łożysko i łapa orginalna UAZowapiotrek_uaz pisze: Czy oprocz nawiercenia otworow w kole zamachowym cos musze kombinowac ? Lozysko oporowe, lapa itp. zostaja ?
Silnik Uaz- głowica Wołga
Moderator: Student
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
łapy silnika sa na takiej samej wysokości ale są jak by węższe. Orginalne poduszki pasują choć śruba jest lekko pod kątemGrzegorz G. pisze:Od silnika, nie sa na innej wysokosci w woldze. Ja tu nie udowadniam, ze wolga nie pasuje tylko chce do konca wyjasnic bo kazdy co innego mowi/pisze...benes pisze:Jakie łapy???
Chociaz mnie najlepiej jezdzilo sie na starym poczciwym kwadracie...
tu muszę zaznaczyć że widziałem ze dwa rodzaje łap silnika może komu się trafiło z innymi łapami, moje nie wyglądaja na samoróbki ani na garażowe motanie.
http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Nadszedł czas na obróbkę głowicy i kolektorów.Mam kolektory kwadraciaki i za bardzo nie ma możliwości obrobienia powierzchni wewnętrznej.Dopasuję jedynie symetrię wyjść kanałów głowicy z kolektorem.Nie wiem ile można zjechać z grubości głowice zeby nie było kolizji a panewki za szybko nie wyzioneły dycha.Zna ktoś optymalną wartość do zebrania z oryginału?
Re: Silnik Uaz- głowica Wołga
Dzisiaj poprawiałem kanały w mojej głowicy i wybrałem chyba z 0,5kg zbędnego materiału.Wyrównałem niedoróbki odlewnicze i powiększyłem przeloty w kanałach ssacych i wydechowych.Pokuszę się chyba o wyspawanie innego kolektora ssącego bo ten kwadratowy jest geometrycznie do bani.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości