





Myśmy ( z Silverstonem) naspawywali jeszcze nakrętkę na ledwo wystającą oś i jednocześnie próbowali grzejąc, okręcać oś.
Było trochę zabawy, ale wszystko miało szczęśliwy finał.


Moderator: Albert_N
Smar miedzianyttr pisze: Czy przed włożeniem osi przesmarować ją czymś żeby przy następnej wymianie nie było problemów z rdzewieniem ?
Filozofujesz.....i to jak ciężko potłuczonyJanusz73 pisze:Dandan nie chce filozofować, ale MoS2 to jest nic innego jak dwusiarczek molibdenu czyli własnie grafit.Dodaje się go do smaru ale też widziałem wynalazek firmy Fuchs-olej silnikowy z dodatkiem MoS2.Nowy olej prosto z zalakowanej bańki a wyglądał jak przepracowany.Osobiście w swoim silniku bym tego oleju nie zastosował,bo nie wiem co by się działo w filtrze olejowym.
Jak napisał Krzysiek-74, nie ma pewności co do przełożenia mostu. Jeżeli masz go luzem to dobra okazja, żeby go otworzyć i przejrzeć a dodatkowo sprawdzić przełożenie.lukaszb8 pisze:Witam.Posiadam Nive z 1993 roku właśnie poszedł mi tylny most z przełożeniem 10/41.Mam do kupienia most z Niwy z roku 1995 roku.Czy jest prawdopodobieństwo że w tym roczniku jest takie same przełożenie?
Koledzy od Nivek jak zdjąć obudowę mostu tylnego.Odkręciłem wał,kołnierz,śruby mocujące obudowę,wyciągnąłem uszczelniacz podkładkę i łożysko.Obudowa jest już luzna ale nie można jej wyjąć.lukaszb8 pisze:Przełożenie mostu to napewno 10/41 przód tył,niedawno wymieniałem przód teraz poszukuję tylnego mostu.Czy jest dużo pracy przy wymianie takowego mostu,na co zwrócić uwagę przy montażu?
http://jacars.pl/advanced_search_result ... ng&x=8&y=5lukaszb8 pisze:Witam.Koledzy możecie podać namiary na jakiś sklep internetowy gdzie dostanę uszczelniacz mostu tynego nigdzie nie mogę znalezć.Chodzi o ten uszczelniacz do główki mostu.
takM4lyyy pisze:Witam czy zwrotnice z 94R będą pasować do 2004? http://i48.tinypic.com/k8a3l.jpg fotka![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość