Silnik MB OM603 w Muscelu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Octavian
 
 
Posty: 222
Rejestracja: ndz maja 25, 2003 10:32 am
Lokalizacja: Racibórz

Re: Silnik MB OM603 w Muscelu

Post autor: Octavian » pt cze 15, 2012 1:51 pm

Nie słuchaj bzdur i nie obniżaj żadnego ciśnienia, jak ma być 115 to 115. Jak ma byc regeneracja to ma być regeneracja. Objawy wskazują na cofające się paliwo i problemy z pompą zasilającą. Doraźnie spróbuj podłączyć jakąś elektryczną pompę paliwa i przez nią podaj paliwo do pompy.
UAZ 469B 80'

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Silnik MB OM603 w Muscelu

Post autor: EDEK:):):):) » ndz cze 17, 2012 9:09 pm

Na zasilaniu czyli wężyku ze zbiornika zaworek zwrotny dobrze dać aby sie paliwo nie cofało ... czasem pomaga w awaryjnej sytuacji :)21 a przewód przezroczysty dobra rada i widać co sie dzieje :wink:
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: Silnik MB OM603 w Muscelu

Post autor: bobbik » ndz cze 17, 2012 9:38 pm

Octavian pisze:Nie słuchaj bzdur i nie obniżaj żadnego ciśnienia, jak ma być 115 to 115. Jak ma byc regeneracja to ma być regeneracja. Objawy wskazują na cofające się paliwo i problemy z pompą zasilającą. Doraźnie spróbuj podłączyć jakąś elektryczną pompę paliwa i przez nią podaj paliwo do pompy.
To jest świetna rada, ale jak się ma nieograniczony budżet, a obniżenie ciśnienia o 10-15 Bar może pozwolić pompie na dość długie drugie życie

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

Re: Silnik MB OM603 w Muscelu

Post autor: Gabriel Tatoj » wt sty 08, 2013 7:02 pm

WITAJCIE :D
bobbik pisze:
Octavian pisze:Nie słuchaj bzdur i nie obniżaj żadnego ciśnienia, jak ma być 115 to 115. Jak ma byc regeneracja to ma być regeneracja. Objawy wskazują na cofające się paliwo i problemy z pompą zasilającą. Doraźnie spróbuj podłączyć jakąś elektryczną pompę paliwa i przez nią podaj paliwo do pompy.
To jest świetna rada, ale jak się ma nieograniczony budżet, a obniżenie ciśnienia o 10-15 Bar może pozwolić pompie na dość długie drugie życie
Pozwolićie, że swoje pięć groszy zapodam do tematu ?
Ciśnienie ma być tak jak podaje fabryka bo bez tej wartości paliwo będzie niewłaściwie rozpylone w komorze,wtrysk następuje minimalnie wcześniej ( inna kompensacja instalacji wysokiego ciśnienia),zmiana warunków w wstępnej komorze spalania powyższego motora,................ i takie tam.
To zwykła pompa BOSCH-a, rzędówka do której wszystkie części są dostępne i nawet gdyby trzeba było wymienić komplet sekcji tłoczących( w pompie po przebiegu 700-900 tysięcy.km) to i tak koszt jest nie współmiernie niższy od zabijanych kolejno rozruszników,aku,świec,instalacji,.... nie licząc wiecznego kręcenia przy zmocie :)13
Poza tym masz w Trzebnicy (to Twoja okolica) speca od pomp wtryskowych i wiem z opowiadań,że jest bardzo dobry i ma normalne ceny. Zanim założysz pompę z G-KLasy, to popatrz na oznaczenie kodowe obydwu pomp. Ty masz silnik w automacie i może pracować miękko bo nie trzeba momentu obrotowego na dole obrotów, a G-Klasa ma inne nastawy związane ze zmianą charakterystyki pracy motora. Inaczej chodzi regulator( może być inna masa ciężarków,zmiana dawki paliwa pod mocniejszy motor,.......) Nie wiem tego na pewno , ale pompa jest organizmem który można ustawić-dostosowując go pod konkretne potrzeby i stosuje się jeden typ pompy w różnych nastawieniach do wielu silników ??
Dobrze koledzy radzą, zasilanie w paliwo może szwankować i to może byc podstawowy powód niedomagań. Skoro to od urodzenia automat, to trudno jest taki motor zabić- chyba , że ktoś jeździł na mazucie rozcieńczonym rozpuszczalnikiem do lakierów :)13

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość