Konstrukcję już przedstawiałem na tym forum. Co do konkretów to silnik pochodzi z Peugeota, 1.8 Diesel, ustawiony wzdłużnie za siedzeniami kierowcy, tylna półoś napędza tylni most od sierry, przednia półoś napędza drugi tylni most od sierry, tylne półosie i piasty żywcem wzięte ze sierry, przednie półosie szczepione - połowa od sierry, połowa od peugeota, piasty są już od peugeota. Centralny mechanizm zaspawany na amen. Wszystkie wahacze robione, teoretyczny skok na nich to okolice 40 cm na koło, kolumny mc phersona od peugeota/renault - dorabiane mocowania, z tym że tylny na tylnej osi są za słabe (sprężyny) i będę je wymieniał. To tak z grubsza chyba tyle.
Koła rolniki, 16 cali 7.50 profil - daje jakieś 31 - 32 cale.
Maszyna robi!!, jest fun
A jeżdżę po własnym torze, czysto rekreacyjnie i dla przyjemności