pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
A ile sobie winszują za to goowno?
Bez odboju masz większy wykrzyż.
Czy można dostać SAME prowadniczki do tylnych zacisków?
Najlepiej nowe?
Bez odboju masz większy wykrzyż.
Czy można dostać SAME prowadniczki do tylnych zacisków?
Najlepiej nowe?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dolny odbój mus być.
Przy górnych wahaczach może ich nie być.
Przy górnych wahaczach może ich nie być.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jakie gwinty są przednim zderzaku? To, że M10 drobny zwój to wiem. Ale jaki? M10x1,25?
Było Pajero, jest Galant
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
intercars. kod intercars C3A03Ajradek pisze:A ile sobie winszują za to goowno?
Bez odboju masz większy wykrzyż.
Czy można dostać SAME prowadniczki do tylnych zacisków?
Najlepiej nowe?
Pajero 92 2,5 TD 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dziekiqmulus pisze:intercars. kod intercars C3A03Ajradek pisze:A ile sobie winszują za to goowno?
Bez odboju masz większy wykrzyż.
Czy można dostać SAME prowadniczki do tylnych zacisków?
Najlepiej nowe?
Chodzi Ci o prowadniczki?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Si Amigo. Mysle ze w IC dotaniesz to co potrzebujesz? twoje umarly calkowicie?
Pajero 92 2,5 TD 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Obie dolne były połamane.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
odnoście odbojów - temat ogarnięty - winszują sobie 45 zeta za sztukę za oryginalną podróbę, ok 130 zeta za sztukę (oryginał). Od renówki master z grubsza pasują (śruba nawet 10 jest, tylko gwint inny - trza nakrętkę dać swoją), i opitolić gumę na wysokość o jakiś 1 cm (względem oryginału) lub więcej jak kto lubi.
Byłem w ciężkim szoku, że pozostałości po dawnych oryginalnych odbojach po prostu dały się odkręcić nawet bez wude40
ps
od mastera za 2 sztuki zapłaciłem 36 zł.
Byłem w ciężkim szoku, że pozostałości po dawnych oryginalnych odbojach po prostu dały się odkręcić nawet bez wude40

ps
od mastera za 2 sztuki zapłaciłem 36 zł.

Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Były tylne szpilki koła.
Teraz przednie.
Idzie wymienić z przodu szpilkę koła bez rozbebeszania wszystkiego
.
Teraz przednie.
Idzie wymienić z przodu szpilkę koła bez rozbebeszania wszystkiego

-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Marcingalloper pisze:Były tylne szpilki koła.
Teraz przednie.
Idzie wymienić z przodu szpilkę koła bez rozbebeszania wszystkiego.


Urwa

Co 5tys, czyli za każdym razem jak zmieniam olej przekładam koła. Raz z przodu na tył, raz z prawej na lewą i za każdym razem jak odkręcam (częściej) czy dokręcam (rzadziej) to urywam szpilki. Specjalnie zaznaczyłem szpilki bo to liczba mnoga. Dziś ujebałem pięć

Nie uwierzycie, ale od zakupu kół do dziś urwałem 25 szpilek po 17zł każda - toć to już kuwa ponad 450zł z wysyłkami.
Ponawiam więc pytanie jak dobrać się do tych przednich bo na 3 to już strach jeździć a szykuje mi się daleki wyjazd.
Drugie pytanie to co może powodować taki stan rzeczy - dodam że na starych oryginalnych kołach też urywałem. Klucz oryginał, szpilki kupowane z Hyundaia (teraz kupiłem Febest bo tańsze a zaraz wjedzie cały układ paliwowy i hamulcowy więc pierdyliard złotówek pójdzie się paść), i nie odkręcam skacząc na kluczu - ręką bez żadnych przedłużek. Zakładam klucz, zaczynam odkręcać i czuję tylko pstryk i ujebane

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Juz Ci mowilem, spozywasz za duzo cukrow.
Jezeli wsio robisz ok, to pewnie wina szpilek.

Jezeli wsio robisz ok, to pewnie wina szpilek.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pneumatem chciałem jedną specjalnie urwać dokręcając i......, gwint poszedł w piździec a szpilka została.
Przy odkręcaniu myślę że i Marta by ją urwała
.
Ale wsio chyba na dobrej drodze, mój nadworny wulkanizator podpowiedział mi żebym wywalił w śmieci klucz i kupił nowy. Jeśli końcówka jest rozgełdana i klucz nie łapie ścisło nakrętki przekrzywia ją to wtedy bardzo łatwo o ukręcenia.
On chyba się trochę zna
.
Zamawiam nowy klucz, na nasadki
.
Przy odkręcaniu myślę że i Marta by ją urwała

Ale wsio chyba na dobrej drodze, mój nadworny wulkanizator podpowiedział mi żebym wywalił w śmieci klucz i kupił nowy. Jeśli końcówka jest rozgełdana i klucz nie łapie ścisło nakrętki przekrzywia ją to wtedy bardzo łatwo o ukręcenia.
On chyba się trochę zna

Zamawiam nowy klucz, na nasadki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
W ES jak sa zalaczane poloski?
Vacum?
Vacum?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pewnie masz już zrobione ale trzeba zwalać piastę i demontować pierścień ABS.Marcingalloper pisze:Były tylne szpilki koła.
Teraz przednie.
Idzie wymienić z przodu szpilkę koła bez rozbebeszania wszystkiego.
GAZ 69-był
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie jeszcze nie robiłem, coś w stylu jakby mnie chwilowo nie było.Maras pisze:Pewnie masz już zrobione ale trzeba zwalać piastę i demontować pierścień ABS.Marcingalloper pisze:Były tylne szpilki koła.
Teraz przednie.
Idzie wymienić z przodu szpilkę koła bez rozbebeszania wszystkiego.
Dzięki za info, choć na ruskim forum wyczytałem, o ile można to tak nazwać bo tłumaczył google, że wystarczy poluzować śruby piasty i delikatnie cofnąć całość na tyle by można było wsunąć nową szpilkę.
W przyszłym tygodniu będę walczył.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Sprzęgiełka w piastach...jradek pisze:W ES jak sa zalaczane poloski?
Vacum?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kabal pisze:Sprzęgiełka w piastach...jradek pisze:W ES jak sa zalaczane poloski?
Vacum?

Wczoraj oglądałem z ewentualnym zamiarem kupienia jednego takiego P2 z ES. nie miał zaworów do vacum w standardowym miejscu, ale na altku pompa była.
Czyli co?
Ma automaty w piastach? a to pompa to do czego?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Na altku jest vacum od hamulców, we wszystkich dieslach.jradek pisze:Kabal pisze:Sprzęgiełka w piastach...jradek pisze:W ES jak sa zalaczane poloski?
Vacum?
??
Wczoraj oglądałem z ewentualnym zamiarem kupienia jednego takiego P2 z ES. nie miał zaworów do vacum w standardowym miejscu, ale na altku pompa była.
Czyli co?
Ma automaty w piastach? a to pompa to do czego?
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
A i jeszcze jedno co mi ostatnio powiedziano.
Jeśli ma 2H-4H-N-4L to można z 2H na 4H wachlować w czasie jazdy.
Jeśli ma 2H-4H-4L to żeby jebnąć z 2H na 4H lub nazad to trza stanąć, co jest strasznie upierdliwe.
Jeśli ma 2H-4H-N-4L to można z 2H na 4H wachlować w czasie jazdy.
Jeśli ma 2H-4H-4L to żeby jebnąć z 2H na 4H lub nazad to trza stanąć, co jest strasznie upierdliwe.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No tak, zapomniałem.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 156
- Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie mam tylnego lewego swiatla pozycyjnego w PII. Nie ma napiecia na kablu. Kierunek i stop ok. Pytanie o instalacje nim jutro zaczne grzebac. Moze ktos wie jak jest poprowadzona instalacja??
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Chyba (!!!) po podłodze kabiny, pod podłokietnikiem i pod wykładziną. Musisz rozebrać tunel środkowy, nie jest to trudne.
Pamiętaj, że napisałem "chyba".
Pamiętaj, że napisałem "chyba".
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 156
- Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Przewody do swiatel ida progiem od strony kierowcy. Temat ogarniety.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kolego, znasz może tajemny kod do prowadniczek zacisków przedniej osi?qmulus pisze:intercars. kod intercars C3A03Ajradek pisze:A ile sobie winszują za to goowno?
Bez odboju masz większy wykrzyż.
Czy można dostać SAME prowadniczki do tylnych zacisków?
Najlepiej nowe?
E
gorna i dolna prowadniczka sie u mnie roznia. Jedna ma rowek na ok 4mm dlugosci. Maja byc rozne? Nie widze sensu takiego rozwiazania.
E2
Jak wyjac tloczki z zacisku? Kombinerki sa za slabe.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 156
- Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Podpinasz przewod hamulcowy i pompujesz.tylko z kontrola.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości