Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Moderator: Marcin-Kraków
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Mam jeszcze pytanie odnośnie zrobienia obrotomierza. przeczytałem opis ale mam wątpliwości.
Rozumiem że:
1.zegary lublina wykorzystuję do pobrania tarczy obrotomierza
Takie np.: http://allegro.pl/licznik-lublin-2-3-pa ... 15791.html drugi i trzeci po prawej.
2. Zegary poloneza wykorzystuję jako dawcę szybki ale mogę również wykorzystać oryginalne o Honkera tylko że będę miał dziurę po pokrętle od zegara.
Czy dobrze zrozumiałem?
Rozumiem że:
1.zegary lublina wykorzystuję do pobrania tarczy obrotomierza
Takie np.: http://allegro.pl/licznik-lublin-2-3-pa ... 15791.html drugi i trzeci po prawej.
2. Zegary poloneza wykorzystuję jako dawcę szybki ale mogę również wykorzystać oryginalne o Honkera tylko że będę miał dziurę po pokrętle od zegara.
Czy dobrze zrozumiałem?
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Mechanizmu, tarcza wg mojego opisu to tylko to zadrukowane tworzywo z cyferkami.mkzibi pisze: 1.zegary lublina wykorzystuję do pobrania tarczy obrotomierza
Z poloneza diesla wykorzystujesz tarcze z cyferkami z wlasciwa czcionka i kolorem podswietlenia i szybke z jedna dziura. Jest to opcja, a nie koniecznosc. Mozna zostawic sobie oryginalna tarcze z lublina jak komus nie przeszkadza roznica, mozna przerobic elektronicznie obrotomierz z poloneza, mozna zostawic obrotomierz z lublina oraz dodatkowo zmienic predkosciomierz na ten lublinowy(wyskalowany troche rozsadniej niz honkerowy bo tylko do 160 zamiast do 200mkzibi pisze: 2. Zegary poloneza wykorzystuję jako dawcę szybki ale mogę również wykorzystać oryginalne o Honkera tylko że będę miał dziurę po pokrętle od zegara.

Ps. Nastepne pytania techniczne zadawaj w innym watku, np w szybkie pytanie lub zaloz temat o swoim aucie abysmy juz ot nie robili.
http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Dzień dobry,
przymierzam się do zakupu Honkera a raczej szukam już konkretnie. Do tej pory udało mi się obejrzeć 4 sztuki dostępne obecnie na aukcjach (ceny od 6900 do 12 tys). Raczej wolałbym model 2000 a praktycznie dostępny jest jedynie ten z nowych wersji:
http://otomoto.pl/oferta/tarpan-honker- ... 585508b753
Po wizycie wiadomo że:
opony do wywalenia - skostkowane okrutnie
blacharka - rdza wyłazi wszędzie pod oknami, zawiasami, szyba przód itp i na pewno 1 próg
nie działa blokada tylnego mostu .
reduktor wyskakuje zaraz po ruszeniu, po przytrzymaniu ręką jakoś trzyma ale przy powolnej jeździe - mają to zrobić bo podobno regulacja?
blokada mechanizmu ciężko wskakuje
wyciek spod miski
wyciek z reduktura
Silnik procuje bardzo równo i cicho, nie kopci. Auto odpalone na starterze bo chyba stało od 2 miesięcy.Auta bo sprzedający ma ich kilka ponoć jeździły na budowach - dowoziły personel.
Na co zwrócić uwagę żeby pierwszą wizytą nie był warsztat? Czy może macie namiar gdzie w Krakowie/okolice (Auto stoi w Jerzmanowicach) można podjechać do mechanika/diagnostyka aby od razu zlokalizować co jest do ewentualnej wymiany.
Części nie są drogie ale nie chciałbym zaczynać przygody od wysyłania np skrzyni redukcyjnej do naprawy...
Pozdrawiam
Maciej
przymierzam się do zakupu Honkera a raczej szukam już konkretnie. Do tej pory udało mi się obejrzeć 4 sztuki dostępne obecnie na aukcjach (ceny od 6900 do 12 tys). Raczej wolałbym model 2000 a praktycznie dostępny jest jedynie ten z nowych wersji:
http://otomoto.pl/oferta/tarpan-honker- ... 585508b753
Po wizycie wiadomo że:
opony do wywalenia - skostkowane okrutnie
blacharka - rdza wyłazi wszędzie pod oknami, zawiasami, szyba przód itp i na pewno 1 próg
nie działa blokada tylnego mostu .
reduktor wyskakuje zaraz po ruszeniu, po przytrzymaniu ręką jakoś trzyma ale przy powolnej jeździe - mają to zrobić bo podobno regulacja?
blokada mechanizmu ciężko wskakuje
wyciek spod miski
wyciek z reduktura
Silnik procuje bardzo równo i cicho, nie kopci. Auto odpalone na starterze bo chyba stało od 2 miesięcy.Auta bo sprzedający ma ich kilka ponoć jeździły na budowach - dowoziły personel.
Na co zwrócić uwagę żeby pierwszą wizytą nie był warsztat? Czy może macie namiar gdzie w Krakowie/okolice (Auto stoi w Jerzmanowicach) można podjechać do mechanika/diagnostyka aby od razu zlokalizować co jest do ewentualnej wymiany.
Części nie są drogie ale nie chciałbym zaczynać przygody od wysyłania np skrzyni redukcyjnej do naprawy...
Pozdrawiam
Maciej
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Obawiam sie, ze jezeli chcesz miec sprawne auto to nie unikniesz wizyty u mechanika i blacharza zaraz po zakupie. Starszego honera mozna w tych pieniadzach kuoic w miare dobrym stanie, h2000 to zajechane i wyeksploatowane sztuki wymagajace sporo pracy i nakladow finansowych. Mysle, ze pakiet startowy z oponami i wyprowadzeniem h2000 (i to bez wodotryskow) to cos okolo 10tys - nieco taniej wyjdzie jak masz warunki i sam bedziesz wszystko robic.
Wyskakujacy reduktor moze wymagac nieco wiecej pracy niz tylko regulacje...
Wyskakujacy reduktor moze wymagac nieco wiecej pracy niz tylko regulacje...
http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
taka jest idea żeby sobie przy aucie dłubać a do tego budować terenową wyprawówkę. Problem że brakuje mi 5 cm do wjechania do garażu ale może na spuszczonym ciśnieniu go docelowo wtargam.przez bramę.
Sprzedający ma takiego samego który "wygląda" ładnie ale chce 3 tyś więcej. Ogniska rdzy zostały zamalowane i gdyby go utaplać w błocie wyglądałby na zdrowego. Ale to i tak już wyłazi bo było zrobione ot tak.
10 tyś to i może będzie doceloweo mało, choć w pakiecie startowym to w tej cenie kupiłbym chyba całe zawieszenie...
Sprzedający ma takiego samego który "wygląda" ładnie ale chce 3 tyś więcej. Ogniska rdzy zostały zamalowane i gdyby go utaplać w błocie wyglądałby na zdrowego. Ale to i tak już wyłazi bo było zrobione ot tak.
10 tyś to i może będzie doceloweo mało, choć w pakiecie startowym to w tej cenie kupiłbym chyba całe zawieszenie...
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Sama blacharka, ktorej nie przeskoczysz przy tych autach oraz malowanie pozniej to minimum 5tys (przy wersji barfzo budzetowej przy malowaniu samodzielnie w przyslowiowej stodole). Konserwacja spodu to tez minimum tysiak. Nowe opony terenowe i to nie topowe modele to ok 1500-2000zl, nowa ramka szyby przedniej a bedzie napewno do wymiany to 6-7 stow. Jak widzisz juz przekroczylismy 8tys, a jeszcze nie zaczelismy sie mechanika zajmowac
niestety auta z gotkowic slyna z czeskich remontow, wiec obawiam sie ze te 5tys za blacharke i malowanie to mocno zanizona kwota. Tak jak juz wspomnialem, reduktor tez moze Ci wygenerowac duze koszta. Wycieki, jak nie sa mocne to nie jest dramat, bo honker zawsze gdzies sie poci - walka z uszczelnianiem nie do wygrania na dluzsza mete. Ja kupilem wg mnie calkiem fajna i w swietnym stanie technicznym baze... Koszt szacowanego remontu na poczatku juz jest dawno nieaktualny, wyszlo wiele zupelnie nie przewidywanych wczesniej sytuacji, a jeszcze wiele moze sie pojawic
wyprowadzenie takiego pojazdu zwykle przekracza wartosc jego zakupy (no ale to tez zalezy od przyjetych przez wlasciciela standardow).


http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
dlatego chciałbym dać jak najmniej na start, a przynajmniej od razu widać co jest do roboty (blacharka) bo trafić auto ze zdrową blacha to chyba cud. Na forum są zdjęcia niebieskiego honka i po myciu zeszła farba... jak je oglądam to wszystkie gniją w tych samych miejscach, po prostu zrobione do dupy.
Bardziej mi zależy na napędach żeby wystarczył tylko serwis i przegląd a nie wymiana na dzień dobry.
Bardziej mi zależy na napędach żeby wystarczył tylko serwis i przegląd a nie wymiana na dzień dobry.
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Ten niebieski, ktory zmienil wyglad po myciu przemyslowym karcherem to wlasnie moja baza do remontu. Tez niestety przeszel czeski remont w wyniku ktorego zamaskowano stan blacharki, po to zostal poddany takiemu niecodziennemu myciu by to wszystko uwidocznic, zwyklym karcherem takiego efektu by sie nie osiagnelo
Tego tzn blacharki w h2000 nie przeskoczysz niestety. Kolega kupil niebieskiego w znacznie lepszym stanie blacharskim od mojego ale progi i ramki przedniej szyby i tylnej wymagaly wymiany. Niektorym polatanie tego wystarczy inni beda chcieli to robic porzadnie i wymieniac cale elementy aby miec spokoj na troche dluzej. Jak masz ograniczony budzet to w cenie 12-15tys mozna kupic honkera w swietnym stanie, nie wymagajacego nakladow finansowych - z tym ze to bedzie auto z lat 90tych.

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
hm... pozwolę się nie zgodzić - w porównaniu do innych marek używanych osobiście ( Audi A6, toyota LC120 itd.) honker wypada porównywalnie , albo lepiejwojas pisze: bo honker zawsze gdzies sie poci .



PS
Blacharka mi leci, ale olej - nieeeee

Polonez Quattro GG 1715477
http://www.4x4.szczecin.pl
http://www.4x4.szczecin.pl
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
moze nie masz juz oleju?
chyba nie znam zadnego h2000, ktory nie ma nigdzie zadnego pocenia sie.

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
- sebeks
-
- Posty: 6315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
- Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
bo fabryczne uszczelnienia są do dupy. Jak sobie sam uszczelnisz dobrze, to pocić się nie będzie ( no może po za odpowietrznikami). Jak jak sobie skrzynię w moim złomie uszczelniłem, to skończyło się cynkowaniem klapy od spodu, bo zaczęła korodować. Wcześniej nie korodowała, bo zawsze była wilgotna od oleju. Z tego samego powodu wymieniłem miskę olejową w silniku na aluminiową.
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Witaj co do wyskakującego reduktora to nie pomoże regulacja.Uszkodzony prawdopodobnie jest synchronizator,żeby było zrobione porządnie to nie
wystarczy wymiana samego synchronizatora może okazać się że trzeba także wymienić koło zębate , u mnie tak było że
w reduktorze musiałem wymienić synchronizator i koło zębate bo było uszkodzone sprzęgło kłowe synchronizatora
wystarczy wymiana samego synchronizatora może okazać się że trzeba także wymienić koło zębate , u mnie tak było że
w reduktorze musiałem wymienić synchronizator i koło zębate bo było uszkodzone sprzęgło kłowe synchronizatora
Aro 243d 2.5D
Tarpan Honker 2.5d
Tarpan Honker 2.5d
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Tego chyba sobie odpuszczę bo sprzedający wygląda jakby sprzedać nie chciał a stoi mu kilka tylko że kiepskie są. DZiś oglądałem niebieskiego
ładny ale drogi i do tego 2ka wiec jeszcze sporo zachodu zeby przerejestrowac. Jutro takie 4 sa na aukcji ale do dziś trzeba było składać oferty...

Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Witam piszę odnośnie tego Honkera na tory. Bardzo mnie on interesuje pod kątem pojazdu kolejowego. Mam pytanie czy jest możliwosc zobaczenia jakiś zdjęć konstrukcji tych kół kolejowych. Jak to jest zamontowane i skonstruowane?robertpoznań pisze:Nie chciałbym dzielić się na forum ceną za jaką kupiłem to nadwozie - udało mi się go naprawdę kupić za dobre pieniądze - za tyle ile kosztuje polakierowanie całego nadwozie od nowa u powiedzmy dobrego lakiernika.
https://picasaweb.google.com/1028981678 ... 3470177538
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Odświeżam temat bo trochę zamarł, jest nawet sporo (jak na skalę produkcji) wystawionych ogłoszeń H2000 ale wiszą dość długo wiec albo rynek się nasycił albo to nie rokujące złomy. Oglądał ktoś?
wyglądają na zmęczone życiem.
http://allegro.pl/honker-i6793111950.html
te podobnie
https://www.otomoto.pl/oferta/tarpan-ho ... yOpvh.html
ten trochę lepiej ale inny wystawiany przez tego sprzedawcy był odpicowany że aż raził na zdjęciach.
https://www.otomoto.pl/oferta/tarpan-ho ... xtor=SEC-8
wyglądają na zmęczone życiem.
http://allegro.pl/honker-i6793111950.html
te podobnie
https://www.otomoto.pl/oferta/tarpan-ho ... yOpvh.html
ten trochę lepiej ale inny wystawiany przez tego sprzedawcy był odpicowany że aż raził na zdjęciach.
https://www.otomoto.pl/oferta/tarpan-ho ... xtor=SEC-8
K160 ........ W163/D1
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Wszystkie honkery 2000 dostępne obecnie na rynku to delikatnie mówiąc pojazdy mocno wyeksploatowane, z dużymi przebiegami jak na honkera, do kapitalnych remontow blacharskiech (cześć jest tylko podpicowana, a część nawet nie) i często mechanicznych, dodatkowo najczęściej są zarejestrowane na 2 osoby, a dziś jest bardzo ciężko przerejestrować taki pojazd na więcej osób.
http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Tak w ogóle Honker 2000 ma jakieś zalety względem poprzedników z lat 96-2000 poza blokada mostu i uchylanymi szybami? bo już tracę nadzieję na znalezienie możliwego H2000
K160 ........ W163/D1
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Ma silnik euro3 102 konny (od 2003). Ma fajniejsza deske i z zewatrz jest znacznie ladniejszy (moje zdanie choc to kwestia gustu ale nie slyszalem jeszcze aby ktos h2000 przerabial na starszego, a starsze regularnie sa przestylizowywane na h2000). Ma duzo drobnych zmian konstrukcyjnych jak np. stabilizator tylnego zawieszenia. Odrobine mniej gnije niż egzemplarze z czasow daewoo(96-2000) choc bardziej niz nadwozia z czasow FSR. Honkery 2000 choc jest sporo zmian technicznych to w niezmienionej wersji stylistycznej produkowane sa do dzis.
http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Bez obrazy ale porównywanie tegowojas pisze: Ma fajniejsza deske i z zewatrz jest znacznie ladniejszy (moje zdanie choc to kwestia gustu ale nie slyszalem jeszcze aby ktos h2000 przerabial na starszego, a starsze regularnie sa przestylizowywane na h2000).
http://www.fotosik.pl/zdjecie/cbaf22622c9d02b2
do tego
http://www.fotosik.pl/zdjecie/299dd0013ac416c3
to trochę jak porównywanie Angeli Merkel do Moniki Bellucci

Wygląd pierwotnej wersji honkera opracował świetny profesor od designu z krakowskiej ASP. Celem późniejszej zmiany (autorstwa chyba brygadzisty nocnej zmiany

Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
No coz o gustach sie nie dyskutuje
do porownania wybrales chyba celowo wyjatkowego kasztana(ktory co prawda skonczyl jako bardzo ladny pojazd) - fakt h2000 bez rur wyglda jak kasztan, na szczescie 95% wypuszczali z ryrami 
Tytulem sprostowania: Deska do honka 2000 nie jest deska z lublina tylko deska do honka 2000 z wykorzystaniem przyciskow, kratek, popielniczek itp z lublinowej


Tytulem sprostowania: Deska do honka 2000 nie jest deska z lublina tylko deska do honka 2000 z wykorzystaniem przyciskow, kratek, popielniczek itp z lublinowej
http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Target honkerów jest dość specyficzny. No bo kto, poza pozytywnie zakręconymi koneserami, których pewnie można na palcach policzyć kupi honkera? Kiedyś był to jedyny wybór w tej kategorii cenowej, dziś za tę kasę można kupić jakieś Disco, które po podstawowym ogarnięciu obwiezie na koniec Europy i z powrotem, podczas gdy na honka trzeba wyłożyć jeszcze 200% ceny zakupu na blacharkę, malowanie, i remont mechaniczny wraz ze zdobyciem części, które są trudno osiągalne i drogie.andrzej76 pisze:Odświeżam temat bo trochę zamarł, jest nawet sporo (jak na skalę produkcji) wystawionych ogłoszeń H2000 ale wiszą dość długo wiec albo rynek się nasycił albo to nie rokujące złomy. ...
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Jako, ze przez ostatnie poltora roku wymienilem pewnie ponad polowe czesci w moim honkerze to stanowczo zaprzeczam, ze czesci sa trudno osiagalne...wieprzowina pisze:...podczas gdy na honka trzeba wyłożyć jeszcze 200% ceny zakupu na blacharkę, malowanie, i remont mechaniczny wraz ze zdobyciem części, które są trudno osiągalne i drogie.

Niemniej wspomniane disco pewnie byloby znacznie tansze - ja bym sie jednak nie zamienil.
http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Masz budżet pozwalający się bawić na bogato. Pewnie jak będziesz potrzebował np. reduktor, kupisz nowy za kilkanaście tysięcy. Ale rynek wtórny części dedykowanych do honka praktycznie nie istnieje.
P.S.
Faktycznie to nie deska z Lublina. Raz siedziałem w Lublinie, a podobieństwo mnie zmyliło.
P.S.
Faktycznie to nie deska z Lublina. Raz siedziałem w Lublinie, a podobieństwo mnie zmyliło.
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Budżet może nie był mały jak na honkera ale bardzo mocno przesadziłeś z kupowaniem reduktora za kilkanaście tyś, no ale ok.wieprzowina pisze:Masz budżet pozwalający się bawić na bogato. Pewnie jak będziesz potrzebował np. reduktor, kupisz nowy za kilkanaście tysięcy. Ale rynek wtórny części dedykowanych do honka praktycznie nie istnieje.
P.S.
Faktycznie to nie deska z Lublina. Raz siedziałem w Lublinie, a podobieństwo mnie zmyliło.
Jak sam dobrze wiesz, jak ktoś siedzi w temacie to da się kupić różne elementy czy podzespoły w bardzo przystępnych cenach - domyślam się, że jak Ty kupowałeś np. nowy silnik andorii do swojego to nie zapłaciłeś za niego 36tyś zł (jakoś tyle w tym roku zapłaciła fabryka za sztukę silnika andorii euro3... a kupili ich chyba 30)

A wracając do tematu gustu...

na serio bardziej podoba CI się taki honker:

od takiego:

i wnętrza:
Mi nie podoba się ten starszy przód rodem z tarpana rolnika, znacznie wolę te zwalone z jeepa pionowe wycięcia, połączone z fabrycznymi rurami.

http://honkerteam.pl - strona o autach Honker
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: Kupno Honkera - pytanie za ile warto?
Co do karoserii - jak dla mnie nie ma porównania. Cała koncepcja jest klasyczna i spójna, operująca liniami poziomymi. Pionowe wloty nowego pasują jak pięść do nosa, a ich dżipowatość smutno próbuje coś udawać. Jest nijaka i brakuje dołu - wygląda jakby ktoś ją oberżnął flexem.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/cbaf22622c9d02b2
Z premedytacją wklejam ponownie to zdjęcie, które nie wiedzieć czemu nazwałeś kasztanem.
Oczywiście w starym takie elementy jak lusterka czy ramiona wycieraczek wyglądają archaiczne - ale wynikają z innego czasu produkcji. Brakuje też loga.
Zdjęcia wybrałeś słabo - na tym drugim nie widać karoserii - jest za to jakaś choinka obsrana lampeczkami, rurkami, wyciągarką, na kozackich gumach, z wybłyszczonymi mostami. Porównujemy karoserię - jak obkleisz tym starego to też niewiele będzie widać.
Dla mnie przód nowego jest spaprany. Nie mam interesu w chwaleniu jednego czy drugiego - nie mam ani nowego, ani starego. Pokaż komuś kto jest dla Ciebie autorytetem zdjęcia obu - tylko wersję sauté - bez rurek i tego całego badziewia.
Wnętrze starego ze zdjęcia jest umordowane i też wygląda na niedzisiejsze z powodu kształtu kierownicy, regulacji nawiewu, kratek, tapicerki na drzwiach itd. Tu rozumiem, że może się mniej podobać, bo to z nowego bardziej przystaje do dzisiejszych rozwiązań. Ale ma wyrazisty panel dużych włączników, które można obsługiwać w futrzanych rękawicach no i zegary, które mają to co powinny - czyli woltomierz, ciśnienie oleju, właściwie dobrany zakresem prędkościomierz i obrotomierz (akurat nie wiedzieć czemu ten na zdjęciu jest bez)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/cbaf22622c9d02b2
Z premedytacją wklejam ponownie to zdjęcie, które nie wiedzieć czemu nazwałeś kasztanem.
Oczywiście w starym takie elementy jak lusterka czy ramiona wycieraczek wyglądają archaiczne - ale wynikają z innego czasu produkcji. Brakuje też loga.
Zdjęcia wybrałeś słabo - na tym drugim nie widać karoserii - jest za to jakaś choinka obsrana lampeczkami, rurkami, wyciągarką, na kozackich gumach, z wybłyszczonymi mostami. Porównujemy karoserię - jak obkleisz tym starego to też niewiele będzie widać.
Dla mnie przód nowego jest spaprany. Nie mam interesu w chwaleniu jednego czy drugiego - nie mam ani nowego, ani starego. Pokaż komuś kto jest dla Ciebie autorytetem zdjęcia obu - tylko wersję sauté - bez rurek i tego całego badziewia.
Wnętrze starego ze zdjęcia jest umordowane i też wygląda na niedzisiejsze z powodu kształtu kierownicy, regulacji nawiewu, kratek, tapicerki na drzwiach itd. Tu rozumiem, że może się mniej podobać, bo to z nowego bardziej przystaje do dzisiejszych rozwiązań. Ale ma wyrazisty panel dużych włączników, które można obsługiwać w futrzanych rękawicach no i zegary, które mają to co powinny - czyli woltomierz, ciśnienie oleju, właściwie dobrany zakresem prędkościomierz i obrotomierz (akurat nie wiedzieć czemu ten na zdjęciu jest bez)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości