a co ? niby żuk nie ma podpartego wałka ?Kruk pisze:wymien
uazowe dyfry sa mocniejsze uaz - 4 satelity, walek atakujacy podparty jest jeszcze na koncu lozyskiem, zuk 2 satelity ponadto uaz ma polosie calkowicie odciazone

Moderator: Student
Jezu, ale on nie napisał, że ma tylni most z Żuka, tylko przekładnię główną i mechanizm różnicowy. Co mają do tego półosie?Kruk pisze:wymien
uazowe dyfry sa mocniejsze uaz - 4 satelity, walek atakujacy podparty jest jeszcze na koncu lozyskiem, zuk 2 satelity ponadto uaz ma polosie calkowicie odciazone
Podparcie wałka atakującego łożyskiem na końcu jest zarówno w żuku jak i w uazie. Poza tym taka konstrukcja, jest akurat nieszczęściem (wyłamujące się gniazdo tego łożyska). W nowoczesnych dyfrach wałek podparty jest tylko z jednej strony.Kruk pisze:wymien
uazowe dyfry sa mocniejsze uaz - 4 satelity, walek atakujacy podparty jest jeszcze na koncu lozyskiem, zuk 2 satelity ponadto uaz ma polosie calkowicie odciazone
Tak, tydzień temu robiłem przód cały półosie + przegub+ łożyska na nowych częściach składałem wszystkoRozbierałeś kiedyś most i próbowałeś go złożyć Kolego?
Nie zawracaj sobie głowy wnętrznościami tylnego mostu. Jeżeli jest sprawny i ma przełożenia zgodne z przednim to nie trać czasu i pieniędzy na remont tylko jeźdź.
noi co ci potym lozysku, aby sie rozpada, jest ono czy niema tasamo wszystko chodzi, amoze nawet i bezawaryjniejKruk pisze:wymien
uazowe dyfry sa mocniejsze uaz - 4 satelity, walek atakujacy podparty jest jeszcze na koncu lozyskiem, zuk 2 satelity ponadto uaz ma polosie calkowicie odciazone
Przemekslaw pisze:bo temat sie chyba wyczerpał...ileż można pisac że najlepsze do UAZa sa mosty od UAZa
Spokojnie, to było pytanie do kolegi Kruka...Rozbierałeś kiedyś most i próbowałeś go złożyć Kolego?
Tak, tydzień temu robiłem przód cały półosie + przegub+ łożyska na nowych częściach składałem wszystko
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość