LPG - Przełączanie: GAZ-BENZYNA

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bartek z Wrocka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław

LPG - Przełączanie: GAZ-BENZYNA

Post autor: Bartek z Wrocka » sob wrz 18, 2004 10:13 am

Witam. Mam pytanko? Często przełączacie z gazu na benzynę i odwrotnie? Przy zapalaniu i kończeniu jazdy zawsze powinno się na benzynce? Ja np. jeżdżę non-stop na gazie (sporadycznie przełączam jak gazu już brak) i nie mam większych kłopotów z odpalaniem Uazo-wołgi nawet przy dużych mrozach, ALE NIE WIEM JAK TAKIE POSTĘPOWANIE ODDZIAŁOWUJE NEGTYWNIE NA MÓJ SILNIK. Kiedyś jeden z wrocławskich "speców" mi tak poradził i tak robię...
PS> Z wtryskiem to już chyba nie ma problemów bo tam to jest automatyczne przełączanie przy wyższych obrotach...
| UAZ 469b |
| Wrocław |

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob wrz 18, 2004 10:44 am

powinno sioe odpalac na benzynie bo to zle wpływa zwłaszcza w zimie na membrany
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » sob wrz 18, 2004 11:17 am

W lecie mozesz spokojnie odpalac tylko na gazie ale w zimie, tak jak to napisal Kasprol, skatujesz membrany parownika. Ja kiedys zamrozilem parownik przy 30 stopniowym upale bo przypadkiem odcialem doplyw cieplej wody do parownika (idiota gazownik wlaczyl mi parownik szeregowo z nagrzewnica :o )

Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » sob wrz 18, 2004 11:25 am

Sam rozruch jest nie fajny dla silnika - złe smarowanie. Zimny silnik potrzebuje zupełnie innego typu mieszanki;
Trzeciak pisze: Do uruchomienia zimnego silnika potrzebna jest bardzo bogata mieszanka, nawet o proporcji 0,5 kg benzyny na 1 kg powietrza w temperaturze powietrza poniżej 0 stopni. Również praca na biegu jałowym chłodnego silnika oraz faza jego nagrzewania wymagają odpowiednio bogatej mieszanki.
Twoja instalacja gazowa to potrafi?? Widziałem jedną ze ssaniem ale to nie chodzi przeca tylko o ssanie...



pozdr
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz wrz 19, 2004 1:05 am

romanowicz_z3 car469b pisze:Sam rozruch jest nie fajny dla silnika - złe smarowanie. Zimny silnik potrzebuje zupełnie innego typu mieszanki;
Trzeciak pisze: Do uruchomienia zimnego silnika potrzebna jest bardzo bogata mieszanka, nawet o proporcji 0,5 kg benzyny na 1 kg powietrza w temperaturze powietrza poniżej 0 stopni. Również praca na biegu jałowym chłodnego silnika oraz faza jego nagrzewania wymagają odpowiednio bogatej mieszanki.
Twoja instalacja gazowa to potrafi?? Widziałem jedną ze ssaniem ale to nie chodzi przeca tylko o ssanie...

A co to za problem zassać więcej gazu? Wystarczy, jak dasz ujście gazu jako wwiertkę w gardziel - pod przepustnicą ssania


pozdr

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » ndz wrz 19, 2004 9:55 pm

SebastianS pisze:A co to za problem zassać więcej gazu? Wystarczy, jak dasz ujście gazu jako wwiertkę w gardziel - pod przepustnicą ssania
Noo, dobrze gada. Znam jednego takiego UAZ-a co pali z gazu przy 30 stopniowym mrozie. Poniewz moj juz przy +5 mowi zebym sie wypchal z tym gazem to sprawdzilem i ten mrozodoporny jest na wwiertce.

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Re: LPG - Przełączanie: GAZ-BENZYNA

Post autor: moralez » pn wrz 20, 2004 1:37 pm

Bartek z Wrocka pisze:, ALE NIE WIEM JAK TAKIE POSTĘPOWANIE ODDZIAŁOWUJE NEGTYWNIE NA MÓJ SILNIK.
gniazdo zaworu moze peknac i wpasc do komory spalania( znane z autopsji) :roll:
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » pn wrz 20, 2004 5:20 pm

mam takie pytanko a propo LPG i gaznika uazowego a dokładnie pływaka to co sie z nim dzieje kiedy auto chodzi na LPG, po prostu rozbija sie o dno gaznika jak jest sucho a potem jak w awaryjnej sytuacji potrzeba na benzyne przerzucic to wtedy pływak robi bul bul...i po zawodach, a jest podobno jakis patent na to, wiem ze temat był poruszany jesli ktos ma linka to bardzo prosze i z góry dziekuje
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pn wrz 20, 2004 5:22 pm


Awatar użytkownika
romanowicz_z3 car469b
Posty: 328
Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: romanowicz_z3 car469b » pn wrz 20, 2004 5:54 pm


Przeca tam tylko o bimbrze i jabolach :)21


Prawie 8)
Tzarrr!!

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » wt wrz 21, 2004 7:09 am

Slawquu pisze:pływak robi bul bul...i po zawodach, a jest podobno jakis patent na to, wiem ze temat był poruszany jesli ktos ma linka to bardzo prosze i z góry dziekuje
odbierz priv, tam jest rozwiązanie.

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » wt wrz 21, 2004 9:22 am

cowboy_3151 pisze:
Slawquu pisze:pływak robi bul bul...i po zawodach, a jest podobno jakis patent na to, wiem ze temat był poruszany jesli ktos ma linka to bardzo prosze i z góry dziekuje
odbierz priv, tam jest rozwiązanie.
Wielkie dzieki za pomoc.pOzdrawiam :D
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt wrz 21, 2004 12:39 pm

a czy to rozwiazanie to jakies wstydliwe jest? czy jak?
mysle ze wiele osob chcialoby wiedziec co z tym plywakiem :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt wrz 21, 2004 10:12 pm

Podłozyc mu poduszeczke :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: LPG - Przełączanie: GAZ-BENZYNA

Post autor: SebastianS » wt wrz 21, 2004 10:23 pm

wojtekd pisze:
Bartek z Wrocka pisze:, ALE NIE WIEM JAK TAKIE POSTĘPOWANIE ODDZIAŁOWUJE NEGTYWNIE NA MÓJ SILNIK.
gniazdo zaworu moze peknac i wpasc do komory spalania( znane z autopsji) :roll:
Ty, no proszę Cię... A z jakiejż to kosmicznej przyczyny? Że Ci źle zawalcowane gniazdo wpadło do cylindra - uwierzę... Ale co to ma wspólnego z gazem ?? :-o

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości