MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » pt maja 04, 2007 7:57 pm
Stałem się pół szczesliwym włascielem Wrangler'a ponieważ kupiłem go za grosze ma pewne niedociągniecie własciwie chodzi mi o silnik ma wsadzony z mazdy 626 2.0d moze by mi ktoś potpowiedział z czego by jeszcze slnik pasował bo silniczek z mazdy ma straszne problemy z ruszeniem auta a co dopiero jazda pod jakoś górke dzisiaj rozmawiałem z gosciem co ma wsadzoną 2.0 z peguota z czego moge wsadzic sliniczek prosze o rady rocznik auta to 89a może 2.0 benzyne z mazdy ?
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » pt maja 04, 2007 8:04 pm
orginał 4,0 z skrzynia

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » pt maja 04, 2007 8:09 pm
Skrzynia jest originał
-
SUPER.DAWID
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: pt wrz 15, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Post
autor: SUPER.DAWID » pt maja 04, 2007 8:50 pm
Ja w swoim mam ogrinal 2,5b wystarczy w zupelnosci dodam ze mam go jescze zagazowanego i radzi sobie bardzo dobrze na 33' oponach wiec proponuje 2,5b oczywiscie od jeepa
Fiat 126p CABRIO BOSMAL 1995 Opel Frontera 1994
Jeep Wrangler YJ 1993 Syrena 104 1966
i 650zl
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » pt maja 04, 2007 9:24 pm
a diselek ten z w cherokee podejdzie ? 2,5td ?
-
Doktor-Granat

- Posty: 733
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Doktor-Granat » pt maja 04, 2007 9:26 pm

Ja myślę że 800 tka z Matiza da radę hi hi hi

Nigdy nie mów Będę , bo Nie Będziesz. Zawsze mów Jestem! "GRANAT"
-
hajdi
-

- Posty: 887
- Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: hajdi » pt maja 04, 2007 10:18 pm
Pepo pisze:a diselek ten z w cherokee podejdzie ? 2,5td ?
a slyszales ze to najgorszy silnik ze wszystkich jakie byly w jeepie ?
king cab 2.4
ramcharger 5,9
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » pt maja 04, 2007 11:18 pm
słyszałem.... to co mam zrobić ?
-
hajdi
-

- Posty: 887
- Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: hajdi » pt maja 04, 2007 11:24 pm
kupic orginalny taki jak byl wczesniej
king cab 2.4
ramcharger 5,9
-
FAT ASS

- Posty: 779
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 8:40 pm
- Lokalizacja: OPOLE
Post
autor: FAT ASS » pt maja 04, 2007 11:51 pm
hajdi pisze:kupic orginalny taki jak byl wczesniej
Popieram

-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » sob maja 05, 2007 1:20 am
i chyba tak zrobie jak nic nikt niewymsyli
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » sob maja 05, 2007 7:42 am
Pepo pisze:i chyba tak zrobie jak nic nikt niewymsyli
Nikt nie wymyslil nic lepszego niz jeepowa czterolitrowka z autometem... Ten zestaw jest nie do zajechania. Po co wiec kombinowac

?
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » sob maja 05, 2007 8:32 am
Nie ma bardziej chu.jowego silnika jak 4.0 pod wzgledem nierównomierności rozłożenia masy w samochodzie. Twoja skrzynia nie przyjmie 4.0 bo ma inny kielich i połączysz go raczej z 2.8 lub 3.1 GM (Lumina, Blazer). Włóż jakiś silnik V6 w alu bloku to przynajmiej nie będziesz jak 100% XJ zawsze osiadał przodem w byle jakim błocie.
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » sob maja 05, 2007 11:27 am
kupilem go 2.0d manual
-
pan.boczek
-

- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Post
autor: pan.boczek » sob maja 05, 2007 12:26 pm
zmien sobie przelozenia w mostach, to bedziesz bardziej dynamiczny,
ale za to obroty bedziesz mial wyzsze przy danej predkosci.
LRD3
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » sob maja 05, 2007 1:46 pm
hajdi pisze:Pepo pisze:a diselek ten z w cherokee podejdzie ? 2,5td ?
a slyszales ze to najgorszy silnik ze wszystkich jakie byly w jeepie ?
i znów zaczyna się kasztanienie co do silnika XJ 2.5 TD...... jeżeli chce ktoś jakieś info co do tego silnika to zapraszam na pw lub gg............
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » sob maja 05, 2007 2:04 pm
boris.blank pisze:Nie ma bardziej chu.jowego silnika jak 4.0 pod wzgledem nierównomierności rozłożenia masy w samochodzie. przynajmiej nie będziesz jak 100% XJ zawsze osiadał przodem w byle jakim błocie.
jakbym slyszal wywod zyda o wieprzowinie

pewnie ze fajniej wygladaja parchy i gele wklejajace sie w te same miejsca rowno po calosci
prawda jest taka, ze wszystko ma plusy i minusy... akurat jeepowski zestaw 4,0 z automatem ma zdecydowanie wiecej plusow, o.
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » sob maja 05, 2007 2:26 pm
a 4.2 ? co wy na to ?
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » sob maja 05, 2007 4:39 pm
Pepo pisze:a 4.2 ? co wy na to ?
Staroć. I zdaje się na gaźniku toto jeździło. Pfu.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
BABCIA I
-

- Posty: 1335
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: BABCIA I » sob maja 05, 2007 4:49 pm
Kupiłeś ex auto gwiazdy TV ?
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » sob maja 05, 2007 4:51 pm
Gażnik wcale nie taki zły a ten silnik zgadza sie stary, nie za mocny, ale prosty konstrukcyjnie po zmianie głowicy z Cheroka i 200 km na gazniku

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » sob maja 05, 2007 8:19 pm
słaby ? można wiedzieć coś na jego temat ? ile koni ? i czy mi bedzie pasował
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » sob maja 05, 2007 8:29 pm
stockowo, to on jakos chyba stodwadziesciapare koni ma... zdaje sie, ze nadrabia troche momentem...
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
Ryszard Giedrojć
-

- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Post
autor: Ryszard Giedrojć » sob maja 05, 2007 11:27 pm
Z tym silnikiem Mazdy 626 to jakaś zdrada, bo powinien targać Wranglera bez kłopotu. Zważ, że ten sam wariant masz robiony fabrycznie w ASIA-KIA-ROCSTA. To jest kijanka na licencji jeepa. Silnik od Mazdy 626, ale chyba coś z pojemnością sie nie zgadza. Miałem Rocste i tam był silniek diesla 2,2 . Pamiętam, że miał 2 filtry oleju.
-
Pepo
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 10:39 pm
Post
autor: Pepo » sob maja 05, 2007 11:57 pm
ja mam zwykły 2.0 i 65koni to to niechce jedzić niestety na reduktorze po miescie bo na nicwiecej niestać, wiec panowie wdeszdł by 2.2d z mazdy ? A jest zamontowany 2.0d z mazdy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości