scuaz pisze:I jak chdzą te silniki bmw z patrolach?
wypowie sie ktoś ko już jakiś czas ma taki zestaw?
Witam,
Odgrzeję trochę kotleta...
Czy użytkownicy hybryd Patrol&BMW mogą napisać coś o długofalowej przygodzie ?
Jak te moce i momenty wytrzymują Patrolowe skrzynie biegów i reszta, co się szybciej zuzywa ?
Chodzi mi o auta wyprawowe.
Czy ktoś przy okazji zmieniał również hamulcownię ?
Przy okazji pytanie trochę zielonego w temacie:
Jak zmienia się silnik to trzeba też przespawać/zmienić łapy/mocowanie do ramy -
- czy taka zmiana w sensie spawania w jakiś sposób nadwyręża/rozhartowuje ramę w tym miejscu ?
Czy to miejsce nie rdzewieje potem bardziej ?
Edit: Szukając informacji w googlach przy okazji trafiłem na fajny opis montażu silnika:
http://www.szarbia.com/index.php?p=art_ ... 2=0&id=108
Pozdrawiam
Bartek