jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Gr_uby
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: czw lis 02, 2006 8:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Gr_uby » śr lis 22, 2006 11:51 pm
Czy widział ktoś silniki montowane seryjnie w uazie 3151 (2000r) o pojemności R4 2,9l./120KM i V6 4,3l./184KM? V jest na wtrysku.Silniczki te mają mieć odpowiednio 224 Nm i 340 Nm. Gdzie i za ile ewentualnie można to nabyć? I jakie to ma mosty, skrzynie i reduktor?
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » czw lis 23, 2006 7:46 am
Ja widziałem 2.7 / 128 Koni i 2,9 / 84 - bo przystosowany do etyliny 76 oktanów . Patrz klasyczny Hunter i ot cała tajemnica .
2.7 jet klasycznym silnikiem nowej wołgi toćka w toćkę reszta jak napisałem wyżej hunter.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 23, 2006 8:16 am
cena - 10tys zł - za uzbrojony silnik 2,7

oczywiscie nowy z fabryki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » czw lis 23, 2006 8:50 am
Drugie 10 tysi na wachę do niego

_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
pakjusz_pl

- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: pakjusz_pl » czw lis 23, 2006 1:07 pm
no napewno ten motor chla niemilosiernie...wkoncu ruska technologia...

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem

-
Tomek_B

- Posty: 376
- Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
- Lokalizacja: Chojnice
Post
autor: Tomek_B » czw lis 23, 2006 5:03 pm
Coś słaby ten silniczek jak na 4,3L V6 tylko 184KM.

GyGy 5479591
Uaz 469 B
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » pt lis 24, 2006 7:53 pm
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » pt lis 24, 2006 9:04 pm
Jest taki. Kiedys pisali o uazie w autoswiecie i taka wersja silnikowa byla podana.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » pt lis 24, 2006 9:17 pm
<Kacper> pisze:
Jest taki. Kiedys pisali o uazie w autoswiecie i taka wersja silnikowa byla podana.
szczerze jestem w szoku
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pt lis 24, 2006 9:41 pm
no i co z tego - łady z silnikiem wankla tez sa produkowane tylko dostac taka lade graniczy z cudem

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » pt lis 24, 2006 11:49 pm
Bart03 pisze:no i co z tego - łady z silnikiem wankla tez sa produkowane tylko dostac taka lade graniczy z cudem

Ale je tluka tylko dla kgb?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pn lis 27, 2006 7:06 am
Ja jednak trzymał bym się wersji podstawowych a nie prototypów i krótkich serji produkowanych dla czyjegoś widzimisie. Bo gdyby okazały się rewelacyjne to zapewe weszły by do seryjnej produkcji . Poza tym nawet gdyby ktoś się na takie coś uparł to co dalej jak będzie potrzebna chociaż najmniejsz pierdółka żeby go naprawić ? Może tokarz ?
Dlatego nie ma co wydziwiać dzisiaj robią uaza w 4 wersjach silnikowych co jest wyraźnie napisane na stronie fabrycznej uaza. plus 150 wersji silnikowych różnej maści opisanych na forum.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » pn lis 27, 2006 5:20 pm
cezii pisze:Ja jednak trzymał bym się wersji podstawowych a nie prototypów i krótkich serji produkowanych dla czyjegoś widzimisie. Bo gdyby okazały się rewelacyjne to zapewe weszły by do seryjnej produkcji . Poza tym nawet gdyby ktoś się na takie coś uparł to co dalej jak będzie potrzebna chociaż najmniejsz pierdółka żeby go naprawić ? Może tokarz ?
Dlatego nie ma co wydziwiać dzisiaj robią uaza w 4 wersjach silnikowych co jest wyraźnie napisane na stronie fabrycznej uaza. plus 150 wersji silnikowych różnej maści opisanych na forum.
zgodzę się z kolegą pozatym silnik uaza jest wporządku i nie powinno się mieć do niego zastrzeżerń chyba że komuś większa moc potrzebna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości