SAMURAJ 410 czy 413
Moderator: Albert_N
SAMURAJ 410 czy 413
Witam
Postanowiłem zakupić samochód marki SUZUKI model SAMURAJ. Zastanawiam się który jest lepszy, lepiej sprawuje się w terenie, lepiej chodzi reduktor mniej awaryjny. Czy MODEL 410 CZY 413. PROSZĘ O ODPOWIEDZ PONIEWARZ JESTEM CAŁKOWICIE ZIELONY.
Postanowiłem zakupić samochód marki SUZUKI model SAMURAJ. Zastanawiam się który jest lepszy, lepiej sprawuje się w terenie, lepiej chodzi reduktor mniej awaryjny. Czy MODEL 410 CZY 413. PROSZĘ O ODPOWIEDZ PONIEWARZ JESTEM CAŁKOWICIE ZIELONY.
-
-
-
- cornholio78
-
SJ-413 był produkowany DO 1989 roku, następca to właśnie samuraikot1992 pisze:Czyli już wiem że 413 po 89 roku

Masz całą listę w przyklejonym temacie "jak kupować terenówkę"....kot1992 pisze:A mam pytanie jak można sprawdzić reduktor , bo czasami sprzedawca kłamie.
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=33260
- Maciej88cg
- jestem tu nowy...
witam kolegów po tym pięknym wekendzie niestety.
mam jedno zapytanie, kolega kupił ostatnio sj 410 bez skrzyni biegów i jakoś nie możemy znaleźć jakiegokolwiek posta który mówił by cokolwiek jak poznać skrzynię do 410 bo koleś kupił juz skrzynię ale oczywiście inną .
niby pasuje na silnik ale nie ta. wałek do redukrora nie pasuje i nny jrest wałek odbiorczy, cieńszy. ktoś go poprostu zrobił w jajo .
pomocy
z góry dzięki
mam jedno zapytanie, kolega kupił ostatnio sj 410 bez skrzyni biegów i jakoś nie możemy znaleźć jakiegokolwiek posta który mówił by cokolwiek jak poznać skrzynię do 410 bo koleś kupił juz skrzynię ale oczywiście inną .
niby pasuje na silnik ale nie ta. wałek do redukrora nie pasuje i nny jrest wałek odbiorczy, cieńszy. ktoś go poprostu zrobił w jajo .
pomocy
z góry dzięki