Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Patrik
 
 
Posty: 164
Rejestracja: czw mar 03, 2005 4:05 pm
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: Patrik » pn maja 25, 2015 9:26 pm

Chyba powinieneś hamować auto przed mocami, ale już ze zregenerowaną turbina i później po kolejnych mocach.
Sam fakt doprowadzenia auta do mocy nominalnej daje radość z jazdy, a co zyskaleś z boxa tego nie wiesz. Pojedziemy teraz na hamownie i zobacz co masz. :)2
GU4 TD4.2T

Awatar użytkownika
leokady
Posty: 385
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 3:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: leokady » wt maja 26, 2015 7:59 pm

'miastek' - to jak ze spalaniem? :)
Jak autko się sprawuje po 3 miesiącach?
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: miastek » śr maja 27, 2015 9:45 am

Jak na razie jest bardzo dobrze.
Patrol jest znacznie bardziej dynamiczny i pali około 2L mniej zarówno w mieście jak i w trasie.
Ja jestem zadowolony.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

krzyniu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 28, 2015 9:11 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: krzyniu » pt lis 13, 2015 10:21 pm

Ja właśnie przymierzam się do boxa vtech-a bo nie idzie tym jeździć normalnie, żeby redukować do drugiego albo trzeciego biegu żeby pod górę podjechać... Spalaniem specjalnie się nie przyjmuję, trasa 13,5, a w koło komina 17-18L a zero dynamiki do 2 tyś obrotów. Były jakoś modyfikowane później te boxy? Czy jak wyszły pierwsze tak nic się nie zmieniło i data produkcji nie ma znaczenia? Nie wiem czy kupić używkę czy nowy.

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: miastek » pn lis 16, 2015 10:19 am

Zapytaj w V-tech'u.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
leokady
Posty: 385
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 3:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: leokady » ndz lut 14, 2016 8:34 pm

W tym temacie rozmawiałem jeszcze z extrem4x4 ale najnormalniej w świecie mnie olewają.
Odpowiedzieli raz, dwa, potem chciałem dopiąć szczegóły i się umówić na przeróbkę i przestali odpowiadać.
W końcu zadzwoniłem to coś się tłumaczyli, że mają dużo roboty itp. Mogli normalnie powiedzieć, nie zrobimy, nie mamy czasu ale powiedzieli, że sprawdzą i oddzwonią i dalej nic Już nie będę się prosił, przecież to śmieszne.
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.

Awatar użytkownika
iwan935
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: śr kwie 08, 2015 8:17 pm
Lokalizacja: Tczew

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: iwan935 » pn lut 15, 2016 3:04 am

''leokady'' też z nimi kiedyś gadałem...ich interesuje tylko i wyłacznie...oferta/zlecenie/robota/ i twoja kasa... :(

''miastek'' więc z tym podniesieniem mocy w RD28Ti... bynajmniej ja bym odpuscił..zacisnoł pasa,uzbierał,zapożyczył,wykopał z pod ziemi i do karłowiczów bym się zgósił ;)
na TD42Ti ;)

masz problem rozwiązany na zwsze ;)

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: NUREK MAV » pn lut 15, 2016 11:28 am

A ja bym polecił " Bmke " podobne pieniądze i tyle samo grzebania, a i troszkę więcej mocy i dostępność części większa, 4.2 jakoś szału na mnie nie zrobił ... 8)
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » pn lut 15, 2016 11:32 am

NUREK MAV pisze:A ja bym polecił " Bmke " podobne pieniądze i tyle samo grzebania, a i troszkę więcej mocy i dostępność części większa, 4.2 jakoś szału na mnie nie zrobił ... 8)
a którą wersją 4.2 jeździłeś?

z Y60

czy

z Y61

oryginałem?
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: NUREK MAV » pn lut 15, 2016 11:58 am

Y 60
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » pn lut 15, 2016 2:58 pm

NUREK MAV pisze:Y 60
jak bedziesz w Wawce, daj znaka,
moz zmienisz zdanie :)
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: NUREK MAV » pn lut 15, 2016 4:19 pm

Teraz za późno :cry: ,mam bmk'e :lol: . Tamten którym jechałem miał 200 kucy i klimę która go czasem ograniczała :-) :wink:
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » pn lut 15, 2016 4:22 pm

NUREK MAV pisze:Teraz za późno :cry: ,mam bmk'e :lol: . Tamten którym jechałem miał 200 kucy i klimę która go czasem ograniczała :-) :wink:
4,2 turbo - 200 kucy?

nie wierze, na jakiej turbinie?
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: NUREK MAV » pn lut 15, 2016 6:04 pm

Nie wiem tak mówił właściciel,robił auto u wcześniej tu wspomnianego gościa, 8)

Nie musisz wierzyć ,wiara zabija ... marzenia ,kieszeń , itp itd .... troszkę czasu i zlotów to uwierzysz we wszystko co w patrolu się mieści i ile ma koni .... tylko nie pytaj właścicieli o finanse bo to nie "gentelmeńskie " chyba ,że po 13 tej przy alkoholu .... :wink: :lol:
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2016 6:14 pm przez NUREK MAV, łącznie zmieniany 1 raz.
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
leokady
Posty: 385
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 3:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: leokady » pn lut 15, 2016 8:26 pm

komario pisze:
NUREK MAV pisze:Y 60
jak bedziesz w Wawce, daj znaka,
moz zmienisz zdanie :)
Ja jestem w Wawie i chętnie bym sprawdził :)
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.

Awatar użytkownika
leokady
Posty: 385
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 3:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: leokady » pn lut 15, 2016 8:28 pm

Tak jeszcze... 4,2 turbo podobny lata jak 2,8
4,2 jest dużo cięższy i pije więcej
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » pn lut 15, 2016 10:25 pm

Pisz na priv

leokady pisze:
komario pisze:
NUREK MAV pisze:Y 60
jak bedziesz w Wawce, daj znaka,
moz zmienisz zdanie :)
Ja jestem w Wawie i chętnie bym sprawdził :)
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: Ingrid » wt lut 16, 2016 10:30 pm

leokady pisze:Tak jeszcze... 4,2 turbo podobny lata jak 2,8
4,2 jest dużo cięższy i pije więcej
A ile cięższy jest 4.2 od 2.8 ? O dwa zderzaki z fabryki 4x4 czy więcej ? A pali o ile więcej ?

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » śr lut 17, 2016 6:52 am

Ingrid pisze:
leokady pisze:Tak jeszcze... 4,2 turbo podobny lata jak 2,8
4,2 jest dużo cięższy i pije więcej
A ile cięższy jest 4.2 od 2.8 ? O dwa zderzaki z fabryki 4x4 czy więcej ? A pali o ile więcej ?
Gdzies tu na forum wklejalem wage mojego GU4 TD42T
z tego co pamietam 2370 - jakos tak.
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: Ingrid » śr lut 17, 2016 10:33 am

Ja to wiem :wink: Smieszą mnie po prostu te legendy o masie 4.2 - jasne że jest cięższy, ale w skali całego samochodu to jest 5%. Pomijalne... 99,9% procent użytkowników obwiesza swoje rzęchy w obowiązkowy pakiet zderzak x2, progi i bagażnik plus mnóstwo szpeju by f4x4 i o wadze nie myśli, i o tym czy to jest naprawdę niezbędne przy ich użytkowaniu, ale jak silnik, to za ciężki :wink: :)2 Aha... jeszcze 3-4 cale liftu i koła 37 muszą być. A potem jaki silnik by jeździć 160.. :lol: Ale się nie da komfortowo i bezpiecznie takim roburem z liftem i szpejem, ale to nieważne... W sumie to dobrze że jest tak wiele takich osób :)2 Rynek się kręci z zardzewiałymi rzęchami po 100tys zł :D

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » śr lut 17, 2016 10:48 am

Ingrid pisze:Ja to wiem :wink: Smieszą mnie po prostu te legendy o masie 4.2 - jasne że jest cięższy, ale w skali całego samochodu to jest 5%. Pomijalne... 99,9% procent użytkowników obwiesza swoje rzęchy w obowiązkowy pakiet zderzak x2, progi i bagażnik plus mnóstwo szpeju by f4x4 i o wadze nie myśli, i o tym czy to jest naprawdę niezbędne przy ich użytkowaniu, ale jak silnik, to za ciężki :wink: :)2 Aha... jeszcze 3-4 cale liftu i koła 37 muszą być. A potem jaki silnik by jeździć 160.. :lol: Ale się nie da komfortowo i bezpiecznie takim roburem z liftem i szpejem, ale to nieważne... W sumie to dobrze że jest tak wiele takich osób :)2 Rynek się kręci z zardzewiałymi rzęchami po 100tys zł :D
Jeden z użytkowników Patroli wybieral się do Rosji wieksza ekipą,
jego auto bylo obwieszone zderzakami, wyciagarkami i czym tam tylko mozna bylo.
Dopakowal samochod, ludzi paliwa i sie zwazyl.... grubo ponad 3,5 tony.
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: Ingrid » śr lut 17, 2016 11:05 am

Taki trend :lol:

Awatar użytkownika
NUREK MAV
Posty: 1935
Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
Lokalizacja: 3 M
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: NUREK MAV » śr lut 17, 2016 2:03 pm

komario pisze: Dopakowal samochod, ludzi paliwa i sie zwazyl.... grubo ponad 3,5 tony.
.... no to przesadził z tym szpejem :)9 ,ale nie ukrywam że zderzaki mi się już zwróciły ,a jeżdżę w turystyku :-)
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: miastek » czw lut 18, 2016 2:50 pm

iwan935 pisze:''leokady'' też z nimi kiedyś gadałem...ich interesuje tylko i wyłacznie...oferta/zlecenie/robota/ i twoja kasa... :(

''miastek'' więc z tym podniesieniem mocy w RD28Ti... bynajmniej ja bym odpuscił..zacisnoł pasa,uzbierał,zapożyczył,wykopał z pod ziemi i do karłowiczów bym się zgósił ;)
na TD42Ti ;)

masz problem rozwiązany na zwsze ;)
Mój 2.8 jeździ na 35' tak samo jak kolegi TD42T na 33'. Oba Y61 bez stalowych zderzaków. Palą mniej więcej tyle samo.
Jak ktoś chce zamontować RED BOX'a to zapraszam na PW.
Oczywiście nie oznacza to że nie szukam czegoś mocniejszego bo szukam ale będzie to raczej TD42 plus Kinugawa TD05 16g
o taka http://www.ebay.com.au/itm/Kinugawa-Bil ... 1921236134
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Y61 RD28Ti podniesienie mocy

Post autor: komario » czw lut 18, 2016 2:57 pm

miastek pisze:
iwan935 pisze:''leokady'' też z nimi kiedyś gadałem...ich interesuje tylko i wyłacznie...oferta/zlecenie/robota/ i twoja kasa... :(

''miastek'' więc z tym podniesieniem mocy w RD28Ti... bynajmniej ja bym odpuscił..zacisnoł pasa,uzbierał,zapożyczył,wykopał z pod ziemi i do karłowiczów bym się zgósił ;)
na TD42Ti ;)

masz problem rozwiązany na zwsze ;)
Mój 2.8 jeździ na 35' tak samo jak kolegi TD42T na 33'. Oba Y61 bez stalowych zderzaków. Palą mniej więcej tyle samo.
Jak ktoś chce zamontować RED BOX'a to zapraszam na PW.
Oczywiście nie oznacza to że nie szukam czegoś mocniejszego bo szukam ale będzie to raczej TD42 plus Kinugawa TD05 16g
o taka http://www.ebay.com.au/itm/Kinugawa-Bil ... 1921236134
jak masz pompe rotacyjna i silnik Y60 to pompa moze nie podac tyle paliwa.
Na tej turbinie TD05 mozliwe jest okolo 176 KM na rozsadnym doladowaniu
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości