UAZ andoria wspomaganie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
jarek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:04 am

UAZ andoria wspomaganie

Post autor: jarek1 » sob kwie 15, 2006 11:02 am

W końcu przyszedł czas na instalację wspomagania, silnik jak w temacie andoria od żuka, w związku z tym do kolegów mających andorię w swoich uazach pytania:
1. Jaką zastosowali pompę, konkretnie model pojazdu rocznik itp.
2. W którym miejscu umiejscowić pompę, i jakie przeróbki się z tym wiążą (zakup koła z lublina na dwa paski, dotoczenie dodatkowego. itp.)
3. Od czego przekładnia ślimakowa, ewentualne problemy przy montażu (np. stosowanie dodatkowj przekładni zmieniającej kierunek obrotów itp.)
4. Niesamowicie wdzięczny będę za dokumentację fotograficzną.
5. Ze względów finansowych orginalne uazowe odpada.
Mój plan jest taki: pompa lublin, zamontowana pod wtryskową napędzana z podwójnego koła tak jak w lublinie, kolumna z czego? niewiem tak aby się zmieściła między pompą a ramą.

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob kwie 15, 2006 11:57 am

......tyle razy wałkowane........ 8) niektóre wątki, były nawet usuwane z powodu kłotni, na ten temat.......ja zrobiłem kolumnę kierownicy........nową :)21
Obrazek
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
jarek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:04 am

Post autor: jarek1 » sob kwie 15, 2006 5:02 pm

Zapomniałem dodać że nie chodzi mi o kasztanienie (dlaczego kasztaniarze pierwsi się wypowiadają?), ja zadałem konkretne pytania do fachowców którzy wiedzą o co chodzi, zapewniam fazi że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem, a z doświadczenia wiem że lepiej się uczyć się na błędach innych, prosze nie wypowiadaj się jak nie masz o tym pojęcia.
Jeszcze raz prośba do ludzi którzy mają takie zestawienie [b]UAZ+4c90 żuk+wspomaganie układu kierowniczego[/b]. Najlepiej na PW
I jeszcze jedno "WESOŁYCH ŚWIĄT" dla wszystkich.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 5:44 pm

Nooooo,Fazi-awnsowałeś :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob kwie 15, 2006 7:41 pm

jarek1 pisze:Zapomniałem dodać że nie chodzi mi o kasztanienie (dlaczego kasztaniarze pierwsi się wypowiadają?), ja zadałem konkretne pytania do fachowców którzy wiedzą o co chodzi, zapewniam fazi że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem, a z doświadczenia wiem że lepiej się uczyć się na błędach innych, prosze nie wypowiadaj się jak nie masz o tym pojęcia.
Jeszcze raz prośba do ludzi którzy mają takie zestawienie UAZ+4c90 żuk+wspomaganie układu kierowniczego. Najlepiej na PW
I jeszcze jedno "WESOŁYCH ŚWIĄT" dla wszystkich.
:o :o :o :o
skoro Fazi sie nie zna to ja też ci chyba nie pomoge :o :)3
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 9:44 pm

Ja też nie dam rady-jarek 1:do boru!!!!!
Mi tu będzie faziego obrażał.....
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob kwie 15, 2006 9:47 pm

To ja się lepiej nie odzywam :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 10:00 pm

I sŁusznie....to zrobim te 0.5 l????
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob kwie 15, 2006 10:03 pm

vandall1 pisze:I sŁusznie....to zrobim te 0.5 l????
Trza pomyśleć :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz kwie 16, 2006 7:58 am

klucz13 pisze:To ja się lepiej nie odzywam :)21
:)20

Awatar użytkownika
jarek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:04 am

Post autor: jarek1 » ndz kwie 16, 2006 6:31 pm

Szczerze mówiąc, to na [b]klucz13[/b] głównie liczyłem, bo od dawna na andorii śmiga i nie wierze że niechce zaoszczędzić mięśnie na inne okoliczności zamiast na kierownicą kręcenie (np. precyzję w namierzeniu celu :D ) ale nieważne, jeżeli temat jest dla kogoś uciążliwy, bo po prostu nie ma nic do kasztanienia w temacie, to prośba do adminów o usunięcie tematu, może się ktoś na [b]pw[/b], kto co coś na ten temat wie odezwie, dziękuję.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz kwie 16, 2006 7:31 pm

No jak święta to święta :)21 ja wspomaganie mam na półce w regale :)20 ale przymiarki były, tylko ja będę motał oryginał od uaza a i tak trzeba przekładnię przesunąć parę cm.do przodu bo nie włazi pomiędzy motor a ramę.Nie wyobrażam sobie tam jeszcze wcisnąć pompę od andori w oryginalne miejsce i będzie za nisko .Przesunięcie przekladni to zmiana kolumny itd .Lepiej pomyśleć i pomierzyć niż zacząć motać na pałę :)23 bo to się póżniej mści :)21 .Pompę zapodać po drugiej stronie obok alternatora bo tylko tam widzę rozsądne miejsce niestety ruska odpada a koło pasowe mam podwójne już założone i to by było na tyle :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn kwie 17, 2006 8:38 pm

jarek1 pisze:Zapomniałem dodać że nie chodzi mi o kasztanienie (dlaczego kasztaniarze pierwsi się wypowiadają?), ja zadałem konkretne pytania do fachowców którzy wiedzą o co chodzi, zapewniam fazi że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem, a z doświadczenia wiem że lepiej się uczyć się na błędach innych, prosze nie wypowiadaj się jak nie masz o tym pojęcia.
Jeszcze raz prośba do ludzi którzy mają takie zestawienie UAZ+4c90 żuk+wspomaganie układu kierowniczego. Najlepiej na PW
I jeszcze jedno "WESOŁYCH ŚWIĄT" dla wszystkich.
..............chcesz konkretów?????...proszę...
1. Jaką zastosowali pompę, konkretnie model pojazdu rocznik itp.
....łopatkową,osobowy,od.......do2006

2. W którym miejscu umiejscowić pompę, i jakie przeróbki się z tym wiążą (zakup koła z lublina na dwa paski, dotoczenie dodatkowego. itp.)
....w komorze silnika,zakup lub dorobienie,paski, przewody ciśnieniowe...itp
3. Od czego przekładnia ślimakowa, ewentualne problemy przy montażu (np. stosowanie dodatkowj przekładni zmieniającej kierunek obrotów itp.)
...od każdego auta które posiada wspomaganie,dodatkowe problemy to spawanie, przymierzanie,przerabianie kierunku obrotów jeżeli zajdzie taka potrzeba,jeżeli nie.......to nie
4. Niesamowicie wdzięczny będę za dokumentację fotograficzną.
ja też był bym wdzięczny ......jak ktoś zapodał by gotowca na tacy....
5. Ze względów finansowych orginalne uazowe odpada.
Mój plan jest taki: pompa lublin, zamontowana pod wtryskową napędzana z podwójnego koła tak jak w lublinie, kolumna z czego? niewiem tak aby się zmieściła między pompą a ramą.
....to.......dobry plan... 8) 8) ,pozdrawiam





gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
jarek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:04 am

Post autor: jarek1 » wt kwie 18, 2006 6:48 am

Oczywiście że chcę gotowca :D ja niestety nie zajmuję sie zawodowo mechaniką, i nie mam poprostu czasu na eksperymenty. A że jestem na etapie planowania zakupów niezbędnych części wolałbym nabyć te właściwe. A samochód muszę mieć sprawny praktycznie non stop. Dlatego istotne są dla mnie właśnie konkretne rozwiązania, robiące w konkretnych autach.
Ja z pewnością jak już będę po, to chętnie podzielę sie z kimś zainteresowanyn szczegółami moich rozwiązań (łącznie z fot.)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości