Giełda leży



Moderator: Kosiarz
tu zadzwoń Piotr z Kostrzyna TEL 880 388 009vandall_jr pisze:Witam
Giełda leży, portal aukcyjny tyż
, więc pytam TU, Most przedni i tylny PAJERO III z silnikiem 2,5 TD przełożenia w moście 4,9. Gdyby, ktoś, coś, chętnie przygarnę za bilety PLN-u, na Baja Czarne potrzeba.
vandall1 pisze:Raz....
Układy sa wszędzie obecneMarcingalloper pisze:...........
Ale że żeśta pomagali mi przy silniku w Galloperze to odpuściłem.
Dopisałeś bo wcześniej tego nie było o silniku.vandall1 pisze:Układy sa wszędzie obecneMarcingalloper pisze:...........
Ale że żeśta pomagali mi przy silniku w Galloperze to odpuściłem.
A propos...akurat grzebiemy taki silnik-zapowiada sie gruubo
jradek pisze:Mineral smaruje najlepiej
problem jest nieco bardziej zlozony, mineral smaruje tak samo jak syntetyk w okreslonych warunkach. W innych warunkach jest mniej stabilny.jradek pisze:Serio?
Ja leje mineral, ale zmieniam co 3 tysie.
Normalnie mnie wystraszyles.
Mineral smaruje najlepiej, ale najslabiej myje, szybko traci wlasciwosci wraz z iloscia sadzy.
Misiul wyskakujesz przed orkiestreMisiek Cypr pisze:problem jest nieco bardziej zlozony, mineral smaruje tak samo jak syntetyk w okreslonych warunkach. W innych warunkach jest mniej stabilny.jradek pisze:Serio?
Ja leje mineral, ale zmieniam co 3 tysie.
Normalnie mnie wystraszyles.
Mineral smaruje najlepiej, ale najslabiej myje, szybko traci wlasciwosci wraz z iloscia sadzy.
Najwazniejszy parameter lepkosc w danej temperaturze. Mycie zalezy od dodatkow, a nie mineral/syntetyk.
Popatrz na karty produktu czy tam coś, w jakich temperaturach robi mineralny i syntetyczny. Mineralny zanim się ruszy przy niskich temperaturach to chwilę to trwa, syntetyk jest dużo bardziej płynny przez co szybciej wszędzie dociera.jradek pisze:Hmmm
Możecie rozwinąć wątek o olejach, chętnie poczytam.
Oleje syntetyczne są bardziej stabilne bo mają więcej dodatków dlatego je nazywamy syntetycznymi?
Marcingalloper pisze:Gdzieś miałem fajny skan Hyundai Polska dotyczący silników 2.5 z Gallopera H1/100 i pochodnych, dotyczący olejów.
Na 100% pamiętam że nie można było w żaden z tych silników stosować oleju 15W40 ze względu na turbosprężarkę. Ale pamiętam też że zalecane były oleje 10W40, o tym że trzeba lać tylko syntetyki mowy nie było.
Faktycznie jest 15W40. Teraz patrzę i jest w instrukcji.gebels pisze:Marcingalloper pisze:Gdzieś miałem fajny skan Hyundai Polska dotyczący silników 2.5 z Gallopera H1/100 i pochodnych, dotyczący olejów.
Na 100% pamiętam że nie można było w żaden z tych silników stosować oleju 15W40 ze względu na turbosprężarkę. Ale pamiętam też że zalecane były oleje 10W40, o tym że trzeba lać tylko syntetyki mowy nie było.
wiesz według tych katalogów elektronicznych to im się co chwile zmienia
według starych katalogów można lac do tego silnika mineralny 15W40, jak i 10W40 i oczywiście syntetyki
Kabal pisze:mnie tą wymianą co 7500/6 mcy zaskoczyliście. Przebiegów to nie robię, ale nawet jak na co dzień jeździłem pajero to nie wpadłem, żeby 2 razy do roku oliwę wymieniać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość