L300 4x4 demontaż foteli?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Sarin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 13, 2011 6:25 pm

L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Sarin » sob sty 07, 2012 2:51 am

Witam,
Przymierzam się do sprowadzenia Mitsu L300 4x4 i mam pytanko wiecie może czy kanapy 2 i 3 rzędu da się łatwo demontować/montować i czy wogóle jest to możliwe?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Albert_N » sob sty 07, 2012 10:01 pm

czolem, kanapa 3 rzedu sie ladnie sklada ale i demontaz nie jest trudny - samemu mozna ja tez wyjac, choc wazy ze 40 kg. Kanapa 2 rzedu jest bardziej skomplikowana bo ma podstawe skrzynkowa i mechanizm przekladania oparcia przod-tyl, poza tym duzo wersji ma nagrzewnice pod lawka- troche to utrudnia prace, ale da sie. Ja zazwyczaj jezdze z ostatnia kanapa wyjeta a 2 rzad mi jest potrzebny, ale wyciagalem kiedys samemu i dalo rade.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

cubek
 
 
Posty: 229
Rejestracja: pn lut 16, 2004 8:40 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: cubek » sob sty 07, 2012 11:00 pm

Albert, masz moze jakies foty swojego, podczas wypadu jakiego ? Na necie juz poprzegladalem sporo.
Jeszcze co mnie zastanawia... Rozumiem ze to jest vanik osobowy, a w dowodzie jest jakas ladownosc wbita ? Hm.. zle pytanie zadalem. Jest szansa z paliwovatem wykąbinować cos ? :oops: :wink: Zaraz popatrze w necie jeszcze...

edyta:

2) mające więcej niż jeden rząd siedzeń, które oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punku podłogi pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi przekracza 50 %długości pojazdu;

Ide spac, bo cztery razy ten tekst czytalem

Sarin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 13, 2011 6:25 pm

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Sarin » ndz sty 08, 2012 1:26 am

Ok, czyli się da oba rzędy...Pytam bo czasem muszę przewieść mały agregat i piaskarkę a nie chcę kupować 2 osobowego dostawczaka bo jednak częściej będę jeździł w 4 osoby + mały ładunek w trudniejszy teren ale tu mi wystarczy usunięcie 3 rzędu...ale czy jak wyjmę kanapę 2 rzędu to w tym miejscu będzie płaska podłoga? czy będą wystawać jakieś elementy?

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Albert_N » ndz sty 08, 2012 10:38 am

siemanko, mam troche fot, teraz nieco przebudowuje czesc mieszkalno/transportowa ale na poczatku to wygladalo tak :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

cubek
 
 
Posty: 229
Rejestracja: pn lut 16, 2004 8:40 pm
Lokalizacja: Częstochowa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: cubek » ndz sty 08, 2012 11:25 am

:)2

Pastor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Pastor » wt cze 12, 2012 12:33 pm

Albert_N pisze:siemanko, mam troche fot, teraz nieco przebudowuje czesc mieszkalno/transportowa
Czołem. Jak tam postępy w temacie? Pojawiło się cos nowego? Własnie pomału dłubie w swojej Altance i szukam inspiracji :wink:
Przy okazji - gdzie chowasz ten składany blat do wypełnienia dziurwy między kanapą a komorą silnika?
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Albert_N » wt cze 12, 2012 6:11 pm

siemano,
w zasadzie w srodku zmian niewiele, wywalilem duzy baniak z woda a woze dwa male, zamontowalem rozdzielacz baterii z panelem woltomierza bo mi lodowka rozladowywala akumulator rozruchowy, i lampe diodowa w srodku do czytania :)
skladany blat chowam miedzy siedzisko a stelaz srodkowej kanapy - wchodzi ladnie i nie zajmuje miejsca. Pod kanapa jest tez miejsce na niewielka skrzyneczke na graty.
Acha, i taki boczny daszek mam skladany, przydaje sie w naszym "kempingowym" klimacie latem :)21
poka swoje foty :)2
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Pastor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Pastor » śr cze 13, 2012 12:19 pm

No popatrz - jakos sie nie doszperałem że między siedziskiem a stelażem jest taka dupna szpara... dzięxy! Pod kanapą miałem skrzynke narzędziową, ale teraz mam większą montowana w progu - porobie foty to pokaze. Teraz pod kanapą będzie szuflada na podręczności dla pasażerstwa. Chociaż akurat na brak schowków to nie powinni narzekać bo nawieszałem cała galerię toreb na oparciach foteli :D
Gdzie wkitrałes drugi aku? U siebie chyba zrobie tylko wyłacznik lodówki przy spadku napięcia poniżej iluśtam.
A daszek to i ja mam. Była promocja na plandeki w Biedronce :wink:

Obrazek

Oświetlenie w środku takowoż mam przerobione na LEDy.
No i wunderwaffe bagażnik wielozadaniowy hendmejd :D z halogenami i dwoma gniazdami 12V i wysuwaną poprzeczka cobym mógł sam kajak wrzucać na góre 8)

Obrazek
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Albert_N » śr cze 13, 2012 12:24 pm

wow, super wyglada ! Daszek mam podobny, ale lubi sie zrobic zaglebienie jak mocniej pada :-?
pokaz foto ze srodka. Co do baterii, mialem fabrycznie dwie , ustawione poprzecznie i polaczone magicznymi systemami, spiete jednym uchwytem. Zostawilem tak bo niby sa male, ale teraz jest higienicznie- rozrusznik ma swoja, reszta ma swoja. No i voltomierz sie przydaje, mam odczyt z jednej i z drugiej.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Pastor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Pastor » śr cze 13, 2012 1:01 pm

Fabrycznie dwie? :o Nieźle. Ten separator baterii to własne dzieło czy kupiony? Podlinkuj cos jak mozesz.
Woltomierz wsadziłem od starej pojarki w miejsce tego bezsensownego wysokościomierza. W miejscu bezsensownej cykorkulki jest kompas. Tez bezsensowny, ale przynajmniej nie cieknie :D
Bateryjke mam 95Ah - dobrze znosi lodówkę, ale na noc i tak wyłączam. Kombinowałem rozmienić aku na dwa mniejsze zamontowane za tylnymi nadkolami - rozkład masy by sie przy okazji poprawił. Tam pod tapicerką są takie wkładki które mozna odkręcic i odzyskac troche miejsca, ale w końcu olałem. Nie moge sobie pozwolić na stałą zabudowę bo auta uzywam tez do wozenia gabarytowych klamotów. Przez to np wszystkie piknikowe szpeje trzymam w jednej skrzyni.
Fot ze srodka jakoś nie mam, ale niebawem bede progi w środku zabudowywał, jak skończę to sfocę hurtem wszystko.
Acha jeszcze mi się przypomniał wdzięczny patent - pancerz na zbiornik paliwa. Polecam. Jeden bak już miałem zgnieciony :wink:
Progi też są zabezpieczone - ta rurka niewinnie wygląda ale ma 5 mm ściankę z 18G2A 8)
Obrazek
No i rękodzielnicze gniazda na hilifta jak widać też zaistniały..
Resztę podwozia tez bede zabezpieczał, ale w swoim czasie. Zderzaki też będą. Kiedyś. Chyba.
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Albert_N » wt cze 19, 2012 9:34 am

ha, no ja wgnieciony bak mam w standardzie bo na magazynie celnym pan widlakiem dziubnal go :(
odnosnie separatora, sa niby gotowe zestawy ale ja sie zdecydowalem na moduly polskiej firmy co robi elektronike do jachtow - panel separatora i panel woltomierza z przelaczeniem na rozruch i baterie postojowa. Wykopie namiary to sie podziele. Oslony progow tez chcialem robic, jak je przymocowales do podluznicoramy ? z przodu tez myslalem o jakiejs plycie oslonowej zeby badyle w chlodnice sie nie wkrecaly. Zeby bylo smieszniej, seryjnie w wersjach z klima i asb chlodniczki znajduja sie przy stopniach przed przednimi kolami- chyba najgorsze z mozliwych miejsc. Narazony jest tez alternator bo jest nisko i nieosloniety, mi juz jeden pekl od wjezdzania w zimna wode na rozgrzanym motorze zapewne. Z wyjeciem jest w ciul roboty.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Pastor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...

Re: L300 4x4 demontaż foteli?

Post autor: Pastor » śr cze 20, 2012 12:09 pm

Uóóu. Pozyskanie nowego baku nie jest takie proste. Od płaskich L300 nie pasują, od Pb też nie. Trafiłem nowy na ebaju za jakieś 700 zeta z jakiegos szkopskiego sklepu. Ale to było lat temu parę..
Te skrzynki progów mam wspawane na fest przy okazji kompleksowego robienia blacharki.
Osłona chłodnicy to zdecydowanie dobry pomysł. U siebie tez przewiduję - uzyje kraty Wema.
Radości wyciagania alternatora już doświadczyłem :)11 Twój tez ma stalowe pierścienie ślizgowe na wirniku? Nie spotkałem takich wczesniej..
Pękł mi węzyk smarowania wakupompy. Nie masz aby albo nie wiesz gdzie pozyskać?
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości