zmota
Moderator: Albert_N
zmota
Witam
Panowie mam na podwórku nissana patrola gr 4.2 benzyna przerobionego w jednej znanej polskiej firmie wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę ale ja chcę startować w orlenie i różnegorodzaju rajdach na terenie polski i mam dość powarzny problem czy przerabiać patrola a jak wiadomo on waży dość sporo(2200kg) i przeróbka jego nie ma większego sensu bo koszt przebudowy przekroczy jego wartość a w tej chwili wart jest 70 tyś.
Czy może kupić długą suzukę samuraja wło9żyć silnik z czegoś większego masty z mercedesa albo z k160 dwie elektryczne wyciągarki i w klasie turystycznej można startować ale w extreme raczej się nie da bo rama może się złożyć.
CZy kupić mercedesa g i pociąć odchódzić do 1500 kilo dać dwa elektryki i startować narazie w turystycznej a potem próbować w extreme.\
Proszę o opinie rady doświadczenia proszę o wskazówki co do czego mogę włożyć żeby te samochody żeczywiście chciały żeczywiście jeździć.
Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję.
Panowie mam na podwórku nissana patrola gr 4.2 benzyna przerobionego w jednej znanej polskiej firmie wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę ale ja chcę startować w orlenie i różnegorodzaju rajdach na terenie polski i mam dość powarzny problem czy przerabiać patrola a jak wiadomo on waży dość sporo(2200kg) i przeróbka jego nie ma większego sensu bo koszt przebudowy przekroczy jego wartość a w tej chwili wart jest 70 tyś.
Czy może kupić długą suzukę samuraja wło9żyć silnik z czegoś większego masty z mercedesa albo z k160 dwie elektryczne wyciągarki i w klasie turystycznej można startować ale w extreme raczej się nie da bo rama może się złożyć.
CZy kupić mercedesa g i pociąć odchódzić do 1500 kilo dać dwa elektryki i startować narazie w turystycznej a potem próbować w extreme.\
Proszę o opinie rady doświadczenia proszę o wskazówki co do czego mogę włożyć żeby te samochody żeczywiście chciały żeczywiście jeździć.
Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję.
tak po pierwsze to wiem że można zrobić samochód do klasy turystycznej tak żeby po nie wielkich przeróbkach startować w extremie. po drugie to macie rację nie określiłem w jakij klasie chcę startować chcę startować w turystycznej a potem się zobaczy. po trzecie to wyciągarek w turystycznej nie można używać ale zależy na jakich rajdach
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Do turystyka z opcją zmiany na extrem to motał bym na suzuce. Duże auta (np. Patrol) potrzebują dużych kół aby dobrze jechać. Sporo rajdów ma ograniczenia w klasie turystycznej do 33".
Tak więc:
1. Kupno suzuki
2. Przerobienie na sprężyny
3. Reduktor Calmini 4,16
4. opony 31" z bieżnikiem simex lub supre swamper
Można walczyć
Tak więc:
1. Kupno suzuki
2. Przerobienie na sprężyny
3. Reduktor Calmini 4,16
4. opony 31" z bieżnikiem simex lub supre swamper
Można walczyć

Re: zmota
Na jaką wyprawę? Nad morze? W góry? Do Afryki? Jest wart 7dych i jeszcze się zastanawiałeś, czy go nie przerabiać?? Czegoś nie kumam...saymon198 pisze:wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę


Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: zmota
na wyprawe pod super marketrort_ pisze:Na jaką wyprawę? Nad morze? W góry? Do Afryki? Jest wart 7dych i jeszcze się zastanawiałeś, czy go nie przerabiać?? Czegoś nie kumam...saymon198 pisze:wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę
![]()

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
Re: zmota
Możliwe, możliwe...sciba pisze:na wyprawe pod super marketrort_ pisze:Na jaką wyprawę? Nad morze? W góry? Do Afryki? Jest wart 7dych i jeszcze się zastanawiałeś, czy go nie przerabiać?? Czegoś nie kumam...saymon198 pisze:wszystko jest z nim super bo samochód jest zajebisty na wyprawę
![]()

Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Co po pkt 2 wcale nie trzeba motać na sprężynachAdamo pisze:Do turystyka z opcją zmiany na extrem to motał bym na suzuce. Duże auta (np. Patrol) potrzebują dużych kół aby dobrze jechać. Sporo rajdów ma ograniczenia w klasie turystycznej do 33".
Tak więc:
1. Kupno suzuki
2. Przerobienie na sprężyny
3. Reduktor Calmini 4,16
4. opony 31" z bieżnikiem simex lub supre swamper
Można walczyć
Co do pkt 3 nie musi być calimini
Co do pkt4 nie musi być 31 simex albo bogger
żeby móc powalczyć ze zmotami na patrolach...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Adaś musisz zweryfikować swoje poglądy
napisz swój terminarz to może będziesz mógł
zmienić zdanie
spręzyny ponieważ resory w bagnie lubią sie wyginac przy uszach
poza tym dużo szybciej pycisz na dojazdówkach z większą kontrolą nad zmotą
co do środkowego kółka w reduktorze ciekaw jestem czy masz tam spaw
czy pasówke termiczną
co do opon simex32" lub 29" które jest za małe
swamper potrzebuje prędkości obrotowej by robił w błocie
napisz swój terminarz to może będziesz mógł
zmienić zdanie
spręzyny ponieważ resory w bagnie lubią sie wyginac przy uszach
poza tym dużo szybciej pycisz na dojazdówkach z większą kontrolą nad zmotą
co do środkowego kółka w reduktorze ciekaw jestem czy masz tam spaw
czy pasówke termiczną
co do opon simex32" lub 29" które jest za małe
swamper potrzebuje prędkości obrotowej by robił w błocie
landwarsztat
" i tak warto żyć"
" i tak warto żyć"
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Jeszcze nie miałem problemów z resorami w bagnie. Podejrzewam że przyjdzie taki okres gdzie będę przerabiał na springi ale jak na razie mam sporo innych rzeczy do zmotania.
A kółko nie jest połączone na żaden z wymienionych przez Ciebie sposobów
No może jest wciskane termicznie ale to nie trzyma go.
Napisałem że można powalczyć. Co nie jest równoważne z wygrywaniem. Wiadomo że komfort jazdy(tudzież i trzymanie się drogi) jest lepsze na springach.
A kółko nie jest połączone na żaden z wymienionych przez Ciebie sposobów

Napisałem że można powalczyć. Co nie jest równoważne z wygrywaniem. Wiadomo że komfort jazdy(tudzież i trzymanie się drogi) jest lepsze na springach.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Troche mnie rozbawił temat. Mimo, że nie mam prawie nic do powiedzenie w sprawie rajdów, to wszystko brzmi tak:
Mamo mam kupić spadochron i być skoczkiem czy akwalung i zostać nurkiem, a może rower? A mama czytaj książki i zostań lekarzem.
Żeby wiedzieć trzeba spróbować. I nie koniecznie żeby skoczyć ze spadochronem trzeba go od razu kupować. Poproś któregoś ze starych wyjadaczy niech cię weźmie na jakąs imprezkę i sam posmakujesz co najlepiej ci odpowiada.
Mamo mam kupić spadochron i być skoczkiem czy akwalung i zostać nurkiem, a może rower? A mama czytaj książki i zostań lekarzem.
Żeby wiedzieć trzeba spróbować. I nie koniecznie żeby skoczyć ze spadochronem trzeba go od razu kupować. Poproś któregoś ze starych wyjadaczy niech cię weźmie na jakąs imprezkę i sam posmakujesz co najlepiej ci odpowiada.
Samurai - seria
- na serio 
Pacierza i piwa nie odmawiam!


Pacierza i piwa nie odmawiam!
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Na Fedimie (Super Swamper) 35/10,50/16kreet pisze:Adamo pisze:Podróba simexa robi bardzo dobrzesuzus pisze:co do opon podróba simexa słabo robi oto zapytaj D Szope
a bogger słabo trzyma na trawersach
także na dwoje babka wróżyła
Bogger trzyma na trawersach całkiem dobrze.
Na obu jeździłem
A teraz na czym jeździsz?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości