Przelozenia w mostach Y61

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

szczepan250
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: czw gru 16, 2010 6:29 pm
Lokalizacja: Oszczów

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: szczepan250 » czw gru 16, 2010 8:52 pm

Już to zrobiłem bo słyszałem że ma tak własnie zrobione może mi powiesz gdzie an forum są fotki z takich przeróbek

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Igor V8 » czw gru 16, 2010 8:55 pm

szczepan250 pisze:Już to zrobiłem bo słyszałem że ma tak własnie zrobione może mi powiesz gdzie an forum są fotki z takich przeróbek
jest cały temat ze zdjęciami i dokładnym opisem ... zwróć się do autora o linka
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
mike133
 
 
Posty: 167
Rejestracja: sob lis 17, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: mike133 » czw gru 16, 2010 8:58 pm

szczepan250 pisze:Już to zrobiłem bo słyszałem że ma tak własnie zrobione może mi powiesz gdzie an forum są fotki z takich przeróbek
Tu! http://www.forum4x4.pl/index.php
GR 4,2d '97

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: zbig » czw gru 16, 2010 9:33 pm

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 07&start=0

Z tyłem będzie się zgadzały o ile z przodu założysz 4.625, bo przecież most możesz kupić z innym przełożeniem.
Tył warto też zmienić, tym bardziej, że to akurat dużo mniej roboty niż z przodem.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

szczepan250
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: czw gru 16, 2010 6:29 pm
Lokalizacja: Oszczów

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: szczepan250 » sob gru 18, 2010 8:04 pm

super maszynka
ja zamierzam zmienić tylko przód
mogę dostać jakiś kontakt do wykonawcy całego projektu

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Igor V8 » sob gru 18, 2010 8:22 pm

szczepan250 pisze:super maszynka
ja zamierzam zmienić tylko przód
mogę dostać jakiś kontakt do wykonawcy całego projektu
Patrz wyżej ... kolega ZBIG .... z nim się kontaktuj na PW ... wykonawcą jest nasz znajomy z Łasku
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
adekq
 
 
Posty: 128
Rejestracja: wt gru 06, 2005 5:09 pm
Lokalizacja: Olecko/Ełk

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: adekq » wt gru 28, 2010 10:34 pm

witam
Krótkie pytanie. Czy do y61 2,8 na 37 calowych oponach przelozenia 1:5,42 beda odpowiednie czy moze szukac jeszcze wolniejszych.Auto lata prawie wylacznie po terenie wiec predkosc maxymalna mnie nie interesuje moze byc 80km/h.Ma byc silne i mocne.
Dzik jest tylko jeden

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Harley » wt gru 28, 2010 11:10 pm

a znasz wolniejsze ??
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: zbig » śr gru 29, 2010 12:00 am

Może jeszcze zmienić przełożenie reduktora..
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Harley » śr gru 29, 2010 8:12 am

no może , ale pyta o mosty.
może też zmienić silnik :)21
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: mephi » śr gru 29, 2010 8:41 am

Portale i benzynową v8kę 8)
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: zbig » śr gru 29, 2010 9:16 am

adekq pisze:Auto lata prawie wylacznie po terenie wiec predkosc maxymalna mnie nie interesuje moze byc 80km/h.Ma byc silne i mocne.
Pyta o przełożenia w mostach (co jest proste) ale zmiana przełożeń w reduktorze też jest prosta (jeżeli nie prostsza).
Silnik, portale.. ponosi Was fantazja.. :)21
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Igor V8 » śr gru 29, 2010 9:25 am

adekq pisze:Czy do y61 2,8 na 37 calowych oponach przelozenia 1:5,42 beda odpowiednie
TAK
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

TOMEK PAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt mar 30, 2007 8:51 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: TOMEK PAT » śr gru 29, 2010 4:03 pm

Przy okazji mam pytanko
Składam Y60 z 4.2 D i mam dylemat zostać przy fabrycznych czy montować od 2.8
Opony najwyżej będą 33

proszę jeszcze o potwierdzenie

Y60

2.8 4,625 ?

4.2 D 4.11 ?
z góry dziękuję

Kuba
Posty: 227
Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Kuba » śr gru 29, 2010 4:09 pm

Zostan przy fabrycznych.

Kuba

Awatar użytkownika
mike133
 
 
Posty: 167
Rejestracja: sob lis 17, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: mike133 » śr gru 29, 2010 7:08 pm

TOMEK PAT pisze: Składam Y60 z 4.2 D i mam dylemat zostać przy fabrycznych czy montować od 2.8
Opony najwyżej będą 33
Miałem 4,11 przy 33 calach - miałem wrażenie, że były ciut za długie.

Mam 4,625 przy 33 calach - mam wrażenie, że są ciut za krótkie.

Ha, powiem więcej: miałem 4,375 - miałem wrażenie, że były perfekt!
GR 4,2d '97

Awatar użytkownika
adekq
 
 
Posty: 128
Rejestracja: wt gru 06, 2005 5:09 pm
Lokalizacja: Olecko/Ełk

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: adekq » śr gru 29, 2010 7:40 pm

Igor909 pisze:
adekq pisze:Czy do y61 2,8 na 37 calowych oponach przelozenia 1:5,42 beda odpowiednie
TAK
Dzieki Igor
Dzik jest tylko jeden

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Harley » śr gru 29, 2010 10:24 pm

TOMEK PAT pisze:Przy okazji mam pytanko
Składam Y60 z 4.2 D i mam dylemat zostać przy fabrycznych czy montować od 2.8
Opony najwyżej będą 33

proszę jeszcze o potwierdzenie

Y60

2.8 4,625 ?

4.2 D 4.11 ?
z góry dziękuję
załóż 4,375 , będzie fabrycznie. Poszukaj tematu , który już byl o tym. Ja takie mam i jeżdżę i na 33 i na 35 i jest na prawdę ok. 4.11 się męczy w górach , więc jak kolega Kuba tak to poleca , to niech przytoczy co ma za uzasadnienie do tego twierdzenia.
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: zbig » czw gru 30, 2010 1:20 am

Ale pyta czy 4.11 czy 4.625 bo takie ma (jak sądzę) ale akurat i te i te nie są idealne, jedne za szybkie drugie za wolne (4.375 w sam raz). W związku z tym, jeżeli to ma być najwyżej 33" to lepiej zostawić 4.11, nie straci na dojazdówkach a w górach ma reduktor. Z reguły tak jest, że większość jeździ na trochę większych kołach niż by to wynikało z przeliczenia.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Harley » czw gru 30, 2010 7:25 am

problem w tym ,że miałem właśnie taki ukłąd i kompletnie się to nie sprawdzało. Z dwojga złego wolałbym 4,625.
Myślę jednak ,że jak sięzkręci to może ktoś się z nim zamieni , bo teraz nawet 4,11 zaczęły być poszukiwane :lol:
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
adekq
 
 
Posty: 128
Rejestracja: wt gru 06, 2005 5:09 pm
Lokalizacja: Olecko/Ełk

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: adekq » pt sty 21, 2011 10:56 am

Zakładam przełożenia 1:5,42. Jaki powinien być luz między wałkiem atakującym a talerzem, miedzyosiowy? Macie jakieś informacje?
Jak podaje nissan?
Dzik jest tylko jeden

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: Igor V8 » pt sty 21, 2011 11:02 am

Dość skomplikowana sprawa ... nie wiem czy jest w manualu
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
adekq
 
 
Posty: 128
Rejestracja: wt gru 06, 2005 5:09 pm
Lokalizacja: Olecko/Ełk

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: adekq » pt sty 21, 2011 11:15 am

Prosta sprawa o ile ma się informacje jak duży powinien być luz, no chyba że na gazete ustawiać
Dzik jest tylko jeden

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: zbig » pt sty 21, 2011 12:03 pm

adekq pisze:Zakładam przełożenia 1:5,42. Jaki powinien być luz między wałkiem atakującym a talerzem, miedzyosiowy? Macie jakieś informacje?
Jak podaje nissan?
Nissan tego nie podaje, bo takich przełożeń nie ma w swojej ofercie do Patrola.
Parametry sa inne dla każdego przełożenia. Dostaniesz je od sprzedawcy.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
adekq
 
 
Posty: 128
Rejestracja: wt gru 06, 2005 5:09 pm
Lokalizacja: Olecko/Ełk

Re: Przelozenia w mostach Y61

Post autor: adekq » pt sty 21, 2011 12:15 pm

zbig pisze:
adekq pisze:Zakładam przełożenia 1:5,42. Jaki powinien być luz między wałkiem atakującym a talerzem, miedzyosiowy? Macie jakieś informacje?
Jak podaje nissan?
Nissan tego nie podaje, bo takich przełożeń nie ma w swojej ofercie do Patrola.
Parametry sa inne dla każdego przełożenia. Dostaniesz je od sprzedawcy.
Sprzedawca udzielił mi wyczerpujących informacji
Dziękuje i pozdrawiam
Dzik jest tylko jeden

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości