są w końcówce produkcji coś 90 rokRichat pisze:w jedynce sa sprezyny?
Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Moderator: Kosiarz
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
witam koledzy pytanie czy półoska tył pajero I 2.5 td podejdzie pod most 3.0 v 6 chce zmienic główke mostu od 2.5 z blokadą i nie wiem czy podejdzie półos od 3.0
kazda uwaga sie przyda.
co do sprezyn w pajero I i II sątakie same
kazda uwaga sie przyda.
co do sprezyn w pajero I i II sątakie same
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dzięki.
No to teraz już z górki.
Jakieś operacje niesamowite przy wymianie? Jak się zabrać, żebym nie kombinował na bieżąco? na co się przygotować?
No to teraz już z górki.
Jakieś operacje niesamowite przy wymianie? Jak się zabrać, żebym nie kombinował na bieżąco? na co się przygotować?
Dziadek 2,5TD `98
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
odkrec amory dlne sruby buda do góry na lewarku most opadnie i masz miejsce na włozenie nowych. ja tak wkładałem + 2" i na spoko weszły.
pisałem na temat półosiek orientujesz sie kolego?
pisałem na temat półosiek orientujesz sie kolego?
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dzięki za info. Co do półosi to być może Kajen będzie wiedział. Rozkładał to. Nie wiem czy ma tu znaczenie ilość satelit czy nie. Poza tym wielkości powinny być takie same. To samochód z czasów gdy projektował człowiek. Więc wykorzystywali elementy w wielu podobnych samochodach aby nie mnożyć produkcji.
Dziadek 2,5TD `98
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
koledzy jakie opony wybrac wzór simex czy sahara mam sahare ale łyse i juz słabo robią nie mam zadnego porównania z nowymi. chciałbym w wiekszosci w teren ale po szosie tez jezdze.
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
silverstone mt117 sport
Jeep XJ '92 4.0 umarł
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
a jak robią w terenie? kazdy ma swoje zdanie i kazdy poleca cos innegoRichat pisze:silverstone mt117 sport
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
dobrze, sa tak jak simexy, odrzucaja pieknie błoto, ale nie kopia tak mocno dziur
Jeep XJ '92 4.0 umarł
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6
Pajero II '99 2.8 TDI
Toyota LC Prado '07 dupowóz
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
czy most tył od L200 pasuje do pajero I ?
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
czy do pajero I przód pasują zaciski od II te 2 tłoczkowe?
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dzisiaj przynieśli kurierzy
http://s13.postimg.org/ba8pwaupj/fanty_4x4.jpg
Oponki 33x10,5 x15 BFG KM 2 już czekają w warsztacie.
Możecie otworzyć te fote?
Czy przy zawieszeniu +2 cale i podniesieniu budy o 5cm na polibuszach trzeba coś rzeźbić z mocowaniem tylnego mostu w pajero II
http://s13.postimg.org/ba8pwaupj/fanty_4x4.jpg
Oponki 33x10,5 x15 BFG KM 2 już czekają w warsztacie.
Możecie otworzyć te fote?
Czy przy zawieszeniu +2 cale i podniesieniu budy o 5cm na polibuszach trzeba coś rzeźbić z mocowaniem tylnego mostu w pajero II

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Fota lata, piękne gratyalibia1112 pisze:Dzisiaj przynieśli kurierzy
http://s13.postimg.org/ba8pwaupj/fanty_4x4.jpg
Oponki 33x10,5 x15 BFG KM 2 już czekają w warsztacie.
Możecie otworzyć te fote?
Czy przy zawieszeniu +2 cale i podniesieniu budy o 5cm na polibuszach trzeba coś rzeźbić z mocowaniem tylnego mostu w pajero II

- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
zestaw zacny
, ale przy lifcie zawieszenia i budy o razem 10cm to oponki 33' mogą wyglądać śmiesznie. Zrób to stopniowa, najpierw zliftuj zawiechę i pojeździj trochę żeby się ułożyła, zobacz czy to nie wystarczy, potem bym robił body lifta, bo tuleje zawsze można przyciąć i zrobić np 30mm zamiast 50mm ...
lift zawieszenia o 5cm nic nie robi na tylny most, kompensacja wału będzie w innym miejscu i przy nieułożonych sprężynach wał może wypaść z reduktora, a body lifcie, tylko przewody trzeba trochę inaczej poukładać

lift zawieszenia o 5cm nic nie robi na tylny most, kompensacja wału będzie w innym miejscu i przy nieułożonych sprężynach wał może wypaść z reduktora, a body lifcie, tylko przewody trzeba trochę inaczej poukładać
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dzięki
Lepiej było by motać za jednym razem, ale koncepcja słuszna
Lepiej było by motać za jednym razem, ale koncepcja słuszna

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dzisiaj pierwsze testy auta szwagra który nabył podobny zestaw. (bez windy)
Auto dużo lepiej wybiera nierówności na prostej w terenie, ale za to w zakrętach buja jak w Jeppie

image hosting 5mb

screen capture windows 7

photos upload
Mojego onanistę odstawiam w niedziele na warsztat
Auto dużo lepiej wybiera nierówności na prostej w terenie, ale za to w zakrętach buja jak w Jeppie



image hosting 5mb

screen capture windows 7

photos upload
Mojego onanistę odstawiam w niedziele na warsztat

Ostatnio zmieniony pt mar 28, 2014 10:27 pm przez alibia1112, łącznie zmieniany 1 raz.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Escape evo dual Speed 12000 lbsRADZILLA pisze:Jaka mocna ta winda?
Do moich potrzeb wystarczająca, ważne że dwie prędkości zwijania i syntetyk

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dupa się może uklepie trochę, ale wygląda to komicznie. Podciągnijcie ciut drążki. Byle bez przegięć, skok koła d dół też ważny...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Kabal pisze:Dupa się może uklepie trochę, ale wygląda to komicznie. Podciągnijcie ciut drążki. Byle bez przegięć, skok koła d dół też ważny...
Dupa na pewno usiądzie, aktualnie w aucie tył pusty.
Właścicielowi auta ten stan wizualny się podoba, mimo moich i mechanika podobnych wskazówek, że w aucie na płaskim zawsze z górki

Na drążkach jest jeszcze spory luz do góry wahacza, to zawsze może podkręcić.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Zaakceptował furę z wodogłowiem. Za wiele w kwestiach estetycznych wymagać nie możnaalibia1112 pisze:Kabal pisze:Dupa się może uklepie trochę, ale wygląda to komicznie. Podciągnijcie ciut drążki. Byle bez przegięć, skok koła d dół też ważny...
Dupa na pewno usiądzie, aktualnie w aucie tył pusty.
Właścicielowi auta ten stan wizualny się podoba, mimo moich i mechanika podobnych wskazówek, że w aucie na płaskim zawsze z górki![]()
Na drążkach jest jeszcze spory luz do góry wahacza, to zawsze może podkręcić.

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Od samego początku chodziło o
stan mechaniczny i blacharski.
Auto do zabawy, szwagier do kościoła nie uczęszcza

Auto do zabawy, szwagier do kościoła nie uczęszcza

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Odkopiesz zdjęcie mojego poprzedniego miśka to zrozumiesz, że mi estetyka też nie jest bliska... Ale jakoś holendrami się brzydzę. A ten ryjący nosem już wogóle zniesmacza.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Eee Kabal nie ma aż takiej tragedii z tym wodogłowiem. W razie topnienia po dach dłużej będzie można oddychać
A ten nurkujacy dziub to jeszcze w niezapakowanym pickupie rozumiem ale tu mnie nie pasuje. ..

A ten nurkujacy dziub to jeszcze w niezapakowanym pickupie rozumiem ale tu mnie nie pasuje. ..
Wysokość liftu należy dopasować do wzrostu teściowej
L200 4d56
L200 4d56
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość