Spreżyny

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Spreżyny

Post autor: marcinv6 » pn lip 31, 2006 8:21 pm

Witam! Panowie, czy ktoś przerabiał temet innych sprężyn z przodu w Cherokee, montowanych w celu podniesienia tudzież utwardzenia powyższego tzn. czy pasują z jakiegoś auta?

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5524
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pn lip 31, 2006 9:33 pm

tak z granda
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

motorx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: śr sie 02, 2006 3:00 pm
Lokalizacja: _(@)(@) __ Białystok

preżynki

Post autor: motorx » śr sie 02, 2006 3:41 pm

ja zalozylem do XJ nowe sprezyny, przystosowane twardoscia do zderzaka z wyciagara i dluzsze o jakies 5cm koszt 1000pln-ów ale trza doliczyc dobre, mocne amory(po 440pln-ów za sztuke) bo orginalne pomimo iz nowe i przedluzone (dol na tulejach), to nie tlumia nic a nic

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: preżynki

Post autor: waltz » śr sie 02, 2006 5:06 pm

motorx pisze:ja zalozylem do XJ nowe sprezyny, przystosowane twardoscia do zderzaka z wyciagara i dluzsze o jakies 5cm koszt 1000pln-ów
O jezu, z czego one są że tyle kosztowały ?

motorx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: śr sie 02, 2006 3:00 pm
Lokalizacja: _(@)(@) __ Białystok

prezynki

Post autor: motorx » śr sie 02, 2006 5:10 pm

chyba z odchodow kangura :) bo z tych okolic

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw sie 03, 2006 9:52 pm

Moze to jakis dobry model Bilsteina? Slyszal Ty kiedys Lesio np. o serii 9300, po 2000$ sztuka? Wez pokasztan na forum prerunners ze za nie przeplacaja, bo Ty jezdzisz na tych za 30$ i tyz po pustyni i jest bosko.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » czw sie 03, 2006 10:25 pm

lesio lesio chybas po szrotach sprawdzal albo na skupie surowcow wtornych :lol: taniej ciezko znalesc PORZADNE a o takie tu chodzilo.

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pt sie 04, 2006 7:34 am

lesio jeep pisze:
mocne amory(po 440pln-ów za sztuke)
to cie ogolili jak lysego brzytwa
:)21
temu co ci je sprzedal daj po mordzie zeby nie myslal ze tylko ..........maja Jeepy
ps szukalem po necie tak drogich nie znalazlem
Bilstein sport około 500 PLN za sztukę , a w przypadku auta do ostrej zabawy z dużym / czyt. ciężkim/ silnikiem aby uzyskać odpowiednią charakterystykę zawieszenia na kółko trzeba montować po 2 sztuki :roll: Oczywiście kwestia zastosowanych sprężyn - ich twardości . Nie ma rzeczy DOBRYCH i tanich!!!!!!!!!!!!!! Albo coś jest tanie i do dupy , albo wydasz więcej , ale za coś dobrego . Przygotować dobrze auto w teren to wydatek ...ęciu tysięcy PLN . I piszę tutaj o sumach pieciocyfrowych z minimum 3 z przodu :o
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5524
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt sie 04, 2006 3:27 pm

ja pomiatam na Procomp MX6 placilem po 75 euro za sztuke
i jeste z nich zadwolony regulowana twardosc na autostrade po tu takowe sa i na pustynie bo tam lubie i jeszcze 4 inne posrednie
a w przypadku auta do ostrej zabawy z dużym / czyt. ciężkim/ silnikiem aby uzyskać odpowiednią charakterystykę zawieszenia na kółko trzeba montować po 2 sztuki
tak bylo w latach 70/80 teraz technika poszla do przodu
nawet do wyczynowych rajdow :lol:
Nie ma rzeczy DOBRYCH i tanich!
tu sie zgadzam ale dlaczego dawac 100% marze dla posrednika
kiedy mozna samemu zamowic nawet na drogim koncu swiata
bo przeplacajac podwujnie nie podnosisz jakosci szpeja a tylko swoje
Ego
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pt sie 04, 2006 4:07 pm

No to większość z nas jest chyba jakaś niedouczona i faktycznie ma sporo kasy żeby ją wydawać i szpanować przed innymi!!! :)3
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

motorx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: śr sie 02, 2006 3:00 pm
Lokalizacja: _(@)(@) __ Białystok

Post autor: motorx » sob sie 05, 2006 1:47 am

tak czy siak dobry amor o zwiekszonym skoku to wydatek a sprowadzic oczywiscie mozna wszystko i zewszad, ale doliczajac koszt przesyki (zakladam ze bez VAT-u i zanizajac wartosc bo inaczej wyjdzie na to samo) oraz brak mozliwosci reklamacji (czas realizacji zliczysz w miesiacach) to pozorna oszczednosc :)1
4lx4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob sie 05, 2006 9:57 am

powiem tak...

smigam na springach fi 16 9 i 1/4 zwoja z poznanskiego pospringu i jest OK !! Amory Sky Jacker gazowe HD !!

robi OK !! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Spreżyny

Post autor: wagoneer » wt sie 08, 2006 11:28 pm

marcinv6 pisze:Witam! Panowie, czy ktoś przerabiał temet innych sprężyn z przodu w Cherokee, montowanych w celu podniesienia tudzież utwardzenia powyższego tzn. czy pasują z jakiegoś auta?
... przerabiał :) od -2" do +8" - jak chcesz to zadzwoń to Ci coś doradze :)
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: preżynki

Post autor: wagoneer » wt sie 08, 2006 11:32 pm

motorx pisze:ja zalozylem do XJ nowe sprezyny, przystosowane twardoscia do zderzaka z wyciagara i dluzsze o jakies 5cm koszt 1000pln-ów ale trza doliczyc dobre, mocne amory(po 440pln-ów za sztuke) bo orginalne pomimo iz nowe i przedluzone (dol na tulejach), to nie tlumia nic a nic
mowa OME - w/w ceny są raczej dla tej marki w cenach detalicznych normalne - jakość jest bardzo dobra.
Trzeba mieć na uwadze fakt, że ta firma robi lifty przeważnie tylko na 2" - a w XJ to nie za wiele :(
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5524
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » śr sie 09, 2006 6:33 pm

Seb a ty wiesz ze jestes drozszy nisz francuskie HIENY ??
mimo ze oni placa 1500 euro swoim mehanixom
przemysl to :(
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » śr sie 09, 2006 11:40 pm

lesio jeep pisze:Seb a ty wiesz ze jestes drozszy nisz francuskie HIENY ??
mimo ze oni placa 1500 euro swoim mehanixom
przemysl to :(
:o
Jak pracowałem w A...traperze to tym chandlowałem troche. Takie były ceny / są chyba nadal - zaglądając do sklepu który jest na tej stronie łatwo się o tym przekonać.
Teraz są inni klienci, inne wymagania, inne portwele i w ... zostały mi tylko amorki skrętu OME. :)

P.S. Za tą Hiene to chyba Ci się kiedyś jakoś "odwdzięcze" :wink:
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości