
Silnik 3.0D
Moderator: Student
juz przeniosłemczyli wniosek z tego taki bubu że jak chcesz bardzo szybko zahamować to zrzucasz auto z biegu i wciskasz jednocześnie gaz i hamulec
to może łatwiej gaz bliżej hamulca przenieść coby obydwa pedały jedną nogą obsługiwać

na biegu jałowym tj. 800-850 działa gorzej niż serwo podłączone prawidłowo do waku-pompy. No, ale lepiej niż gdyby go nie było...a tak na serio to duża jest to różnica na serwie znaczy bardzo slabo działa na obrotach okolo 1000
Za to przy wyskoich obrotach, to właściwie po dotknięciu pedał hamulca sam wpada w podłogę.
W każdym razie nie polecam takich wopskowych kombinacji, jak tylko znajdę czas to sam założę waku-pompę , na razie mam innego Gazika na warsztacie i ten musi jeździć ( i jeździ z chęcią

"Leśny potwór."
A ja znowu mam pytanie z innego cylindra.
Dorobiłem do trzysety łapy silnika tak żeby pasowały do oryginalnych przy ramie uaza.Założyłem tez Uazowe poduszki między nie(troche juz uzywane).Na wolnych obrotach drży całe auto,najprawdopodobniej wibracje przenoszone są właśnie przez zawieszenie silnika,ponieważ żaden z elementów silnka nie dotyka karoserii.
I tu pada pytanie: jakie inne poduszki można zastosować?Ma ktoś założone od innego auta?Dodam ze myslałem o poduszkach,które maja zalane dwie szpilki, i nie stykaja sie w gumie.Pomóżcie!
Dorobiłem do trzysety łapy silnika tak żeby pasowały do oryginalnych przy ramie uaza.Założyłem tez Uazowe poduszki między nie(troche juz uzywane).Na wolnych obrotach drży całe auto,najprawdopodobniej wibracje przenoszone są właśnie przez zawieszenie silnika,ponieważ żaden z elementów silnka nie dotyka karoserii.
I tu pada pytanie: jakie inne poduszki można zastosować?Ma ktoś założone od innego auta?Dodam ze myslałem o poduszkach,które maja zalane dwie szpilki, i nie stykaja sie w gumie.Pomóżcie!
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
od dostawczego mercedesa moze?NuVo pisze:A ja znowu mam pytanie z innego cylindra.
Dorobiłem do trzysety łapy silnika tak żeby pasowały do oryginalnych przy ramie uaza.Założyłem tez Uazowe poduszki między nie(troche juz uzywane).Na wolnych obrotach drży całe auto,najprawdopodobniej wibracje przenoszone są właśnie przez zawieszenie silnika,ponieważ żaden z elementów silnka nie dotyka karoserii.
I tu pada pytanie: jakie inne poduszki można zastosować?Ma ktoś założone od innego auta?Dodam ze myslałem o poduszkach,które maja zalane dwie szpilki, i nie stykaja sie w gumie.Pomóżcie!
Moim zdaniem jedynym sensownym wyjsciem jest dorobic na ramie podpory pod oryginalne poduszki Mercedesa....poduszki UAZa sa pod silnik ktory wazy ok. 150 kg i nie wibruje jak glupi, a 300D wazy ok. 250 kg i ma 5 cylindrow i dodatkowo dla wytlumienia mial montowane male amortyzatorki teleskopowe, ktore tlumily wibracje.....
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"
Przy doborze poduszek to zwróćcie uwagę,żeby trzymały też motor przy jego ruchu do góry
W terenówce to się czasem zdarza,ze silnik chce wyskoczyć przez maskę.Poduchy od G są przyzwoite,uazowskie też-moze trzeba wstawić nowe i trochę luzniej je skrecić /dać dłuzsze tulejki/?
Odpadają wszystkie które są tylko elastycznymi podstawkami typu dwie przywulkanizowane do klocka gumowego blachy.

Odpadają wszystkie które są tylko elastycznymi podstawkami typu dwie przywulkanizowane do klocka gumowego blachy.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: 300D
Zawieś to na giełdzie bo troche przypomina ogłoszeniePD pisze:Mam silnik ze skrzynią do MB 300D może ktoś potrzebuje do uaza bo ja miałem go wsadzać ale jak widzę ile to roboty to wolę tanio sprzedać .Pozdrawiam Paweł!

Re: 300D
PD pisze:Mam silnik ze skrzynią do MB 300D może ktoś potrzebuje do uaza bo ja miałem go wsadzać ale jak widzę ile to roboty to wolę tanio sprzedać .Pozdrawiam Paweł!
Ja mam trzysete ze szkrzynią Uaza i nie było aż tak ciężko.myślę czy nie założyc jednak szkrzyni MB,bo na Uazowej czwarty bieg to za mało dla trzysety...

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
Panowie jak ma któryś fotki jak zmotać najlepiej szkrzynie od MB z reduktorem,mocowania,wałki między skrzynią i reduktorem etc. to bardzo bym prosił,bo jak tylko mój tata wróci z wyspy to żeby ujrzał uśmiechniętego synusia z wiaderkiem części do zmotania w ręku



Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
Re: 300D
4-ty bieg UAZowy ma takie samo przelozenie jak Mercowy 1:1 - chyba ze sie zapoda skrzynie 5-ke, ale te sa raczej malospotykane i drogieNuVo pisze:PD pisze:Mam silnik ze skrzynią do MB 300D może ktoś potrzebuje do uaza bo ja miałem go wsadzać ale jak widzę ile to roboty to wolę tanio sprzedać .Pozdrawiam Paweł!
Ja mam trzysete ze szkrzynią Uaza i nie było aż tak ciężko.myślę czy nie założyc jednak szkrzyni MB,bo na Uazowej czwarty bieg to za mało dla trzysety...
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"
No ale silnik sie zachowuje jakby chciał zeby mu 5tke zapodać,wydaje mi sie że ma jeszcze moc.No chyba ze już koła sie w miejscu obracały,bo jechałem dość szybko na ośnieżonej drodze...Będzie suchutko na wiosne,koło domu nieczynna jeszcze droga na airport w Pyrzowicach,ładny prosty odcinek drogi (koło 3 km) to sie zobaczy... 

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
JaFuzz aktualnie mota tego typu połaczenie
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=24497
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=24497
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Do 300 i 4ki skrzyni - od MB włożyłbym szybkie mosty 8/37 i wtedy biegi są dłuższe i nie trzeba przy 40 czwórki wrzucać .
Przy 3000 rpm uaz jedzie 90-5 km/h ( ZALEżY OD WYSOKOśCI OPON )
W terenie jest słabszy , ale po wrzuceniu reduktora pojawiają się o dziwo biegi na których świetnie się przyśpiesza .
Przy 3000 rpm uaz jedzie 90-5 km/h ( ZALEżY OD WYSOKOśCI OPON )
W terenie jest słabszy , ale po wrzuceniu reduktora pojawiają się o dziwo biegi na których świetnie się przyśpiesza .
a jak ktos chce miec auto bardziej turystyczne do dlugich przelotow po czarnym, to mozna nawet mosty 4.10 (10/41) przy kolach 30 - 31''markoss pisze:Do 300 i 4ki skrzyni - od MB włożyłbym szybkie mosty 8/37 i wtedy biegi są dłuższe i nie trzeba przy 40 czwórki wrzucać .
Przy 3000 rpm uaz jedzie 90-5 km/h ( ZALEżY OD WYSOKOśCI OPON )
W terenie jest słabszy , ale po wrzuceniu reduktora pojawiają się o dziwo biegi na których świetnie się przyśpiesza .
ja mam takie z S-21 i jakos jezdzi wiec sprawna 300ta bedzie robila......
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"
mam takie pytanie odnośnie przeróbek uaza na inny silnik..
mianowicie przy przeróbce na 3.0d ktoś mi przespawał łapy skrzyni chyba.. w każdym razie wyjąłem teraz silnik i przy max opuszczeniu mostu wał przedni blokuje się na przegubie (dość mocno) i ciekawi mnie ile cm skrzynia wystaje poniżej ramy.. bo reduktor wiadomo musi wystawać.. natomiast skrzynia sie u mnie chowała w ramie.. niewątpliwie zostanie teraz opuszczona ale ciekawi mnie ten fakt.. jak to wygląda w oryginałach
mianowicie przy przeróbce na 3.0d ktoś mi przespawał łapy skrzyni chyba.. w każdym razie wyjąłem teraz silnik i przy max opuszczeniu mostu wał przedni blokuje się na przegubie (dość mocno) i ciekawi mnie ile cm skrzynia wystaje poniżej ramy.. bo reduktor wiadomo musi wystawać.. natomiast skrzynia sie u mnie chowała w ramie.. niewątpliwie zostanie teraz opuszczona ale ciekawi mnie ten fakt.. jak to wygląda w oryginałach

przyczajony Uaz, ukryty mercedes 
GG 141-99-54

GG 141-99-54
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości