pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt gru 02, 2008 5:13 pm

Przemy pisze:Co to za łącznik że cena 230zł/szt :o :o :o ????
orginał w ASO :)21

mnie natomiast zaszokowała guma stabilizatora, ze tak tanio...


...jak na ASO :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » wt gru 02, 2008 6:07 pm

Videlec pisze:
orginał w ASO :)21



:)21[/quote]

nooo na kimś ASO musi zarabiać :)23 :)23 :)23
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
madvet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: śr maja 11, 2005 11:25 pm
Lokalizacja: Wrocław/Wodzisław

Post autor: madvet » śr gru 03, 2008 11:39 am

padła skrzynia w misiu pajero III - 2.5TD rocznik 2000, czy ktoś z szanownych panów mógłby pomóc i odpowiedzieć na pytanie jaka skrzynia pasuje do silnika z tego rocznika, czy skrzynki ze starszych miśków 2.5TD będą robić?
dzięki z góry za pomoc
'94 XJ 2.5

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » śr gru 03, 2008 6:16 pm

czy ktoś z Was moze wie czym różni sie tłok o oznaczeniu ART 3L od ART 2L ?? silnik 3,5L V6 Mitsu Pajero 1998
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » śr gru 03, 2008 6:30 pm

Jeżeli się okaże, że górny wahacz ma luzy na gumach to co z tym fantem najlepiej zrobić? Da rady wymienić te gumy, czy nie bardzo? Na alledrogo widziałem wahacze w cenach od 80 za używkę, poprzez 125 za nie-wiadomo-gdzie-robiony, po 450 za Yamato made in japan. Jakieś sugestie, podpowiedzi? Ktoś to już przerabiał u siebie?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » śr gru 03, 2008 6:32 pm

rort_ pisze:Jeżeli się okaże, że górny wahacz ma luzy na gumach to co z tym fantem najlepiej zrobić? Da rady wymienić te gumy, czy nie bardzo? Na alledrogo widziałem wahacze w cenach od 80 za używkę, poprzez 125 za nie-wiadomo-gdzie-robiony, po 450 za Yamato made in japan. Jakieś sugestie, podpowiedzi? Ktoś to już przerabiał u siebie?
zapodaj poliuretany - SuperPro robi.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » śr gru 03, 2008 6:36 pm

Na pewno robi do górnego wahacza?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » śr gru 03, 2008 6:45 pm

wstaw polibusze no chyba ze nie chcesz to poszukaj tuleje wahacza na alledrogo lub w sklepie.
ja sie przemierzam do wymiany na polibusze ale ponoć z tych starych gum trzeba wyjąc tuleje i przełożyć do polibusza (tak słyszałem).
Chodź jesli oryginalne gumy wytrzymały tyle lat to czy warto inwestować w polibusze?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » śr gru 03, 2008 6:55 pm

W sklepiku zakładowym są w komplecie cztery polibusze i cztery tuleje. Mniemam ,że jest to w takim razie komplet na dwa wahacze, tak? Skoro są tuleje w komplecie, to po co stare przekładać?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » śr gru 03, 2008 8:19 pm

widzisz ja pytałem inna osobe produkujaca takie polibusze i akurat ona nie robiła tulejek. Ale cena byla znaczni nizsza....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: bartai » śr gru 03, 2008 8:23 pm

rort jesli nie znajdziesz potrzebnych polibuszy to mam namiar na faceta ktory dorobi ci jakie chcesz. Mnie komplet na przod kosztowal 150 jak dobrze pamietam. 8 polibuszy i 4 tuleje . W I mialem gumy tylko w dolnych wahaczach, a gdzie w gornych masz te gumy tak z ciekawosci pytam
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: bartai » śr gru 03, 2008 8:44 pm

juz znalazlem. u mnie w gornym wahaczu jest poprzeczny drazek na ktorym pracuje wahacz zadnych gum. ciekawe czemu zmienili to w 2
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » śr gru 03, 2008 10:39 pm

bartai pisze:juz znalazlem. u mnie w gornym wahaczu jest poprzeczny drazek na ktorym pracuje wahacz zadnych gum. ciekawe czemu zmienili to w 2


Bo guma jest trwalsza i bez obsługowa. Stare tuleje a'la żuk trzeba było smarować a i tak się szybko wybijały, a tu nie trzeba zaglądać i żyją długo. :)2
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: rort_ » śr gru 03, 2008 10:54 pm

Cos więc wykombinuję. Bałem się tylko, że to jakoś zaprasowane czy cuś, bo wahacze w całości sprzedają. Jak zrzuciłem górny sworzeń, to mi górny wahacz sprężynował góra-dół, czyli coś sie tam już zwulkanizowało, albo połączyło za pomoca rdzy...
Wkurza mnie niemiłosiernie to napier...ie z przedniego zawiasu jak szybciej w dziursko najadę, albo przez przejazd kolejowy przelatuję.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

grubszy5
 
 
Posty: 146
Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: grubszy5 » sob gru 06, 2008 10:15 pm

Mam problem z moim miskiem ostatnio go troche spawelem i jak skonczylem pojechalem w blotko :P i okazalo sie ze przedni naped nie dziala reduktor sie zalacza normalnie bez zgrzytow ale nie ciagnie na przod. ani nic sie rozlecialo bo bym slyszal tak poprostu nie ma :cry: moze ktos wie co moglo sie stac??
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » sob gru 06, 2008 10:30 pm

jeśli to SuperSelect to pewnie nie podłączyłeś podciśnienia do przedniej osi. Zakładam, że wał nie leży gdzieś w garażu :wink:
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

grubszy5
 
 
Posty: 146
Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: grubszy5 » ndz gru 07, 2008 1:39 pm

to nie jest super select to jest "zwykle" pajero I nie robilem nic przy napedach tylko go spawalem. a po tej operacji raczej by nie zabraklo przedniego napedu.
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: acinski » ndz gru 07, 2008 3:27 pm

Jeśli spawałeś to zapewne postał sobie trochę. Skoro przód Ci się nie dopina tzn że czekasz aż zapnie czyli znakiem tego sprzęgiełka automatyczne. Sprawdź może smar stary i po prostu się nie załączają. podnieś pojazd i pokręć przednim wałem jak złapie i nie będzie chciał póścić znaczy, że działają, jeśli nie wiesz gdzie szukać.
Dziadek 2,5TD `98

grubszy5
 
 
Posty: 146
Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: grubszy5 » ndz gru 07, 2008 3:31 pm

Sprobuje w poniedzialek tak zrobic i zobacze co to jest moze akurat smaru brakuje :(
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn gru 08, 2008 10:22 pm

Witam. Rozpaczliwie szukam łożyska piasty przód .L
/ łożyska igiełkowego już mam wymiary / bo też padło
najchętniej to wymiary i namiary łożyska piasty do Pajera 2,5 tdi 1991r.-4D56.
Dzięki ,pozdrawiam.
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » pn gru 08, 2008 10:35 pm

Nestor pisze:Witam. Rozpaczliwie szukam łożyska piasty przód .L
/ łożyska igiełkowego już mam wymiary / bo też padło
najchętniej to wymiary i namiary łożyska piasty do Pajera 2,5 tdi 1991r.-4D56.
Dzięki ,pozdrawiam.
podawałem kiedyś w przyklejonym temacie "zamienniki". Szukaj tam.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn gru 08, 2008 11:23 pm

te zamienniki to studnia, doszedłem do dna i ..nic :oops:
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: bartai » wt gru 09, 2008 8:18 pm

Bo guma jest trwalsza i bez obsługowa. Stare tuleje a'la żuk trzeba było smarować a i tak się szybko wybijały, a tu nie trzeba zaglądać i żyją długo.
pierwsze moje pytanko jaki jest objaw wybitych tulei w wahaczach, i nie piszcie mi ze stuka bo w moim 20 letnim misku wszystko stuka. Po wyciagnieciu sforznia wahacz nie sprezynuje chodzi luzno gora dol czy to znaczy ze wybity czy to sie regeneruje czy mozna wstawic wahacze z 2.
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: bartai » wt gru 09, 2008 8:57 pm

i jeszcze znalazlem takie cos
http://www.allegro.pl/item485059959_wah ... _nowy.html
niby do 1 ale ma jakies tam gumy no i sworzen inaczej mocowany i wogole to mysle ze to do nissana pajero II :lol: ale moze pasowaloby do 1 co myslicie
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » śr gru 10, 2008 10:57 am

żeby zamontować gumy stabilizatora to trzeba je przecinać??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość