
[ PIII 3.2 DID ] Lift 4 cm a koła 32,6 "
Moderator: Kosiarz
[ PIII 3.2 DID ] Lift 4 cm a koła 32,6 "
Mam do Was pytanie. Adas pisze że po podniesieniu swojego Pajeraka o 4 cm plus dystans +30 mm strona udało mu się wcisnąć koła o rozmiarze 31,6 cala. Ja w standardzie mam 285/55/18 na ET 46. Jak sądzicie czy bez cięcia czegokolwiek a tylko na lifcie +4 cm uda się założyć opony 285/65/18 które będą odpowiadać ok 32,6 cala
? Czy dać sobie spokój i zostać na tym co mam?

Re: [ PIII 3.2 DID ] Lift 4 cm a koła 32,6 "
Ja jeżdżę na 265/75R16 czyli 31.65 cala i nic nie musiałem liftować weszły bez problemu.Nesene pisze:Mam do Was pytanie. Adas pisze że po podniesieniu swojego Pajeraka o 4 cm plus dystans +30 mm strona udało mu się wcisnąć koła o rozmiarze 31,6 cala. Ja w standardzie mam 285/55/18 na ET 46. Jak sądzicie czy bez cięcia czegokolwiek a tylko na lifcie +4 cm uda się założyć opony 285/65/18 które będą odpowiadać ok 32,6 cala? Czy dać sobie spokój i zostać na tym co mam?
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: [ PIII 3.2 DID ] Lift 4 cm a koła 32,6 "
Lift zawieszenia nic nie da w kwestii większych kół. Skok koła się nie zmieni tylko jego położenie początkowe. Do PIII na maksa wejdą 33" ale po drobnych modyfikacjach nadkoli z przodu. Bezpiecznie to 32".
PIII bez liftu na 33" (285/75R16), Na zderzak nie patrz, tonie koła zrobiły tylko Lasy Państwowe

A tu już po lifcie (2")

PIII bez liftu na 33" (285/75R16), Na zderzak nie patrz, tonie koła zrobiły tylko Lasy Państwowe


A tu już po lifcie (2")

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: [ PIII 3.2 DID ] Lift 4 cm a koła 32,6 "
Mi nawet nie chodzi o skok koła co bardziej o zwiększenie prześwitu, muszę sie zimą przebijać przez zaspy i każdy dodatkowy centymetr na wagę złota
. Czyli żeby wcisnąć 285/65/18 trzeba modyfikować nadkola nawet przy lifcie?? Na czym ta modyfikacja polega i czy potem błoto nie hula wszędzie za tymi nadkolami? I kolejne pytanie jak lift wpływa na prowadzenie auta po asfalcie. Na standardowym setupie jestem pod wrażeniem trzymania się drogi tego auta szczególnie w porównaniu do Jeepa

- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: [ PIII 3.2 DID ] Lift 4 cm a koła 32,6 "
Jak bardzo będziesz musiał podciąć/przerobić nadkola, to ci opona pokarze, średnica u każdego producenta jest inna (nie zawsze zgadza się z opisanym rozmiarem). Jak zrobisz z głową to będzie prawie jak w oryginale i błocko nigdzie nie wejdzie.
Po lifcie nie zauważyłem drastycznych zmian ani w komforcie, ani w trzymaniu się auta. Dalej latam bez problemu z dużymi prędkościami nawet po krętych drogach, pomimo że oprócz liftu wywaliłem stabilizatory. Ale ja mam doświadczenia tylko z liftem jednej firmy od której biorę zawieszenia.
W zależności jakiej firmy lift wybierzesz uzyskasz 40-50mm na samym zawiasie + koło jakieś 25-40mm to całkiem sporo
Po lifcie nie zauważyłem drastycznych zmian ani w komforcie, ani w trzymaniu się auta. Dalej latam bez problemu z dużymi prędkościami nawet po krętych drogach, pomimo że oprócz liftu wywaliłem stabilizatory. Ale ja mam doświadczenia tylko z liftem jednej firmy od której biorę zawieszenia.
W zależności jakiej firmy lift wybierzesz uzyskasz 40-50mm na samym zawiasie + koło jakieś 25-40mm to całkiem sporo

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości