

Podejrzewam, że przy składaniu też pewnie uszkodziłem simering. Jest jakiś specjalny myk przy składaniu tego do kupy??[/img]
Moderator: Student
Ja jeszcze tam nie grzebałem ale mi też cieknie z spod wału olej i z tego co słyszałem tam zakłada się sznur łojowy (tak jest w orginale - chyba) tak więc jaki i od czego załozyłeś ten simering???RP pisze:Wymieniałem uszczelnienie w przedniej części wału korbowego (tam, gdzie do wału przykręca się koło pasowe), bo olej ciekł. Po rozebraniu okazało się, że faktycznie było rozerwane. Po wymianie olej już nie cieknie. Teraz to on spierd....!
![]()
Podejrzewam, że przy składaniu też pewnie uszkodziłem simering. Jest jakiś specjalny myk przy składaniu tego do kupy??[/img]
Ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie (i nie chcę ci namieszać) ale tak mi się wydawało że tam powinien być sznur łojowy. Ale może niech się ktoś wypowie bardziej doswiadczony.RP pisze:Kupiłem komplet uszczelnień do silnika. Był tam m.in. taki dziwny simering w metalowej obudowie. Dokładnie taki był założony, ale sznura nie było!?!
Masz może gdzieś rozrysowany ten fragment silnika?
Jagoda pisze:Z przodu silnika okuty pierścień gumowy - 55x80x10, z tyłu 2xsznur + 2x4-ki - uszczelki gumowe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości