Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » pt sty 31, 2014 11:28 am

Witam,
Planuje dozbroić trochę swojego miśka Long 96r, poprzez zamontowanie zawieszenia Lovells + 2",
Czy jak wymienię nowe sprężyny i amortyzatory, to muszę koniecznie kupować też nowe drążki skrętne ??
Oryginały są w porządku, nie były kręcone.
Mam też w planie montaż windy z syntetykiem.
Czy w miarę ogarnięty mechanior od plaskaczy poradzi sobie z wymianą zawieszenia, wystarczy zdemontować stare i w to miejsce wmontować nowe fany ?? (U mnie na wsi ze świecą szukać specjalisty od 4x4)
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: ernil » pt sty 31, 2014 12:30 pm

Yyyy
Ja tam dawno wyrosłem z pajero, ale...
Z przodu nie ma sprężyn śrubowych, ino właśnie drążki skrętne. To oczywiście tez rodzaj sprężyny. Ale...
Jak ich nie podkręcisz odpowiednio, to liftu przodu nie będzie, wszak amor liftu nie czyni.
Po mojemu podcieranie dupy szkłem.
Może będzie robić, ale chyba tak se.
Dodatkowy temat to kombinacja ze sworzniami. Pewnie coś pasuje zrobić (podkładki itp), żeby to wsio grało.
Jak robić, to robić dobrze, albo nie robić wcale.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16852
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: Kabal » pt sty 31, 2014 12:34 pm

Podkręcisz w granicach rozsądku to będzie dobrze. Krótko, ale dobrze. Jak dowiesisz zderzak i wyciągarkę to krócej.
Jak klapnie całkiem, albo przestanie Ci się podobać twardy tył i bujający przód to odkupisz ode mnie drążki HD, które mi leżą i czekają na szczęśliwego użytkownika, prawie nówka, może z 5 tkm przebiegu.
Edit. Nie kupisz, bo masz akurat model do którego te moje nie pasują i dlatego sprzedać zamierzam :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » pt sty 31, 2014 2:27 pm

ernil pisze:Yyyy
Ja tam dawno wyrosłem z pajero, ale...
Z przodu nie ma sprężyn śrubowych, ino właśnie drążki skrętne. To oczywiście tez rodzaj sprężyny. Ale...
Jak ich nie podkręcisz odpowiednio, to liftu przodu nie będzie, wszak amor liftu nie czyni.
Po mojemu podcieranie dupy szkłem.
Może będzie robić, ale chyba tak se.
Dodatkowy temat to kombinacja ze sworzniami. Pewnie coś pasuje zrobić (podkładki itp), żeby to wsio grało.
Jak robić, to robić dobrze, albo nie robić wcale.

Ale ja nie chcę robić rzeźby
Zmieniam aby lepiej wybierało nierówności, nie dobijało tyłu na dużych wertrepach, głębsze koleiny mógł pokonać.
Nie chodzi o jakieś wynalazki. Czy wydam ponad 2 tyś, czy 3 tyś to już nie różnica, najważniejszy jest efekt końcowy. Najgorzej by było jakbym kupił amory i sprężyny,a nic by się nie zmieniło :)11

Drążki skrętne Lovellsa mają inną budowę od oryginałów, są grubsze, dłuższe? Bo jeżeli tak to kupuję te LOVELSSA.

Czy przy wymianie całego zawieszenia od Lovellsa występuje też problem kombinacji ze sworzniami ??
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » sob lut 01, 2014 2:56 pm

Ponawiam pytanie,
Czy drążki skrętne Lovellsa mają inną budową od oryginalnych w Pajero II ?? Grubsze, dłuższe ?
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: Zibi » sob lut 01, 2014 3:02 pm

Mają inne parametry twardosci. Mimo podniesienia auta do góry w dalszym ciągu pracują a nie są za sztywne.

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » sob lut 01, 2014 3:07 pm

Zibi pisze:Mają inne parametry twardosci. Mimo podniesienia auta do góry w dalszym ciągu pracują a nie są za sztywne.

Dziękuję za wyczerpującą i szybką odpowiedz :)2
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

zunmen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt paź 15, 2013 12:59 pm
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: zunmen » wt lut 04, 2014 10:31 am

Co do wymiany amortyzatorów i tylnych sprężyn - bez problemu. Każdy mechanik to zrobi a nawet jak byś miał miejsce to sam byś to zrobił
Pamiętaj o obniżeniu korektora siły hamowania z tyłu.
Co do drążków skrętnych - ja u siebie podkręciłem o 5 cm celem wyrównania przodu. Oczywiście seryjne drążki. Po 2-3 tyś km wszystko jest jak narazie OK. Po podkręceniu odrazu odczujesz róznice - przód zesztywnieje.
Pajero II Long 2.8 na 35" +2" buda +2" zawiecha

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: ernil » wt lut 04, 2014 10:33 am

zunmen pisze:przód zesztywnieje
No właśnie...
A dlaczego...? :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » wt lut 04, 2014 2:10 pm

ernil pisze:
zunmen pisze:przód zesztywnieje
No właśnie...
A dlaczego...? :)21

Ale u mnie, czy w Pajero :)21

Dzisiaj sprawdziłem pod autem, a tu :)9 drążki na maxsa podkręcone do góry, zero luzu do górnego odboju wahacza :)16

To teraz ciekawe, jak wymienię zawiechę z drążkami czy przód pójdzie coś do góry,tak aby weszły bez liftu budy kółeczka 33x10x15 KM2
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » śr lut 05, 2014 6:01 pm

Temat już nie aktualny :D
Znalazłem magika od 4x4 w zduńskiej woli, który ogarnie mi cały projekt dorastania MIŚKA. :D
Gość przerabiał już różne koncepcje misków. (sam też posiada miśka do szybkosciówek)
W kwietniu zaczynam zabawę.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: PAJERO Driver » pt lip 11, 2014 5:10 pm

Jak tam z tym zawieszeniem Lovellsa ??
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » pt lip 11, 2014 10:21 pm

PAJERO Driver pisze:Jak tam z tym zawieszeniem Lovellsa ??
Ja sobie chwale, fajnie wybiera.
Miękko się jeździ i fajnie buja :)21

Minus-
Przód przy dużej prędkości na wybojach dobija, ale już się przyzwyczaiłem. Jest ciśnienie - jest zabawa :)21 :)21
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: PAJERO Driver » pt lip 11, 2014 10:45 pm

A z drążkami coś kombinowałeś ?? typu wyżej lub niżej by przodem wyrównać z tyłem ..?? Czy też może wstawiłeś HD ??

Miałeś może porównanie tego Lovells-a z np TrailMaster-em ?? :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

stefan1989
 
 
Posty: 156
Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: stefan1989 » sob lip 12, 2014 7:01 am

Lovells można porównać z TM tylko amory i sprężyny tył, gdyż TM nie produkuje drążków. Ja od pewnego czasu odkładam kasę na lift i właśnie się waham między kpl. Lovells lub TM + drążki OME. :roll: Plus dla TM za to, że podnosi tył o ok 6cm.

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: PAJERO Driver » sob lip 12, 2014 9:25 am

Właśnie ja również zbieram na zawieszenie i tak widzę ze pojawił się temat ze Kolega z forum założył Lovells-a... Kiedyś miałem Pajero I krótkie na zawieszeniu TrailMaster byłem bardzo zadowolony.. A Kolega kata do dziś moje byłe Pajero I w L-P i zawieszenie cały czas działa a to już jakieś 6x lat.. 3x lata ja jeździłem na tym zawieszeniu fakt ze lajtowo bez Off-Roadu itp... tyle co do lasu lub na ryby a on potem odkupił ode mnie i 3x lata las widzi co drugi dzień... :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Pytanie o drążki skętne przy Lifcie +2" w Pajero II

Post autor: alibia1112 » sob lip 12, 2014 9:33 am

PAJERO Driver pisze:A z drążkami coś kombinowałeś ?? typu wyżej lub niżej by przodem wyrównać z tyłem ..?? Czy też może wstawiłeś HD ??

Miałeś może porównanie tego Lovells-a z np TrailMaster-em ?? :wink:

Jak kupowałem zawieche, nie było na stanie moich drążków.
A do tego mój magik od pajero mówił, że on nie czuł różnicy jak założył do swojego drążki (dobinosna). Za mała różnica w stosunku do kosztów.

Drążki lekko podkręcone, mam jezcze luzu ok 2 cm od góry wahacza.szy
Tm był droższy i nie miałem opini od pewnego źródła. (Lovells już widziałem na aucie i rozmawiałem z włascicielem) :)2
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości