Zamek centralny
Moderator: Mroczny
Zamek centralny
Bry,
FZJ 80 którą dosiadam posiada wkurzającą mnie przypadłość , po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon
zamyka centralnym wszystkie zamki. W jaki sposób wyłączyć tą funkcję ? Dodam że jest to funkcja fabryczna.
FZJ 80 którą dosiadam posiada wkurzającą mnie przypadłość , po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon
zamyka centralnym wszystkie zamki. W jaki sposób wyłączyć tą funkcję ? Dodam że jest to funkcja fabryczna.
FZJ80
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
I typowa dla amerykańskich wersji.
Trzeba by grzebnąć za schematem elektrycznym do tego modelu - ogólnie moduł sterujący zamkiem jest w drzwiach kierowcy. Możliwe, że trzeba by podmienić go na europejski - ale możliwe też, że wystarczy wypiąć kabelek dający sygnał IGN.
Trzeba by grzebnąć za schematem elektrycznym do tego modelu - ogólnie moduł sterujący zamkiem jest w drzwiach kierowcy. Możliwe, że trzeba by podmienić go na europejski - ale możliwe też, że wystarczy wypiąć kabelek dający sygnał IGN.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
Dzięki Rokfor za podpowiedź , kabelek IGN z modułu wypięty i temat załatwiony.
A zawziąłem się na tą samoblokadę , po tym jak w środku nocy w lesie zatrzasnąłem sobie odpalone auto
A zawziąłem się na tą samoblokadę , po tym jak w środku nocy w lesie zatrzasnąłem sobie odpalone auto

FZJ80
Re: Zamek centralny
Jednak nie jest tak kolorowo,
zamyka się od czasu do czasu i to bez konkretnej systematyki
Poprzedzając pytanie , wypięty przewód zaizolowany i wciśnięty pod obudowę modułu.
zamyka się od czasu do czasu i to bez konkretnej systematyki

Poprzedzając pytanie , wypięty przewód zaizolowany i wciśnięty pod obudowę modułu.
FZJ80
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
Dlatego potrzebny jest schemat, bo grzebanie w ciemno daje ... takie właśnie efekty 

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
Kiedy po ciemku nie grzebałem , na schemacie tylko jeden czerwono -czarny jest od stacyjki.
FZJ80
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
Ale normalnie impuls sterujący idzie z przycisku na panelu - i z przełącznika przy zamku. Schemat jest potrzebny żeby zerknąć, czy ten sygnałowy kabelek nie biegnie gdzieś jeszcze.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
No ale to trza schemat od hameryckiej wersjii - europejskie nie zamykają auta po przekręceniu kluczyka ...
Ja mam schemat deko bardziej rozbudowany - ale też tylko Europa. I były wersje tych wozów z modułem antykradzieżowym (ale jeszcze nie immo) - i ten układ jest spięty z centralnym zamkiem. I - w moim schemacie - ten układ może być spięty równolegle z przełącznikiem zintegrowanym przy zamku, plus jakiś styk przy silniku zamka drzwi kierowcy. Tak było dla aut UK.
Kable:
L-O, L-G, L-Y, piny w złączu sterownika odpowiednio: 12, 6, 11 . Przy czym łatwiej to będzie rozpiąć na kostkach od wiązki drzwi (bo te wyjścia ze sterownika sterują jednocześnie całym układem, również od kluczyka, krosy są wewnątrz wiązki) - kostki: II1-18, II2-1, II1-19
Za zamykanie odpowiedzialny jest kabelek L-O.

Ja mam schemat deko bardziej rozbudowany - ale też tylko Europa. I były wersje tych wozów z modułem antykradzieżowym (ale jeszcze nie immo) - i ten układ jest spięty z centralnym zamkiem. I - w moim schemacie - ten układ może być spięty równolegle z przełącznikiem zintegrowanym przy zamku, plus jakiś styk przy silniku zamka drzwi kierowcy. Tak było dla aut UK.
Kable:
L-O, L-G, L-Y, piny w złączu sterownika odpowiednio: 12, 6, 11 . Przy czym łatwiej to będzie rozpiąć na kostkach od wiązki drzwi (bo te wyjścia ze sterownika sterują jednocześnie całym układem, również od kluczyka, krosy są wewnątrz wiązki) - kostki: II1-18, II2-1, II1-19
Za zamykanie odpowiedzialny jest kabelek L-O.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Zamek centralny
Nie zagłębiwszy się w schemat , zobaczyłem na kabelku R-B "ignitinon" i odpiąłem go na 7 pinie , ale teraz widzę że to bardziej złożony temat 

FZJ80
Re: Zamek centralny
A może to trzeba naprawić tak jak ja ostatnio 200 naprawiłem? 

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Zamek centralny
to tylko centralny zamek, a ja centralny dyfer naprawiłem, więc analogie jakieś muszą być 

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Re: Zamek centralny
W razie W to auto od piątku nie ruszyło się z miejsca 

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości