Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » wt gru 02, 2008 5:13 pm
orginał w ASO
mnie natomiast zaszokowała guma stabilizatora, ze tak tanio...
...jak na ASO

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
Przemy
-

- Posty: 923
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Przemy » wt gru 02, 2008 6:07 pm
Videlec pisze:
orginał w ASO

[/quote]
nooo na kimś ASO musi zarabiać

# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
-
madvet
- jestem tu nowy...

- Posty: 44
- Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:25 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Wodzisław
Post
autor: madvet » śr gru 03, 2008 11:39 am
padła skrzynia w misiu pajero III - 2.5TD rocznik 2000, czy ktoś z szanownych panów mógłby pomóc i odpowiedzieć na pytanie jaka skrzynia pasuje do silnika z tego rocznika, czy skrzynki ze starszych miśków 2.5TD będą robić?
dzięki z góry za pomoc
'94 XJ 2.5
-
redin
-

- Posty: 217
- Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
- Lokalizacja: Czeladź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: redin » śr gru 03, 2008 6:16 pm
czy ktoś z Was moze wie czym różni sie tłok o oznaczeniu ART 3L od ART 2L

silnik 3,5L V6 Mitsu Pajero 1998
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » śr gru 03, 2008 6:30 pm
Jeżeli się okaże, że górny wahacz ma luzy na gumach to co z tym fantem najlepiej zrobić? Da rady wymienić te gumy, czy nie bardzo? Na alledrogo widziałem wahacze w cenach od 80 za używkę, poprzez 125 za nie-wiadomo-gdzie-robiony, po 450 za Yamato made in japan. Jakieś sugestie, podpowiedzi? Ktoś to już przerabiał u siebie?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » śr gru 03, 2008 6:32 pm
rort_ pisze:Jeżeli się okaże, że górny wahacz ma luzy na gumach to co z tym fantem najlepiej zrobić? Da rady wymienić te gumy, czy nie bardzo? Na alledrogo widziałem wahacze w cenach od 80 za używkę, poprzez 125 za nie-wiadomo-gdzie-robiony, po 450 za Yamato made in japan. Jakieś sugestie, podpowiedzi? Ktoś to już przerabiał u siebie?
zapodaj poliuretany - SuperPro robi.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » śr gru 03, 2008 6:36 pm
Na pewno robi do górnego wahacza?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
Przemy
-

- Posty: 923
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Przemy » śr gru 03, 2008 6:45 pm
wstaw polibusze no chyba ze nie chcesz to poszukaj tuleje wahacza na alledrogo lub w sklepie.
ja sie przemierzam do wymiany na polibusze ale ponoć z tych starych gum trzeba wyjąc tuleje i przełożyć do polibusza (tak słyszałem).
Chodź jesli oryginalne gumy wytrzymały tyle lat to czy warto inwestować w polibusze?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » śr gru 03, 2008 6:55 pm
W sklepiku zakładowym są w komplecie cztery polibusze i cztery tuleje. Mniemam ,że jest to w takim razie komplet na dwa wahacze, tak? Skoro są tuleje w komplecie, to po co stare przekładać?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
Przemy
-

- Posty: 923
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Przemy » śr gru 03, 2008 8:19 pm
widzisz ja pytałem inna osobe produkujaca takie polibusze i akurat ona nie robiła tulejek. Ale cena byla znaczni nizsza....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
-
bartai
-

- Posty: 132
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Post
autor: bartai » śr gru 03, 2008 8:23 pm
rort jesli nie znajdziesz potrzebnych polibuszy to mam namiar na faceta ktory dorobi ci jakie chcesz. Mnie komplet na przod kosztowal 150 jak dobrze pamietam. 8 polibuszy i 4 tuleje . W I mialem gumy tylko w dolnych wahaczach, a gdzie w gornych masz te gumy tak z ciekawosci pytam
PAJERO 2,6 88r KRWISTY
-
bartai
-

- Posty: 132
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Post
autor: bartai » śr gru 03, 2008 8:44 pm
juz znalazlem. u mnie w gornym wahaczu jest poprzeczny drazek na ktorym pracuje wahacz zadnych gum. ciekawe czemu zmienili to w 2
PAJERO 2,6 88r KRWISTY
-
rudypajero.koszalin

- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rudypajero.koszalin » śr gru 03, 2008 10:39 pm
bartai pisze:juz znalazlem. u mnie w gornym wahaczu jest poprzeczny drazek na ktorym pracuje wahacz zadnych gum. ciekawe czemu zmienili to w 2
Bo guma jest trwalsza i bez obsługowa. Stare tuleje a'la żuk trzeba było smarować a i tak się szybko wybijały, a tu nie trzeba zaglądać i żyją długo.

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » śr gru 03, 2008 10:54 pm
Cos więc wykombinuję. Bałem się tylko, że to jakoś zaprasowane czy cuś, bo wahacze w całości sprzedają. Jak zrzuciłem górny sworzeń, to mi górny wahacz sprężynował góra-dół, czyli coś sie tam już zwulkanizowało, albo połączyło za pomoca rdzy...
Wkurza mnie niemiłosiernie to napier...ie z przedniego zawiasu jak szybciej w dziursko najadę, albo przez przejazd kolejowy przelatuję.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
grubszy5
-

- Posty: 146
- Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: grubszy5 » sob gru 06, 2008 10:15 pm
Mam problem z moim miskiem ostatnio go troche spawelem i jak skonczylem pojechalem w blotko

i okazalo sie ze przedni naped nie dziala reduktor sie zalacza normalnie bez zgrzytow ale nie ciagnie na przod. ani nic sie rozlecialo bo bym slyszal tak poprostu nie ma

moze ktos wie co moglo sie stac??
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » sob gru 06, 2008 10:30 pm
jeśli to SuperSelect to pewnie nie podłączyłeś podciśnienia do przedniej osi. Zakładam, że wał nie leży gdzieś w garażu

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
grubszy5
-

- Posty: 146
- Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: grubszy5 » ndz gru 07, 2008 1:39 pm
to nie jest super select to jest "zwykle" pajero I nie robilem nic przy napedach tylko go spawalem. a po tej operacji raczej by nie zabraklo przedniego napedu.
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » ndz gru 07, 2008 3:27 pm
Jeśli spawałeś to zapewne postał sobie trochę. Skoro przód Ci się nie dopina tzn że czekasz aż zapnie czyli znakiem tego sprzęgiełka automatyczne. Sprawdź może smar stary i po prostu się nie załączają. podnieś pojazd i pokręć przednim wałem jak złapie i nie będzie chciał póścić znaczy, że działają, jeśli nie wiesz gdzie szukać.
Dziadek 2,5TD `98
-
grubszy5
-

- Posty: 146
- Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
- Lokalizacja: Jarosław
Post
autor: grubszy5 » ndz gru 07, 2008 3:31 pm
Sprobuje w poniedzialek tak zrobic i zobacze co to jest moze akurat smaru brakuje

Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy
-
Nestor
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
- Lokalizacja: Łuków - Lubelskie
Post
autor: Nestor » pn gru 08, 2008 10:22 pm
Witam. Rozpaczliwie szukam łożyska piasty przód .L
/ łożyska igiełkowego już mam wymiary / bo też padło
najchętniej to wymiary i namiary łożyska piasty do Pajera 2,5 tdi 1991r.-4D56.
Dzięki ,pozdrawiam.
GG 4287620
Pozdrawiam.

-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pn gru 08, 2008 10:35 pm
Nestor pisze:Witam. Rozpaczliwie szukam łożyska piasty przód .L
/ łożyska igiełkowego już mam wymiary / bo też padło
najchętniej to wymiary i namiary łożyska piasty do Pajera 2,5 tdi 1991r.-4D56.
Dzięki ,pozdrawiam.
podawałem kiedyś w przyklejonym temacie "zamienniki". Szukaj tam.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
Nestor
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
- Lokalizacja: Łuków - Lubelskie
Post
autor: Nestor » pn gru 08, 2008 11:23 pm
te zamienniki to studnia, doszedłem do dna i ..nic

GG 4287620
Pozdrawiam.

-
bartai
-

- Posty: 132
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Post
autor: bartai » wt gru 09, 2008 8:18 pm
Bo guma jest trwalsza i bez obsługowa. Stare tuleje a'la żuk trzeba było smarować a i tak się szybko wybijały, a tu nie trzeba zaglądać i żyją długo.
pierwsze moje pytanko jaki jest objaw wybitych tulei w wahaczach, i nie piszcie mi ze stuka bo w moim 20 letnim misku wszystko stuka. Po wyciagnieciu sforznia wahacz nie sprezynuje chodzi luzno gora dol czy to znaczy ze wybity czy to sie regeneruje czy mozna wstawic wahacze z 2.
PAJERO 2,6 88r KRWISTY
-
bartai
-

- Posty: 132
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Post
autor: bartai » wt gru 09, 2008 8:57 pm
i jeszcze znalazlem takie cos
http://www.allegro.pl/item485059959_wah ... _nowy.html
niby do 1 ale ma jakies tam gumy no i sworzen inaczej mocowany i wogole to mysle ze to do
nissana pajero II 
ale moze pasowaloby do 1 co myslicie
PAJERO 2,6 88r KRWISTY
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » śr gru 10, 2008 10:57 am
żeby zamontować gumy stabilizatora to trzeba je przecinać??
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość