z tego co doczyytałem gdzieś w necie disco II nie ma blokady centralnego dyfra (chociaż można coś tam poprzerabiac), ale za te blokade ma robić kontrola trakcji która zdaje się jest seryjna ?
jak ta kontrola trakcji robi w terenie ? daje to coś czy lipa?
znalazłem w necie strone o tym jak przerobić disco II tak żeby miała blokadę centralną , która jest podobno zamontowana w skrzyni ale nie podłączona

i jeszcze pytanko jak często można znaleźć disco z blokadą tylnego mostu lub ewentualnie LSD? bywają takie ?
generalnie nastawiłem się na kupno tego co już miałem czyli pajero II, ale disco mnie zainteresowało bo rocznikowo są wyraźnie tańsze i lepiej wyposażone a w tygodniu bedzie robił za dzieciowóz
w tej samej cenie będę miał krótkie pajero bez klimy i 5 drzwiowego disco z klimą dwostrefowa..
, za to większość pajero ma skrzynie SS i czesto lsd lub sztywną blokadę i w moim pajero taki zestaw naprawde dawał rade
niechciał bym wprost zadać pytania o porównanie właściwości w terenie tych dwóch aut bo to kij w mrowisko
