Idzie nowe
Moderator: Marcin-Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 5:06 pm
Re: Idzie nowe
Jak wyglądają ceny tych nowych Honkerów ? Kiedyś widziałem, że były dość drogie. No jak by zrobić z Honka bankowóz to ma się z głowy kilka podatków i wtedy cena staje się bardziej zjadliwa.
Stare Honkery były rejestrowane na więcej osób, to może lepiej kupić starego i zrobić remont generalny + nowy silnik ?
Stare Honkery były rejestrowane na więcej osób, to może lepiej kupić starego i zrobić remont generalny + nowy silnik ?
Re: Idzie nowe
Ja cen nie znam aktualnych, a nowy(mocniejszy) silnik to i do nowego przydałoby się włożyć zaraz po zakupie 

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Idzie nowe
Taki slaby to on nie jest
Zwiekszylem nieco dawke paliwa i jest o niebo lepiej. 130 km/h daje rade i nawet az tak glosno nie jest i odziwo spalanie wcale tak nie wzroslo 


Re: Idzie nowe
Aby jeździć honkiem 130 to trzeba chyba mieć skłonności samobójcze
Inna sprawa, że ten nasz to nawet tyle nie pójdzie.

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Idzie nowe
Przy swobodnym spadaniu tyle nie uzyska
Szybkie wyliczenia wskazują że powyżej 4100 obr/min musiał by się wykręcać.

Szybkie wyliczenia wskazują że powyżej 4100 obr/min musiał by się wykręcać.
Re: Idzie nowe
Wcale tak zle nie bylo z ta predkoscia
Proponuje zwiekszyc mu dawke paliwa i gwarantuje ze tyle pojdzie i na dodatek macie nawet nowe turbo 


-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Idzie nowe
tzn?lolek20 pisze:... i na dodatek macie nawet nowe turbo
Re: Idzie nowe
Wojasa i Ajaxa Honker.
Re: Idzie nowe
Nasz honker i tak dostaje już fotki z fotoradarów dlatego nie będziemy go jeszcze bardziej "podkręcać na sensorach" 

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Idzie nowe
Pogromca polskich drog 

Re: Idzie nowe
Miło, że coś się dzieje w DZT..... tzn. FSH 
Jednak jakoś nie widać aby właściciel miał pomysł na ten biznes. Szczególnie dotyczy to Pasagona vel Honker Vana. Ten samochód ma duży rynkowy potencjał i wcale nie potrzebuje zmiany wyglądu tylko spójnego planu marketingowego z którym można by pójść po finansowanie. Gdyby to się udało to producent miałby środki na rozwój Honkera 4x4. Ot taka mała dygresja.

Jednak jakoś nie widać aby właściciel miał pomysł na ten biznes. Szczególnie dotyczy to Pasagona vel Honker Vana. Ten samochód ma duży rynkowy potencjał i wcale nie potrzebuje zmiany wyglądu tylko spójnego planu marketingowego z którym można by pójść po finansowanie. Gdyby to się udało to producent miałby środki na rozwój Honkera 4x4. Ot taka mała dygresja.
Re: Idzie nowe
Ja to nie wiem, czy Lublin vel Honker Van ma dziś aż tak duży potencjał... Ludzie są coraz bardziej wymagający, a ceny dostawczaków spadają. Szansą są zakupy przetargowe i to pod warunkiem, że SIWZ nie będzie zbyt szczegółowy 

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Idzie nowe
Co do potencjału to oczywiście pod warunkiem, że cena podana pierwotnie dla Pasagona była prawdziwa.
20 tyś zł różnicy to dla przedsiębiorców bardzo dużo. Prostota konstrukcji to z kolei atut dla tych wszystkich, którzy nie chcą przepłacać za serwis.
Budując kampanię na tych dwóch niebagatelnych atutach i odpowiednio dobierać grupę docelową można, moim zdaniem, osiągnąć spory sukces. Roczny wynik nowych rejestracji dostawczaków w Polsce to 45632 sztuk w 2011 roku oraz 19 838 sztuk tym roku do czerwca (dane z ACEA).
To jest jednak spory tort z którego można by wykroić spory kawałek dla taniego, prostego i niezawodnego (oby) samochodu dostawczego. Mamy kryzys i wszyscy instynktownie szukają oszczędności. Myślę, że to jest dobry moment na taki debiut. Oczywiście to tylko moja prywatna opinia. Nie jestem specem od marketingu, ale kiedyś udało mi się przekonać pewnego speca że Pasagon by się sprzedał.
20 tyś zł różnicy to dla przedsiębiorców bardzo dużo. Prostota konstrukcji to z kolei atut dla tych wszystkich, którzy nie chcą przepłacać za serwis.
Budując kampanię na tych dwóch niebagatelnych atutach i odpowiednio dobierać grupę docelową można, moim zdaniem, osiągnąć spory sukces. Roczny wynik nowych rejestracji dostawczaków w Polsce to 45632 sztuk w 2011 roku oraz 19 838 sztuk tym roku do czerwca (dane z ACEA).
To jest jednak spory tort z którego można by wykroić spory kawałek dla taniego, prostego i niezawodnego (oby) samochodu dostawczego. Mamy kryzys i wszyscy instynktownie szukają oszczędności. Myślę, że to jest dobry moment na taki debiut. Oczywiście to tylko moja prywatna opinia. Nie jestem specem od marketingu, ale kiedyś udało mi się przekonać pewnego speca że Pasagon by się sprzedał.
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Idzie nowe
A czy nowe dostawczaki nie muszą/będą musiały spełniać normy emisji spalin euro ileśtam, czyli w najbliższym czasie posiadać np DPF?
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Idzie nowe
Ja to bym się nie pierdzielił tylko eksportował to do Albanii i tamtejszych krajów. Gadaliśmy z tamtejszym gościem. Mówił, że do połowy lat 90 większość pojazdów dostawczych to były Żuki. Sam miałem okazję spotkać na ulicy, zarejestrowanego na tamtejsze blaty Lublina I 

Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Idzie nowe
Przejeżdżam Albanię i "tamtejsze kraje" od jakichś 10 lat, czasami częściej niż raz do roku. Żuka ani jego szczątków nie widziałem nigdy (raz w drodze w Budapeszcie), Lublina też raz, chyba w okolicach Nowego Sadu.
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Idzie nowe
No jeden tamtejszy trzyma Żuka w stanie idealnym w garażu. Jak się zatrzymaliśmy Tarpanem, Żukiem i Fiatem 125p kombi to polecieli go oglądać do garażu po zaproszeniu przez gościa 

Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Idzie nowe
Co do norm emisji spalin to niestety nie pamiętam od kiedy ma wejść Euro 6 ale dla tej specyficznej kategorii (dostawcze od 1t do 3,5t) wchodzą one zawsze później niż dla innych (osobowe i ciężarowe). Nie przez przypadek Honker 4x4 jest obecnie homologowany jako dwuosobowy samochód dostawczy
Czy ACDR spełni EURO6? Nie wiem, ale jakiś czas temu widziałem artykuł o pracach nad jego wersją na gaz, która spełniłaby tę bardzo wyśrubowaną normę.

Czy ACDR spełni EURO6? Nie wiem, ale jakiś czas temu widziałem artykuł o pracach nad jego wersją na gaz, która spełniłaby tę bardzo wyśrubowaną normę.
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Idzie nowe
tak, tylko Lublin (czy jakby się tam nie zwał) z silnikiem ADCR straci swą ostatnią zaletę - prostotę konstrukcji i możliwość taniego serwisowania? Jakiś czas temu pojawił się taki motor do kupienia z rozbitej gazeli. Pojechałem do Andrychowa dowiedzieć się co to warte myśląc o kupnie i przeszczepie do honka. Wszyscy, łącznie z przyzakładowym sklepem orzekli że to pyta - mało udana ulepa na absurdalnie drogim osprzęcie. Z 4ct90 podobnie jak ze starych esioków są dumni.
Re: Idzie nowe
W żadnym razie nie uważam się za speca od silników, ale chyba warto zauważyć, że powyższy opis z grubsza pasuje do wszystkich silników wyposażonych w filtr cząstek stałych. W każdym razie już nieraz słyszałem narzekania np. na koszt filtra i jego niską trwałość.
Co do ACDR to niestety nie znam żadnych opinii. Podejrzewam, że tych silników wyprodukowano bardzo mało. Były montowane chyba tylko w Gazelach?
Co do ACDR to niestety nie znam żadnych opinii. Podejrzewam, że tych silników wyprodukowano bardzo mało. Były montowane chyba tylko w Gazelach?
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Idzie nowe
Jak się wejdzie na cennik części w andorii-mot to każdy grubszy element powyżej 2 tyś kosztuje. Teoretycznie ma, albo miał być montowany w honkach - widziałem nawet jakieś zdjęcie gdzie siedział pod maską, ale wątpliwości miał jeden spec z którym rozmawiałem - chodzi o to ze pompa wody, a co za tym idzie i wiatrak jest tam na dole, a honk chłodnicę ma dość wysoko.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 20
- Rejestracja: czw wrz 25, 2008 11:59 pm
- Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Re: Idzie nowe
Prywatnych to jeszcze nie widziałem, za to widziałem już kilka Pasagonów ale ze starym frontem w Bodzio (fabryka mebli)lolek20 pisze: Jestem ciekaw czy choc jeden honker czy pasagon z DZT kupil ktos prywatnie za ta cene:-)
Pozdrawiam Dominik
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 5:06 pm
Re: Idzie nowe
To jaka jest ta cena nowego Honkera 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość