L300 4x4 demontaż foteli?
Moderator: Kosiarz
L300 4x4 demontaż foteli?
Witam,
Przymierzam się do sprowadzenia Mitsu L300 4x4 i mam pytanko wiecie może czy kanapy 2 i 3 rzędu da się łatwo demontować/montować i czy wogóle jest to możliwe?
pozdrawiam
Przymierzam się do sprowadzenia Mitsu L300 4x4 i mam pytanko wiecie może czy kanapy 2 i 3 rzędu da się łatwo demontować/montować i czy wogóle jest to możliwe?
pozdrawiam
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
czolem, kanapa 3 rzedu sie ladnie sklada ale i demontaz nie jest trudny - samemu mozna ja tez wyjac, choc wazy ze 40 kg. Kanapa 2 rzedu jest bardziej skomplikowana bo ma podstawe skrzynkowa i mechanizm przekladania oparcia przod-tyl, poza tym duzo wersji ma nagrzewnice pod lawka- troche to utrudnia prace, ale da sie. Ja zazwyczaj jezdze z ostatnia kanapa wyjeta a 2 rzad mi jest potrzebny, ale wyciagalem kiedys samemu i dalo rade.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
Albert, masz moze jakies foty swojego, podczas wypadu jakiego ? Na necie juz poprzegladalem sporo.
Jeszcze co mnie zastanawia... Rozumiem ze to jest vanik osobowy, a w dowodzie jest jakas ladownosc wbita ? Hm.. zle pytanie zadalem. Jest szansa z paliwovatem wykąbinować cos ?
Zaraz popatrze w necie jeszcze...
edyta:
2) mające więcej niż jeden rząd siedzeń, które oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punku podłogi pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi przekracza 50 %długości pojazdu;
Ide spac, bo cztery razy ten tekst czytalem
Jeszcze co mnie zastanawia... Rozumiem ze to jest vanik osobowy, a w dowodzie jest jakas ladownosc wbita ? Hm.. zle pytanie zadalem. Jest szansa z paliwovatem wykąbinować cos ?


edyta:
2) mające więcej niż jeden rząd siedzeń, które oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punku podłogi pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi przekracza 50 %długości pojazdu;
Ide spac, bo cztery razy ten tekst czytalem
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
Ok, czyli się da oba rzędy...Pytam bo czasem muszę przewieść mały agregat i piaskarkę a nie chcę kupować 2 osobowego dostawczaka bo jednak częściej będę jeździł w 4 osoby + mały ładunek w trudniejszy teren ale tu mi wystarczy usunięcie 3 rzędu...ale czy jak wyjmę kanapę 2 rzędu to w tym miejscu będzie płaska podłoga? czy będą wystawać jakieś elementy?
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
siemanko, mam troche fot, teraz nieco przebudowuje czesc mieszkalno/transportowa ale na poczatku to wygladalo tak :








Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
Czołem. Jak tam postępy w temacie? Pojawiło się cos nowego? Własnie pomału dłubie w swojej Altance i szukam inspiracjiAlbert_N pisze:siemanko, mam troche fot, teraz nieco przebudowuje czesc mieszkalno/transportowa

Przy okazji - gdzie chowasz ten składany blat do wypełnienia dziurwy między kanapą a komorą silnika?
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek
Świątynia Betoniarek
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
siemano,
w zasadzie w srodku zmian niewiele, wywalilem duzy baniak z woda a woze dwa male, zamontowalem rozdzielacz baterii z panelem woltomierza bo mi lodowka rozladowywala akumulator rozruchowy, i lampe diodowa w srodku do czytania
skladany blat chowam miedzy siedzisko a stelaz srodkowej kanapy - wchodzi ladnie i nie zajmuje miejsca. Pod kanapa jest tez miejsce na niewielka skrzyneczke na graty.
Acha, i taki boczny daszek mam skladany, przydaje sie w naszym "kempingowym" klimacie latem
poka swoje foty
w zasadzie w srodku zmian niewiele, wywalilem duzy baniak z woda a woze dwa male, zamontowalem rozdzielacz baterii z panelem woltomierza bo mi lodowka rozladowywala akumulator rozruchowy, i lampe diodowa w srodku do czytania

skladany blat chowam miedzy siedzisko a stelaz srodkowej kanapy - wchodzi ladnie i nie zajmuje miejsca. Pod kanapa jest tez miejsce na niewielka skrzyneczke na graty.
Acha, i taki boczny daszek mam skladany, przydaje sie w naszym "kempingowym" klimacie latem

poka swoje foty

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
No popatrz - jakos sie nie doszperałem że między siedziskiem a stelażem jest taka dupna szpara... dzięxy! Pod kanapą miałem skrzynke narzędziową, ale teraz mam większą montowana w progu - porobie foty to pokaze. Teraz pod kanapą będzie szuflada na podręczności dla pasażerstwa. Chociaż akurat na brak schowków to nie powinni narzekać bo nawieszałem cała galerię toreb na oparciach foteli
Gdzie wkitrałes drugi aku? U siebie chyba zrobie tylko wyłacznik lodówki przy spadku napięcia poniżej iluśtam.
A daszek to i ja mam. Była promocja na plandeki w Biedronce

Oświetlenie w środku takowoż mam przerobione na LEDy.
No i wunderwaffe bagażnik wielozadaniowy hendmejd
z halogenami i dwoma gniazdami 12V i wysuwaną poprzeczka cobym mógł sam kajak wrzucać na góre


Gdzie wkitrałes drugi aku? U siebie chyba zrobie tylko wyłacznik lodówki przy spadku napięcia poniżej iluśtam.
A daszek to i ja mam. Była promocja na plandeki w Biedronce

Oświetlenie w środku takowoż mam przerobione na LEDy.
No i wunderwaffe bagażnik wielozadaniowy hendmejd


R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek
Świątynia Betoniarek
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
wow, super wyglada ! Daszek mam podobny, ale lubi sie zrobic zaglebienie jak mocniej pada
pokaz foto ze srodka. Co do baterii, mialem fabrycznie dwie , ustawione poprzecznie i polaczone magicznymi systemami, spiete jednym uchwytem. Zostawilem tak bo niby sa male, ale teraz jest higienicznie- rozrusznik ma swoja, reszta ma swoja. No i voltomierz sie przydaje, mam odczyt z jednej i z drugiej.

pokaz foto ze srodka. Co do baterii, mialem fabrycznie dwie , ustawione poprzecznie i polaczone magicznymi systemami, spiete jednym uchwytem. Zostawilem tak bo niby sa male, ale teraz jest higienicznie- rozrusznik ma swoja, reszta ma swoja. No i voltomierz sie przydaje, mam odczyt z jednej i z drugiej.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
Fabrycznie dwie?
Nieźle. Ten separator baterii to własne dzieło czy kupiony? Podlinkuj cos jak mozesz.
Woltomierz wsadziłem od starej pojarki w miejsce tego bezsensownego wysokościomierza. W miejscu bezsensownej cykorkulki jest kompas. Tez bezsensowny, ale przynajmniej nie cieknie
Bateryjke mam 95Ah - dobrze znosi lodówkę, ale na noc i tak wyłączam. Kombinowałem rozmienić aku na dwa mniejsze zamontowane za tylnymi nadkolami - rozkład masy by sie przy okazji poprawił. Tam pod tapicerką są takie wkładki które mozna odkręcic i odzyskac troche miejsca, ale w końcu olałem. Nie moge sobie pozwolić na stałą zabudowę bo auta uzywam tez do wozenia gabarytowych klamotów. Przez to np wszystkie piknikowe szpeje trzymam w jednej skrzyni.
Fot ze srodka jakoś nie mam, ale niebawem bede progi w środku zabudowywał, jak skończę to sfocę hurtem wszystko.
Acha jeszcze mi się przypomniał wdzięczny patent - pancerz na zbiornik paliwa. Polecam. Jeden bak już miałem zgnieciony
Progi też są zabezpieczone - ta rurka niewinnie wygląda ale ma 5 mm ściankę z 18G2A

No i rękodzielnicze gniazda na hilifta jak widać też zaistniały..
Resztę podwozia tez bede zabezpieczał, ale w swoim czasie. Zderzaki też będą. Kiedyś. Chyba.

Woltomierz wsadziłem od starej pojarki w miejsce tego bezsensownego wysokościomierza. W miejscu bezsensownej cykorkulki jest kompas. Tez bezsensowny, ale przynajmniej nie cieknie

Bateryjke mam 95Ah - dobrze znosi lodówkę, ale na noc i tak wyłączam. Kombinowałem rozmienić aku na dwa mniejsze zamontowane za tylnymi nadkolami - rozkład masy by sie przy okazji poprawił. Tam pod tapicerką są takie wkładki które mozna odkręcic i odzyskac troche miejsca, ale w końcu olałem. Nie moge sobie pozwolić na stałą zabudowę bo auta uzywam tez do wozenia gabarytowych klamotów. Przez to np wszystkie piknikowe szpeje trzymam w jednej skrzyni.
Fot ze srodka jakoś nie mam, ale niebawem bede progi w środku zabudowywał, jak skończę to sfocę hurtem wszystko.
Acha jeszcze mi się przypomniał wdzięczny patent - pancerz na zbiornik paliwa. Polecam. Jeden bak już miałem zgnieciony

Progi też są zabezpieczone - ta rurka niewinnie wygląda ale ma 5 mm ściankę z 18G2A

No i rękodzielnicze gniazda na hilifta jak widać też zaistniały..
Resztę podwozia tez bede zabezpieczał, ale w swoim czasie. Zderzaki też będą. Kiedyś. Chyba.
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek
Świątynia Betoniarek
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
ha, no ja wgnieciony bak mam w standardzie bo na magazynie celnym pan widlakiem dziubnal go
odnosnie separatora, sa niby gotowe zestawy ale ja sie zdecydowalem na moduly polskiej firmy co robi elektronike do jachtow - panel separatora i panel woltomierza z przelaczeniem na rozruch i baterie postojowa. Wykopie namiary to sie podziele. Oslony progow tez chcialem robic, jak je przymocowales do podluznicoramy ? z przodu tez myslalem o jakiejs plycie oslonowej zeby badyle w chlodnice sie nie wkrecaly. Zeby bylo smieszniej, seryjnie w wersjach z klima i asb chlodniczki znajduja sie przy stopniach przed przednimi kolami- chyba najgorsze z mozliwych miejsc. Narazony jest tez alternator bo jest nisko i nieosloniety, mi juz jeden pekl od wjezdzania w zimna wode na rozgrzanym motorze zapewne. Z wyjeciem jest w ciul roboty.

odnosnie separatora, sa niby gotowe zestawy ale ja sie zdecydowalem na moduly polskiej firmy co robi elektronike do jachtow - panel separatora i panel woltomierza z przelaczeniem na rozruch i baterie postojowa. Wykopie namiary to sie podziele. Oslony progow tez chcialem robic, jak je przymocowales do podluznicoramy ? z przodu tez myslalem o jakiejs plycie oslonowej zeby badyle w chlodnice sie nie wkrecaly. Zeby bylo smieszniej, seryjnie w wersjach z klima i asb chlodniczki znajduja sie przy stopniach przed przednimi kolami- chyba najgorsze z mozliwych miejsc. Narazony jest tez alternator bo jest nisko i nieosloniety, mi juz jeden pekl od wjezdzania w zimna wode na rozgrzanym motorze zapewne. Z wyjeciem jest w ciul roboty.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Re: L300 4x4 demontaż foteli?
Uóóu. Pozyskanie nowego baku nie jest takie proste. Od płaskich L300 nie pasują, od Pb też nie. Trafiłem nowy na ebaju za jakieś 700 zeta z jakiegos szkopskiego sklepu. Ale to było lat temu parę..
Te skrzynki progów mam wspawane na fest przy okazji kompleksowego robienia blacharki.
Osłona chłodnicy to zdecydowanie dobry pomysł. U siebie tez przewiduję - uzyje kraty Wema.
Radości wyciagania alternatora już doświadczyłem
Twój tez ma stalowe pierścienie ślizgowe na wirniku? Nie spotkałem takich wczesniej..
Pękł mi węzyk smarowania wakupompy. Nie masz aby albo nie wiesz gdzie pozyskać?
Te skrzynki progów mam wspawane na fest przy okazji kompleksowego robienia blacharki.
Osłona chłodnicy to zdecydowanie dobry pomysł. U siebie tez przewiduję - uzyje kraty Wema.
Radości wyciagania alternatora już doświadczyłem

Pękł mi węzyk smarowania wakupompy. Nie masz aby albo nie wiesz gdzie pozyskać?
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek
Świątynia Betoniarek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości