Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
rymi
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: czw paź 02, 2014 8:58 pm
Post
autor: rymi » pt paź 03, 2014 9:06 pm
LSD pisze:rymi pisze:Witam
Bardzo proszę o rozkodowanie
JN1TREY61UOOO2320
Chyba jestem za tępy do rozkodowania VIN-u, na stronach które znalazłem na forum wywala mi error
W tym VINie po U na pewno nie może być już liter. Ty masz litery O. Może chodzi o cyfry 0 (zero)
Masz racje co do zer jednak dalej jakoś nie daje rady
POMOCY plisss
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn sty 19, 2015 4:59 pm
JN1CGUD22U0751709
znajomy nabył takie d22, z pierwszą rejestracją 2007 w PL.
i żarówki do przodu nie może kupic
może byc amerykaniec?
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » wt sty 20, 2015 2:50 pm
Nie mam jak wkleić danych, ale auto jest na ryken europejski. Produkcja 04.2001.
Lampy mogą być nie oryginalne, ale dostać "amerykańskie" żarówki to nie problem. Po symbolu na Allegro.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » wt sty 20, 2015 4:09 pm
Dzięki.
-
tkocy20

- Posty: 545
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 6:42 pm
- Lokalizacja: Sochaczew, Żyrardów, Borne Sulinowo
Post
autor: tkocy20 » czw paź 06, 2016 9:07 am
Cześć
Czy po VINie można rozpoznać czy w moście Safari jest LSD? Czy zostaje manualno - organoleptyczna ocena?
Wiem też, że różniły się silniki i część nie miała chłodzenia spodu tłoka olejem. Ponieważ myślę o uturbieniu dziada też byłoby pomocne odkodowanie tego bez grzebania od dołu. Podobno można to rozpoznać po kolorze pokrywy zaworów ale są tez wpisy w Australii, że to bzdura bo nissan kilkukrotnie zmieniał "politykę" kolorów pokryw więc to raczej kwestia różnicy w dostawach. Inni jednak piszą, że moja wersja z czarnym deklem bez turba jest najsłabsza i można do niej dać maksymalnie 1,4-1,5 bara przy żywotności 500-700 tys km.
VIN JN1TCSY61Z0569502
Za pomoc jeśli taka nadejdzie z góry dziękuję.
z wiekiem rośnie ilość osób mogących jedynie pocałować mnie w ....
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » czw paź 06, 2016 10:26 am
Po VINie nie rozpoznasz czy ma LSD czy nie.
Masz dość świeże auto więc jak ma LSD to powinna być widoczna naklejka lub ślad po niej obok korka wlewowego oleju do tylnego mostu.
Co do silnika to było kilka zmian na przestrzeni 20 lat produkcji.Zmiany niewielkie, generalnie nie powinieneś się tym przejmować jeżeli tylko chcesz dołożyć turbinę i nie robić z tego np 300 KM. Przy uturbianiu najistotniejsza jest temperatura spalin. Max 550 StC przed turbiną. Potem topią się tłoki.
Co do natrysków na dno tłoka - rozebrałem osobiście i widziałem rozebranych kilkanaście silników TD42. Każdy z nich miał natryski na dno tłoka.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
szosa
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: czw sty 02, 2014 9:57 am
Post
autor: szosa » pn lis 28, 2016 12:16 pm
witam
proszę o rozkodowanie:
JN1WYGY60U0003590
poszukuję y60/61 long, 2.8
-
Wiesław49
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob mar 04, 2017 8:34 pm
Post
autor: Wiesław49 » ndz mar 05, 2017 10:41 am
Cześć - do rosyjskiej strony jakoś nie mogę się zalogować a mój WIN nie daje mi spokoju. Myślę, że ma Parcha 160 a w Win jest magiczne 260 - co więc jest nie tak - może ktoś pomóc? VSK0TR260X0445049
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » ndz mar 05, 2017 10:47 am
To jest Vin z 260. Kierunki ma w atrapie, czy pod lampami ?
y60 autobus, czerwony.
-
Wiesław49
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob mar 04, 2017 8:34 pm
Post
autor: Wiesław49 » ndz mar 05, 2017 10:41 pm
Cześć - pod lampami (lampy prostokątne), takie podłóżne poziome, W/g dowodu silnik 3246 cm bez turbo 70KW. Magluję ten temat bo padło mi sprzęgło i chcę wiedzieć jakie dopasować, choć na bank się okaże jak rozbiorę. Nadwozie krótkie, było z hardopem, ale go zdjąłem i przerobiłem na pickapa - zdrówko Wiesław
-
Wiesław49
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: sob mar 04, 2017 8:34 pm
Post
autor: Wiesław49 » ndz mar 05, 2017 10:56 pm
Jeszcze to: instalacja 24V . felgi 15 . rocznik z dowodu 1988 - więc dalej jestem w rozterce
-
Marek

- Posty: 1610
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: Marek » ndz mar 05, 2017 11:36 pm
Jeśli instalacja 24 V, to na 100% 160-ka. W innych modelach w tym czasie takiej instalacji nie było. No i silnik też pasuje - SD33 wolnossący. Czyli wygląda na to, że jakiś dziwny ten odczyt VIN-u.
pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
-
Krzysiek_MM
-

- Posty: 812
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post
autor: Krzysiek_MM » pn mar 06, 2017 6:59 am
Były takie wynalazki z częściami od 160 montowane w hiszpanii
I vin VSK się zaczyna. Jak w 260. Instalacja 24v i wszystko jak w 160.
Mój jest w papierach nissan patrol wagon, 1990r

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości