Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » czw wrz 26, 2019 6:54 pm
Generic pisze: ↑czw wrz 26, 2019 5:47 pm
Yhm... Fanem marki to nie jestem. Raczej zwykle jeżdżąc Suzuki krytykowałem Patrole o-)
No i niestety długi, choć znacznie sensowniejszy na moje potrzebny, wizualnie już nie ma tego czegoś...
Jeżeli 35" wchodzi bez spoa i nie trzeba wyciąć pół auta, żeby nie tarło to tym lepiej.
Ale długi to niestety bez grubego liftu nie wygląda o-\ Próżne to, ale jednak o-)
nie 35" ale 32" to taki dobry rozmiar do tego auta plus sensowne resory z amorami , + intercoler i z 115km robimy jakieś 130km , taka 160 to dziś prawie klasyk , wspominam dziś z sentymentem , kawał porządnego żelaza

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » czw wrz 26, 2019 7:21 pm
-
goralski
-

- Posty: 10925
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » pt wrz 27, 2019 4:08 pm
wg mnie to idealny "zaopatrzeniowiec", w Szklarskiej w schroniskach jest kilka k160 i grów, te pierwsze zdecydowanie lepiej sobie z tym radzą

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
wskodziana

- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: wskodziana » czw lis 07, 2019 10:51 am
Czy do wymiany uszczelniaczy zaworów trzeba zdejmować głowicę w 2.8 td
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw lis 07, 2019 12:16 pm
Niektórzy potrafią bez.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » czw lis 07, 2019 6:01 pm
można bez tylko trza umieć
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
pavel00
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 8:37 am
Post
autor: pavel00 » wt lis 12, 2019 7:56 pm
Pacjent nissan patrol y 61 2.8.
Po uruchomieniu zimnego silnika, słychać głośne stuki , po 30 sek . pracy stukanie ustępuje . Jaka może być przyczyna.
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » wt lis 12, 2019 8:26 pm
Zależy jakie to stukanie.Daj film, ale stawiam, że to hydro-popychacze.
Ostatnio zmieniony wt lis 12, 2019 9:15 pm przez
purti, łącznie zmieniany 1 raz.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » wt lis 12, 2019 8:33 pm
Całkiem możliwe.
-
pavel00
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 8:37 am
Post
autor: pavel00 » wt lis 12, 2019 8:45 pm
A możliwe żeby któryś z wtryskiwaczy tak stukał?
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » wt lis 12, 2019 9:16 pm
Teoretycznie tak.Da się rozróżnić szklanki od wtrysków.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
pavel00
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 8:37 am
Post
autor: pavel00 » śr lis 13, 2019 8:38 pm
Poszedłem przed chwilą uruchomić silnik w patrolu, żeby nagrać film z tymi stukami, o dziwo nie stukało. nie wierze w cudowne uzdrowienie. Rano kolejny test.
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » wt lis 19, 2019 10:57 pm
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » śr lis 20, 2019 5:58 pm
ja założysz jak inżynier kazał to tak
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » śr lis 20, 2019 11:39 pm
Mówisz do mnie czy do zabieganego mechanika w warsztacie?

-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » czw lis 21, 2019 5:24 pm
Raymund pisze: ↑śr lis 20, 2019 11:39 pm
Mówisz do mnie czy do zabieganego mechanika w warsztacie?
do Ciebie , bo mechanikom nie ufam bo oni mają płacone od przerobu lub stałą i mają wywalone na wszystko , a jak coś się sypnie to wina materiału , nie ich bo oni zrobili dobrze , ja przy swoich autach robię sam . jak będziesz w jakimś warsztacie to zobacz czy używają klucza dynanometrycznego , koła 90-140Nm , filtr oleju , korek średnio 20-25Nm .
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw lis 21, 2019 7:48 pm
Nawet jesli, to ten klucz kalibracje widzial na kontroli jakosci jak opuszczal fabryke....
P.S. Do autora pytania: zobacz, czy w sprzedazy nie ma lozysk Timken. Wg. mojego doswiadczenia trzymaja super jakosc.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » czw lis 21, 2019 11:25 pm
Marci pisze: ↑czw lis 21, 2019 5:24 pm
Raymund pisze: ↑śr lis 20, 2019 11:39 pm
Mówisz do mnie czy do zabieganego mechanika w warsztacie?
do Ciebie , bo mechanikom nie ufam bo oni mają płacone od przerobu lub stałą i mają wywalone na wszystko , a jak coś się sypnie to wina materiału , nie ich bo oni zrobili dobrze , ja przy swoich autach robię sam . jak będziesz w jakimś warsztacie to zobacz czy używają klucza dynanometrycznego , koła 90-140Nm , filtr oleju , korek średnio 20-25Nm .
Sam to zazwyczaj wymieniam .
W zaprzyjaźnionym warsztacie .
Ostatnie montowane dwa lata temu jeżdżą na ostatniej podkładce . Daję im góra 2 mce.
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » czw lis 21, 2019 11:28 pm
purti pisze: ↑czw lis 21, 2019 7:48 pm
Nawet jesli, to ten klucz kalibracje widzial na kontroli jakosci jak opuszczal fabryke....
P.S. Do autora pytania: zobacz, czy w sprzedazy nie ma lozysk Timken. Wg. mojego doswiadczenia trzymaja super jakosc.
Nie znalazłem.
Oryginały 250£ , zastanawiam się , bo gdyby trol nie został przytulony przez tira ....
Nie wiem ile tym pojeżdżę jeszcze .
-
44misiaki
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt lip 20, 2010 1:15 pm
Post
autor: 44misiaki » ndz gru 01, 2019 12:18 pm

Automat GU4 + 3.0M57
Czy jest jakiś Spec u nas / sposób zmiany mapy automatu aby wcześniej zrzucał biegi ?
Generalnie chodzi to super w terenie ale na dojazdach nawet przy nie najdynamiczniejszej jeździe zrzuca pow. 3500rpm - nawet przy 40000
Cisza i głucho

Patrol Y61_long / Nikon Fx i żeby więcej czasu...
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » śr sty 01, 2020 9:37 pm
Kutfa ! Nowy rok ha ha.
Skąd woda pod nogami pasażera w y61?
Przerabiał ktoś problem?
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » czw sty 02, 2020 8:21 am
Skropliny z klimy ?
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » sob sty 04, 2020 9:26 am
Piotrek M pisze: ↑czw sty 02, 2020 8:21 am
Skropliny z klimy ?
Czytałem o tym, ale niece mogę tego wężyka z lokalizować.
Wybebeszyłem podłogę. Schnie. Myslę wodą potraktować go na początek .
I jeszcze jedno - tylne boczne drzwi mają śruby pod łokietnikiem, a niego sciągamy do góry. Mam rację?
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw sty 09, 2020 12:13 pm
Deuter z Olkusza daje radę.
Pomyśl, czy aby na pewno potrzebujesz polibuszy...A jak już, to czy we wszystkich miejsach.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości