Sprezyny do Nivy

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
arena
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 30, 2004 5:06 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: arena » ndz kwie 25, 2004 9:37 pm

Ale Warka Strong ma najwiecej racji :-)

Piotr_W
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 03, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr_W » pn kwie 26, 2004 10:53 am

mam nowe drążki co za tym idzie nowe gumy a i tak przy podjazdach szczególnie wtedy kiedy któreś z przednich kół odrywa się od ziemi dochodzą od tyłu jakieś trzaski i zgrzyty ale mnie to wali nawet sie nie zastanawiałem co to jest bo jeszcze mi sie tam nic nie urywa, a zresztą w nivie idzie sie przyzwyczić do wszystkiego widocznie tak ma być

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » śr maja 05, 2004 3:13 pm

Piotr_W pisze:przy podjazdach szczególnie wtedy kiedy któreś z przednich kół odrywa się od ziemi dochodzą od tyłu jakieś trzaski i zgrzyty
Może haczysz zderzakiem o glebę? Wyjmij parę worków z bagażnika i powinno się poprawić :lol:
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

Piotr_W
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob sty 03, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr_W » czw maja 06, 2004 11:23 am

Wojtek pisze:
Piotr_W pisze:przy podjazdach szczególnie wtedy kiedy któreś z przednich kół odrywa się od ziemi dochodzą od tyłu jakieś trzaski i zgrzyty
Może haczysz zderzakiem o glebę? Wyjmij parę worków z bagażnika i powinno się poprawić :lol:
niemożliwe bo zerzak downo zgubiłem

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » czw maja 06, 2004 12:59 pm

To insza inszość! Widać nie ma co Ladacznicy do kupy trzymać i szwy jej się rozchodzą...
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

Awatar użytkownika
ATON
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
Lokalizacja: Łapanów

Post autor: ATON » sob maja 15, 2004 7:16 pm

Informacja dla kolegi "arena". Sorry że dopiero teraz udzielam ci informacji, ale miałem padnięty comp. i brak czasu na jego reanimacje.
Facet od tych polibusz miał strone internetową : www.drm4x4.z.pl , ale teraz mi się ona nie otwiera. A to jego telefon 604 839292 , lub na początku będzie 609... nie wiem bo mam paskudny charakter pisma.
Radził bym Ci jeszcze abyś sobie zamówił najmiększa opcje tych polibuszy. Pozdrawiam ATON.
Nivką też można

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » pt sie 27, 2004 7:42 am

Dla zainteresowanych: według ruskiej dokumentacji technicznej do Niviasty 2121 przednie sprężyny powinny mieć następującą charakterystykę:
- długość w stanie "luzem" - 278mm,
- długość po obciążeniu masą 640 kg plus minus 25 kg - 192mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 954 kg - 150mm.
Charakterystyka sprężyn tylnych:
- długość w stanie "luzem" - 434mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 350 kg plus minus 16 kg - 278mm,
- długość po obciążeniu ciężarem 575 kg - 178mm.
W dokumentacji podają odnośnie sprężyn tylnych (cytuję z rosyjskiego): "W zależności od długości sprężyny pod obciążeniem 350 kg, sprężyny dzielą się na dwie klasy: A - długość więcej niż 278mm i klasa B - długość równa lub mniejsza niż 278mm. Sprężyn klasy A nie oznacza się, a klasę B oznacza się czarną farbą po zewnętrznej stronie zwojów".
Co do sprężyn przednich to nic nie piszą o klasach, ale na 99% jest tak jak z tylnymi, co wynika z zamieszczonych w dokumentacji rysunków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości