Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Mariobros » pt cze 28, 2013 10:27 pm

Richat pisze:w jedynce sa sprezyny?
są w końcówce produkcji coś 90 rok
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Luk83 » sob cze 29, 2013 9:17 pm

witam koledzy pytanie czy półoska tył pajero I 2.5 td podejdzie pod most 3.0 v 6 chce zmienic główke mostu od 2.5 z blokadą i nie wiem czy podejdzie półos od 3.0
kazda uwaga sie przyda.


co do sprezyn w pajero I i II sątakie same

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: acinski » sob cze 29, 2013 9:24 pm

Dzięki.
No to teraz już z górki.
Jakieś operacje niesamowite przy wymianie? Jak się zabrać, żebym nie kombinował na bieżąco? na co się przygotować?
Dziadek 2,5TD `98

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Luk83 » ndz cze 30, 2013 9:57 am

odkrec amory dlne sruby buda do góry na lewarku most opadnie i masz miejsce na włozenie nowych. ja tak wkładałem + 2" i na spoko weszły.


pisałem na temat półosiek orientujesz sie kolego?

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: acinski » ndz cze 30, 2013 10:31 am

Dzięki za info. Co do półosi to być może Kajen będzie wiedział. Rozkładał to. Nie wiem czy ma tu znaczenie ilość satelit czy nie. Poza tym wielkości powinny być takie same. To samochód z czasów gdy projektował człowiek. Więc wykorzystywali elementy w wielu podobnych samochodach aby nie mnożyć produkcji.
Dziadek 2,5TD `98

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Luk83 » wt lis 12, 2013 10:45 pm

koledzy jakie opony wybrac wzór simex czy sahara mam sahare ale łyse i juz słabo robią nie mam zadnego porównania z nowymi. chciałbym w wiekszosci w teren ale po szosie tez jezdze.

Awatar użytkownika
Richat
 
 
Posty: 123
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:36 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Richat » pt lis 15, 2013 11:02 pm

silverstone mt117 sport
Jeep XJ '92 4.0 umarł
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Luk83 » ndz lis 17, 2013 10:05 pm

Richat pisze:silverstone mt117 sport
a jak robią w terenie? kazdy ma swoje zdanie i kazdy poleca cos innego

Awatar użytkownika
Richat
 
 
Posty: 123
Rejestracja: czw mar 17, 2005 12:36 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Richat » pn lis 18, 2013 8:20 pm

dobrze, sa tak jak simexy, odrzucaja pieknie błoto, ale nie kopia tak mocno dziur
Jeep XJ '92 4.0 umarł
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz

Luk83
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 07, 2012 6:32 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Luk83 » pn gru 23, 2013 9:26 pm

czy most tył od L200 pasuje do pajero I ?

motkka342
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 14, 2013 7:24 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: motkka342 » pn lut 17, 2014 6:13 pm

czy do pajero I przód pasują zaciski od II te 2 tłoczkowe?

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » czw mar 27, 2014 10:39 pm

Dzisiaj przynieśli kurierzy

http://s13.postimg.org/ba8pwaupj/fanty_4x4.jpg

Oponki 33x10,5 x15 BFG KM 2 już czekają w warsztacie.

Możecie otworzyć te fote?

Czy przy zawieszeniu +2 cale i podniesieniu budy o 5cm na polibuszach trzeba coś rzeźbić z mocowaniem tylnego mostu w pajero II ??
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Marcingalloper » czw mar 27, 2014 10:48 pm

alibia1112 pisze:Dzisiaj przynieśli kurierzy

http://s13.postimg.org/ba8pwaupj/fanty_4x4.jpg

Oponki 33x10,5 x15 BFG KM 2 już czekają w warsztacie.

Możecie otworzyć te fote?

Czy przy zawieszeniu +2 cale i podniesieniu budy o 5cm na polibuszach trzeba coś rzeźbić z mocowaniem tylnego mostu w pajero II ??
Fota lata, piękne graty :)2 .

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » czw mar 27, 2014 10:49 pm

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Adas » pt mar 28, 2014 3:30 am

zestaw zacny :)2 , ale przy lifcie zawieszenia i budy o razem 10cm to oponki 33' mogą wyglądać śmiesznie. Zrób to stopniowa, najpierw zliftuj zawiechę i pojeździj trochę żeby się ułożyła, zobacz czy to nie wystarczy, potem bym robił body lifta, bo tuleje zawsze można przyciąć i zrobić np 30mm zamiast 50mm ...

lift zawieszenia o 5cm nic nie robi na tylny most, kompensacja wału będzie w innym miejscu i przy nieułożonych sprężynach wał może wypaść z reduktora, a body lifcie, tylko przewody trzeba trochę inaczej poukładać

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » pt mar 28, 2014 6:42 am

Dzięki
Lepiej było by motać za jednym razem, ale koncepcja słuszna :wink:
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » pt mar 28, 2014 9:45 pm

Dzisiaj pierwsze testy auta szwagra który nabył podobny zestaw. (bez windy)

Auto dużo lepiej wybiera nierówności na prostej w terenie, ale za to w zakrętach buja jak w Jeppie :)9 :)21

Obrazek
image hosting 5mb

Obrazek
screen capture windows 7

Obrazek
photos upload

Mojego onanistę odstawiam w niedziele na warsztat :)12
Ostatnio zmieniony pt mar 28, 2014 10:27 pm przez alibia1112, łącznie zmieniany 1 raz.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: RADZILLA » pt mar 28, 2014 10:05 pm

Jaka mocna ta winda?
LJ 70

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » pt mar 28, 2014 10:22 pm

RADZILLA pisze:Jaka mocna ta winda?
Escape evo dual Speed 12000 lbs
Do moich potrzeb wystarczająca, ważne że dwie prędkości zwijania i syntetyk :wink:
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16841
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Kabal » sob mar 29, 2014 9:38 am

Dupa się może uklepie trochę, ale wygląda to komicznie. Podciągnijcie ciut drążki. Byle bez przegięć, skok koła d dół też ważny...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » sob mar 29, 2014 5:16 pm

Kabal pisze:Dupa się może uklepie trochę, ale wygląda to komicznie. Podciągnijcie ciut drążki. Byle bez przegięć, skok koła d dół też ważny...

Dupa na pewno usiądzie, aktualnie w aucie tył pusty.
Właścicielowi auta ten stan wizualny się podoba, mimo moich i mechanika podobnych wskazówek, że w aucie na płaskim zawsze z górki :)21
Na drążkach jest jeszcze spory luz do góry wahacza, to zawsze może podkręcić.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16841
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Kabal » sob mar 29, 2014 5:31 pm

alibia1112 pisze:
Kabal pisze:Dupa się może uklepie trochę, ale wygląda to komicznie. Podciągnijcie ciut drążki. Byle bez przegięć, skok koła d dół też ważny...

Dupa na pewno usiądzie, aktualnie w aucie tył pusty.
Właścicielowi auta ten stan wizualny się podoba, mimo moich i mechanika podobnych wskazówek, że w aucie na płaskim zawsze z górki :)21
Na drążkach jest jeszcze spory luz do góry wahacza, to zawsze może podkręcić.
Zaakceptował furę z wodogłowiem. Za wiele w kwestiach estetycznych wymagać nie można :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: alibia1112 » sob mar 29, 2014 9:40 pm

Od samego początku chodziło o :)2 stan mechaniczny i blacharski.
Auto do zabawy, szwagier do kościoła nie uczęszcza :)21
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16841
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Kabal » sob mar 29, 2014 10:07 pm

Odkopiesz zdjęcie mojego poprzedniego miśka to zrozumiesz, że mi estetyka też nie jest bliska... Ale jakoś holendrami się brzydzę. A ten ryjący nosem już wogóle zniesmacza.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Polsky
Posty: 399
Rejestracja: śr kwie 25, 2012 10:05 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Polsky » sob mar 29, 2014 10:13 pm

Eee Kabal nie ma aż takiej tragedii z tym wodogłowiem. W razie topnienia po dach dłużej będzie można oddychać :)21
A ten nurkujacy dziub to jeszcze w niezapakowanym pickupie rozumiem ale tu mnie nie pasuje. ..
Wysokość liftu należy dopasować do wzrostu teściowej
L200 4d56

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości