomek_B pisze:Coś słaby ten silniczek jak na 4,3L V6 tylko 184KM. 8) 8)
gdzie ty wogule o takim seryjnym w uazie słyszałeś ?? :o

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt lis 24, 2006 9:04 pm

Olek1605 pisze:
Tomek_B pisze:Coś słaby ten silniczek jak na 4,3L V6 tylko 184KM. 8) 8)
gdzie ty wogule o takim seryjnym w uazie słyszałeś ?? :o
Jest taki. Kiedys pisali o uazie w autoswiecie i taka wersja silnikowa byla podana.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pt lis 24, 2006 9:17 pm

<Kacper> pisze:
Olek1605 pisze:
Tomek_B pisze:Coś słaby ten silniczek jak na 4,3L V6 tylko 184KM. 8) 8)
gdzie ty wogule o takim seryjnym w uazie słyszałeś ?? :o
Jest taki. Kiedys pisali o uazie w autoswiecie i taka wersja silnikowa byla podana.
szczerze jestem w szoku

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt lis 24, 2006 9:41 pm

no i co z tego - łady z silnikiem wankla tez sa produkowane tylko dostac taka lade graniczy z cudem :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt lis 24, 2006 11:49 pm

Bart03 pisze:no i co z tego - łady z silnikiem wankla tez sa produkowane tylko dostac taka lade graniczy z cudem :wink:
Ale je tluka tylko dla kgb?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn lis 27, 2006 7:06 am

Ja jednak trzymał bym się wersji podstawowych a nie prototypów i krótkich serji produkowanych dla czyjegoś widzimisie. Bo gdyby okazały się rewelacyjne to zapewe weszły by do seryjnej produkcji . Poza tym nawet gdyby ktoś się na takie coś uparł to co dalej jak będzie potrzebna chociaż najmniejsz pierdółka żeby go naprawić ? Może tokarz ?
Dlatego nie ma co wydziwiać dzisiaj robią uaza w 4 wersjach silnikowych co jest wyraźnie napisane na stronie fabrycznej uaza. plus 150 wersji silnikowych różnej maści opisanych na forum.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pn lis 27, 2006 5:20 pm

cezii pisze:Ja jednak trzymał bym się wersji podstawowych a nie prototypów i krótkich serji produkowanych dla czyjegoś widzimisie. Bo gdyby okazały się rewelacyjne to zapewe weszły by do seryjnej produkcji . Poza tym nawet gdyby ktoś się na takie coś uparł to co dalej jak będzie potrzebna chociaż najmniejsz pierdółka żeby go naprawić ? Może tokarz ?
Dlatego nie ma co wydziwiać dzisiaj robią uaza w 4 wersjach silnikowych co jest wyraźnie napisane na stronie fabrycznej uaza. plus 150 wersji silnikowych różnej maści opisanych na forum.
zgodzę się z kolegą pozatym silnik uaza jest wporządku i nie powinno się mieć do niego zastrzeżerń chyba że komuś większa moc potrzebna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości