
Sprezyny do Nivy
Moderator: Albert_N
mam nowe drążki co za tym idzie nowe gumy a i tak przy podjazdach szczególnie wtedy kiedy któreś z przednich kół odrywa się od ziemi dochodzą od tyłu jakieś trzaski i zgrzyty ale mnie to wali nawet sie nie zastanawiałem co to jest bo jeszcze mi sie tam nic nie urywa, a zresztą w nivie idzie sie przyzwyczić do wszystkiego widocznie tak ma być
- Wojtek
- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Może haczysz zderzakiem o glebę? Wyjmij parę worków z bagażnika i powinno się poprawićPiotr_W pisze:przy podjazdach szczególnie wtedy kiedy któreś z przednich kół odrywa się od ziemi dochodzą od tyłu jakieś trzaski i zgrzyty

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
Informacja dla kolegi "arena". Sorry że dopiero teraz udzielam ci informacji, ale miałem padnięty comp. i brak czasu na jego reanimacje.
Facet od tych polibusz miał strone internetową : www.drm4x4.z.pl , ale teraz mi się ona nie otwiera. A to jego telefon 604 839292 , lub na początku będzie 609... nie wiem bo mam paskudny charakter pisma.
Radził bym Ci jeszcze abyś sobie zamówił najmiększa opcje tych polibuszy. Pozdrawiam ATON.
Facet od tych polibusz miał strone internetową : www.drm4x4.z.pl , ale teraz mi się ona nie otwiera. A to jego telefon 604 839292 , lub na początku będzie 609... nie wiem bo mam paskudny charakter pisma.
Radził bym Ci jeszcze abyś sobie zamówił najmiększa opcje tych polibuszy. Pozdrawiam ATON.
Nivką też można
-
-
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
- Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków
Dla zainteresowanych: według ruskiej dokumentacji technicznej do Niviasty 2121 przednie sprężyny powinny mieć następującą charakterystykę:
- długość w stanie "luzem" - 278mm,
- długość po obciążeniu masą 640 kg plus minus 25 kg - 192mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 954 kg - 150mm.
Charakterystyka sprężyn tylnych:
- długość w stanie "luzem" - 434mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 350 kg plus minus 16 kg - 278mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 575 kg - 178mm.
W dokumentacji podają odnośnie sprężyn tylnych (cytuję z rosyjskiego): "W zależności od długości sprężyny pod obciążeniem 350 kg, sprężyny dzielą się na dwie klasy: A - długość więcej niż 278mm i klasa B - długość równa lub mniejsza niż 278mm. Sprężyn klasy A nie oznacza się, a klasę B oznacza się czarną farbą po zewnętrznej stronie zwojów".
Co do sprężyn przednich to nic nie piszą o klasach, ale na 99% jest tak jak z tylnymi, co wynika z zamieszczonych w dokumentacji rysunków.
- długość w stanie "luzem" - 278mm,
- długość po obciążeniu masą 640 kg plus minus 25 kg - 192mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 954 kg - 150mm.
Charakterystyka sprężyn tylnych:
- długość w stanie "luzem" - 434mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 350 kg plus minus 16 kg - 278mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 575 kg - 178mm.
W dokumentacji podają odnośnie sprężyn tylnych (cytuję z rosyjskiego): "W zależności od długości sprężyny pod obciążeniem 350 kg, sprężyny dzielą się na dwie klasy: A - długość więcej niż 278mm i klasa B - długość równa lub mniejsza niż 278mm. Sprężyn klasy A nie oznacza się, a klasę B oznacza się czarną farbą po zewnętrznej stronie zwojów".
Co do sprężyn przednich to nic nie piszą o klasach, ale na 99% jest tak jak z tylnymi, co wynika z zamieszczonych w dokumentacji rysunków.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości